Gok niet dat ze aan je bm kunnen zien dat je al eens zwanger bent geweest. Heb nooit een bevalling gehad natuurlijk, dat kunnen ze wel weer zien. Ik heb een ziekte en die kan miskramen veroorzaken. Gok dus dat mn miskramen eerder daardoor komen dan door onze bloedgroepen. Maar hoor het vanzelf wel vrijdag als ze een echo gaan doen of de gyn het kan zien Volgens mij zien ze niks als je bm schoon is. @Suus thanx!
net naar de wc geweest en nog minder (bijna niks) in me tampon dan die keer ervoor..:S wat ben ik raar ongesteld.. is normaal nooit zo :S Hoe kan dat nou weer
suus heb deze maand te veel testen gedaan vanmorgen de laatste maar was nega dus zit nu te wachten op me ongie zodat ronde 3 kan beginnen
hey suus1987 dalijk ben je wel zwanger .. of kan dat echt niet meer nu omdat je al getest hebt zondag!
@Suus, dan zijn we samen raar ongesteld. Bij mij begon het zaterdag t/m maandag, gister was het klaar.. en nu weer een beetje. Nah wordt je ook niet vrolijk van. Waar ik wel vrolijk van wordt, is dat we zo goed als, het huis waar we voor gingen gekocht hebben!
@ lala: gefeliciteerd met je huis! nu nog hopen dat je toch zwanger bent.. ik ben echt maar heel weinig en alleen bruin :s en dit was al ronde 7 en nog nooit zo gehad.. dus raar.. @ gaby.. weet niet of da nog kan.. volgens mij wel.. maar iedereen zegt van niet omdat mijn temp ook een halve graad gezakt is..
@Suus, nee ben ik niet, heb getest hihi. Ben ook 2 dagen heel erg ongi geweest, 3e dag nauwelijks, nou gister niet meer, en vandaag weer wel. Jij maakt meer kans denk ik!
Hmm oke, dat is ook vreemd ja. Tenminste je zegt ook dat je ongi heel anders is.. Heb je al wel getest? Sorry als het ergens staat maar heb niet alles terug gelezen.
suus wel jammer.. misschien moet je voor de zekerheid maar testen.. zou ik wel doen.. die spanningen ook allemaal.. :S
heb ondag getest.. dus is alweer even geleden.. maar mijn temp was vandaag 36.5 gister 36.6 en eergister 37.0.. als mijn ongesteldheid zo raar blijft doen test ik in het weekend denk ik wel weer een keer.. maar ga der vanuit da ik toch niet zwanger ben @gaby :denk dat ik in het weekend test.. vind het zonde als hij daalijk negatief is
vreslijk die ongi's en die rare cycles.. van het weekend ga ik testen, heb met mezelf afgesproken als ik vrijdag nog niet ongesteld ben, dat ik dan ga testen! hoe gaat het met iedereen verder? @sammie heb verder niet mee gelezen, maar wat moest je doen in het ziekenhuis, heb wel iets meegekregen over een hartkastje, maar verder eigenlijk niet..!
@ Suus Balen zeg dat je zo'n rare ongi hebt, ik heb dat ook gehad hoor.. Vindt alleen dit een beetje irritant wat ik nu heb!
@gaby.. hahaha oefening baart kunst.. mijn liefje komt morgen ook weer thuis en kan dan even overleggen met hem..! Kan ook zijn dat mijn cycles in de war is hoor.. was de vorige keer ook al 9 dagen overtijd en werdt toen ook ongesteld..en als ik nu mijn cycles in vul op die 9 dagen overtijd, dan zou ik een cycles hebben van 37 dagen en ben nu uitgegaan van 32.. dus dat zou in houden dat ik nu 1 dag overtijd ben, vandaar dat ik kan wachten.. hahaha! wat een verhaal zeg!