Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    bij mijn staan de aardappels op das NOG standaarder...of hoe je dat ook schrijft p

2. Niet meer actief

Hahhaha geen idee betsaat dat wel? volgens mij is eht dan het meest standaard ofzo huh neee dat klopt ook niet hahahaha naah ik weet het niet we snappen wel wat je bedoeld haha

Op zondag aardappels? doen wij nooit wij gaan vanavond roti eten denk ik moet nog ff denken. Man was pas om half 3 wakker dus gingen we broodjes uit de oven eten enzo dus we hebben nu nog geen honger lucky me hahah

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Bah aardappels moet er niet aan denken :p
    We hebben gister gegourmet (schrijf ik dat zo goed?) dus de restjes vlees moeten op :D Lekker simpel haha.

4. Niet meer actief

Haha we zijn wel allemaal goed in de nederlandse taal he haha volgens mij schrijf je het wel goed

jaa zondag hebben wij ook altijd iets mooi makkelijks haha:D

5. Niet meer actief

Dayenne ik heb vroeger ook in de buurt van arnhem gewoond

Haha ik naai mezelf hier echt nog een x dr komt ooit een dag dat iemand zegt hee jij bent die en die uit daar en daar hahaha oepsss

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    zozo hehe dat was lekker, mm onder een warme douuche gestaan en weer helemaal fris ben ik :) lekker hup payama aan duster aan en zalig nu nog even hier wat typen dan me kleine eten geven en vla en dan zelf eten joeppiej

maaruh dayennne :p ik wil antwoord op me vraagjes ;) van een stukkie terug :p haha;)

haha ennuh LL of je stopt zelf weten ;) haha bemoei ik me verder niet mee anders weer een discussie :p en lynn snel beter worden hoor

7. Niet meer actief

Hahaha nee daar beginnen we niet aan hahaha de tijd zal het leren

Oo fijn ja lekker gedoucht heeerlijk ga ik straks ook fijn doen:D

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jah aardappeld....jah mijn love wil heel graag andijvie eten met kaas en spekjes....dus is mmmmmmh... lieve komt uit dezelfde plaats als ik kom maar gelukkig kent ze me niet.....

9. Niet meer actief

en dat op zondag mijne zei gister he zullen we morgen zuurkool eten :confused: nou schatje nee maandag dan ja? haha echt niet op zondag

Ja eva woont ook hier bij mij maar we kennen mekaar ook niet wel fiets ze bijna elke dag op de weg vlak bij mijn huis haha

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja Z^$$%@ is VEEL groter dan waar wij wonen ik woon in een gat...waar eigenlijk iedereen elkaar wel kent....

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    thanx natas...ben wel weer beter af en toe een hoest en verder een beetje zwakjes maar voel me weer kip lekker....moet ook want de klus week komt er weer aan...

12. Niet meer actief

Ja heb je al vaak in kleine plaatsen ja hier is dat wel anders ja:D hier heb je ook verschillende buurten iets van nou 6 ofzo komt geen eind aan haha

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha hier ken ook iedereen elkaar en waar ik eerst woonde en hopelijk weer komt te wonen :) ken ook letterlijk iedereen elkaar ;) ahaha iederen is altijd van alles op de hoogte heeft zo voordelen en nadelen ;) maar aggh :)

14. Niet meer actief

Hier in de buurt waar ik woon is dat wel zo maar mensen denken hier alles te weten ook dingen wie helemaal niet zo zijn echt vermoeiend haha maarja niks aan te doen! Als het goed is zijn wij binnen een jaartje ook verhuist waar we allebei willen wonen dus dan zijn we van deze mensen af :D

15. Niet meer actief

Maarja dan moet er eerst een vak vrij komen en dat kan wel eeeeuwen duren maar mijn mannetje heb ze connecties haha

16. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Welke vragen waren dat dan? Heb er denk ik overheen gelezen haha.

17. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha maakt niet uit :)
    waar je vandaan komt? en of je hyves hebt of msn? ben altijd nieuwsgierig met wie ik klest :) als je hyves of msn hier niet wil neerzetten mag je ook een pb bericht sturen als je het wilt geven tenmisnte ;) haha

18. Niet meer actief

Nouuu mensen ik ga eten koken doegggg xx

19. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    heb je op msn toegevoegd :) als je het goed vind;)

20. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Hoi hoi,

Wat een lekker zondagsgevoel! Kom net terug van een verjaardag, maar ben eerder weggegaan omdat ik hele erge steken in mijn liezen en buik kreeg. Ik viel bijna flauw toen ik opstond. Dus nu zit ik lekker op de bank met m'n laptop en een kruik tegen m'n buik.

Hoe is het hier?

Deel Deze Pagina