@lala spannend meis, ik hoop dat je vet positeif test hoor! @suus, dat si niet zo leuk om te horen nee, volgens mij mogen ze dat ook neit zomaar zeggen hoor Ik vidn het wel een geod plan van ej dat je zo mee denkt en het nu met 3 dagen gaat proberen! Heb je normaal problemen met het 5 dagen werken eigenlijk, of vinden hun dat alleen?
whahah zal de leeftijd wel zijn ennuh inderdaat jeetje wat een lange rit met onderzoeken maar ja dan weet je wel zeker dat ze het onderste uit de kan hebben getrokken .. ik duim met jullie mee
Dreamer, Oke dat dacht ik alleen maar Ster, Hier gaat alles wel redelijk, heb onwijze buikpijn sinds 1 uur aan mijn rechter eierstok, ik ga zowat door de grond van de pijn. Hoe gaat het met jou? Nieuwe, Welkom!
sammie wat vervelend zeg die pijn in je buik! kristel heel veel plezier nog in disney! sterretje leuk he die echo. ik ging ook altijd mee met mijn zus. zooo mooi. en ik duim voor je voor een mooie posi test. suus wat klote van je werk! belachelijk. dat ze dat zo zeggen. dat zou dus betekenen dat je bijna nergens zou kunnen werken. het lijkt idd wel discriminatie. ecnt belachelijk. ik hoop dat dat telefoontje wat oplevert. lala spannend wanneer ga je een testje doen? ik duim in iedergeval bos hoe gaat het met je baby's? hier nog geen ongi balen. ik hoop morgen. maar ik heb nog helemaal geen ongi klachten. we wachten gewoon af. *knuf* voor iedereen
hey allemaal.. nen: wat vervelend allemaal! aaaah heb net alles bij gelezen en weet t niej meer uhm..uhm..uhm...nou zeg knuffel voor iedereen dan maar ! ben beetje moe...! daar zal t wel aan ligge dan.. oja weet er weer een yolanda welkom.. hihi..
Agneta, Heb je al een zw test er tegen aan gegooid, ken genoeg die tijdens de provera gewoon een eisprong hebben gehad.
nee heb ik nog niet gedaan ik wacht gewoon tot maandag en als ik dan nog niet ongi ben dan bel ik ff de gyn maar kan dat? ik heb dat nog nooit gehoord. zou wel leuk zijn
hoi dames @nieuwe welkom! @kristel nog veeeeel plezier in disney! @suus egt niet normaal dat ze dat zeggenbij je werk! kzou gelijk lid worden van fnv, dat is een bond tegen onrechtvaardig ontslag enzo! je weet maar nooit! @all die ik vergeten ben sorry! knuffeltje voor jullie over mij, laatste paar dagen steeds buikpijn:S gek gek gek, vandaag wel ineens waterig slijm en een heeel klein beetje eggwhite erbij ... zou mn ei dan toch nog komen!?! i hope so! hihi nou vanavond dus flink aan de klus en hopen dat mn temp morgen begint te stijgen ofso.. haha dames fijne avond nog xxx
ja denk ik ook ja en ik zit alleen op de bank met dekentje en chocolade mmmm auau buik(heb dat al die maanden niet gemist hor)
lekker he zo op de bank. toen ik weer ongi werd na zo lang dacht ik ook oke dit hoeft er niet bij die steken haha
pfff.. flink wat pagina's bijgelezen.. maar weet al niet meer echt wat ik gelezen heb.. @Yolande: welkom hier meid.. een ander suusje is de eerste ronde zwanger geworden dus wens je veel succes @suusje23: echt stom dat ze dat gezegd hebben.. ik heb ook een andere baan.. in mill.. ook op een groep met kleine kindjes 0 tot 3 jaar Ga morgen voor het eerst daar werken.. waar heb jij gesprek? ben nieuwschierig.. daalijk worden we collega's @agneta: wat vervelend dat je zo'n buikpijn hebt @ de rest: sorry als ik iemand vergeten ben.. maar mijn hoofd is net een zeef.. Mijn ongi is nu een stuk minder geworden.. gelukkig.. ben wel heeeel erg ongi deze keer.. maar word weer minder
hoi meiden... als postiviver testjes hier...? bij mij is nog niksd te zien op de test. ben nu 3 dagen over tijd... wachten duurt lang