ja hihi.. ja sorry heb niet veel... kom afentoe ff kijken maar jaa ga zo maar eens tv hangen hihi dna ben ik morgen weer van de partij doe rustig aan natas dan doe ik het ook
NOD Februari: 23 feb: Sandra (ronde 15) 27 feb: Parels (ronde 13) ** feb: Kika (ronde 1) ** feb: Suhe (ronde 3) NOD Maart: 03 maart: Desiree1986 (ronde 3) 04 maart: Jessica (ronde 16) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 12 maart: sam (ronde 12) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 06 September 2008 rohsi: 27 September 2008 Natasssie: 22 oktober 2008
pfff heb veel steken bij me baarmoeder maak me beetje ongerust nou ga maar even relax doen en meiden spreek hjullie weer xxxx
haha weet het kreeg berichte met je bent zwanger dus feli hoef neit meer te pendellen en heb nu terug gestuurd of ze wil kijken wat het word en nog niks terug gehad haha dus even afwachten jullie laten het ook weten he nu kijken tot zo!11
ik heb ook terug... juni 2008,,, hoe doen hun da...? als jij ook zo snel antw hebt tegelijk met mij? ikke trouwens juni 2008.....zwanger van een jongen hihi dat duurt nog ff
bene r even snel volgens pendel krijg ik jongen ben beniwud dnek zelf meisje dus ja 20 weken echo hoop ik dat ze het kunne zien ben er zo weer nu echt weg!
ik heb ook net een berichtje gestuurd, ik zie het wel terugkomen.. nu ga ik nog even de was doen! fijne avond allemaal nog verder
zo baby te huur weer gezien vinw wel leuk programma alleen wel heeeeeel erg jammer dat een hoop mensen vind ik zo nog een slechter beeld krijgen van de tienermoeders ze hadden mij wel voor het programma mogen gebruiken haha ik ben niet zo zelfverzekerd hoor maar wel zeker dat ik het heeel anders zou aanpakken maarjah weet zelf beter ennuh zeker niemand hiier? iedereen nog aan het klussen
ben nu echt weg daaag... wat een drukke trouwens die van baby te huur... zou elke avond hoofpijn van die papa hebben dan van mijn kids...hihii
toch niemand te bekenen meer ga ik me laptop uitzetten en nog even evrder genieten die vriend is nu weg dus lekker tijd slaapse allemaal doeegg knuf en xxjes slaap zacht tot het zonnetje weer lacht