Hahhaha geen idee betsaat dat wel? volgens mij is eht dan het meest standaard ofzo huh neee dat klopt ook niet hahahaha naah ik weet het niet we snappen wel wat je bedoeld haha Op zondag aardappels? doen wij nooit wij gaan vanavond roti eten denk ik moet nog ff denken. Man was pas om half 3 wakker dus gingen we broodjes uit de oven eten enzo dus we hebben nu nog geen honger lucky me hahah
Bah aardappels moet er niet aan denken We hebben gister gegourmet (schrijf ik dat zo goed?) dus de restjes vlees moeten op Lekker simpel haha.
Haha we zijn wel allemaal goed in de nederlandse taal he haha volgens mij schrijf je het wel goed jaa zondag hebben wij ook altijd iets mooi makkelijks haha
Dayenne ik heb vroeger ook in de buurt van arnhem gewoond Haha ik naai mezelf hier echt nog een x dr komt ooit een dag dat iemand zegt hee jij bent die en die uit daar en daar hahaha oepsss
zozo hehe dat was lekker, mm onder een warme douuche gestaan en weer helemaal fris ben ik lekker hup payama aan duster aan en zalig nu nog even hier wat typen dan me kleine eten geven en vla en dan zelf eten joeppiej maaruh dayennne ik wil antwoord op me vraagjes van een stukkie terug haha haha ennuh LL of je stopt zelf weten haha bemoei ik me verder niet mee anders weer een discussie en lynn snel beter worden hoor
Hahaha nee daar beginnen we niet aan hahaha de tijd zal het leren Oo fijn ja lekker gedoucht heeerlijk ga ik straks ook fijn doen
jah aardappeld....jah mijn love wil heel graag andijvie eten met kaas en spekjes....dus is mmmmmmh... lieve komt uit dezelfde plaats als ik kom maar gelukkig kent ze me niet.....
en dat op zondag mijne zei gister he zullen we morgen zuurkool eten nou schatje nee maandag dan ja? haha echt niet op zondag Ja eva woont ook hier bij mij maar we kennen mekaar ook niet wel fiets ze bijna elke dag op de weg vlak bij mijn huis haha
ja Z^$$%@ is VEEL groter dan waar wij wonen ik woon in een gat...waar eigenlijk iedereen elkaar wel kent....
thanx natas...ben wel weer beter af en toe een hoest en verder een beetje zwakjes maar voel me weer kip lekker....moet ook want de klus week komt er weer aan...
Ja heb je al vaak in kleine plaatsen ja hier is dat wel anders ja hier heb je ook verschillende buurten iets van nou 6 ofzo komt geen eind aan haha
haha hier ken ook iedereen elkaar en waar ik eerst woonde en hopelijk weer komt te wonen ken ook letterlijk iedereen elkaar ahaha iederen is altijd van alles op de hoogte heeft zo voordelen en nadelen maar aggh
Hier in de buurt waar ik woon is dat wel zo maar mensen denken hier alles te weten ook dingen wie helemaal niet zo zijn echt vermoeiend haha maarja niks aan te doen! Als het goed is zijn wij binnen een jaartje ook verhuist waar we allebei willen wonen dus dan zijn we van deze mensen af
Maarja dan moet er eerst een vak vrij komen en dat kan wel eeeeuwen duren maar mijn mannetje heb ze connecties haha
haha maakt niet uit waar je vandaan komt? en of je hyves hebt of msn? ben altijd nieuwsgierig met wie ik klest als je hyves of msn hier niet wil neerzetten mag je ook een pb bericht sturen als je het wilt geven tenmisnte haha
Hoi hoi, Wat een lekker zondagsgevoel! Kom net terug van een verjaardag, maar ben eerder weggegaan omdat ik hele erge steken in mijn liezen en buik kreeg. Ik viel bijna flauw toen ik opstond. Dus nu zit ik lekker op de bank met m'n laptop en een kruik tegen m'n buik. Hoe is het hier?