jongen of meisje...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Missmaria, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmaria

    Missmaria Actief lid

    29 aug 2007
    219
    1
    18
    dag dames..

    ik had een vraagje.. ik ben vandaag weer bij gynaecoloog geweest, voor controle aangezien ik cystes heb..

    mijn man vroeg toen of je toevallig al kon zien of jongen of meisje was en de gynaecoloog zei misschien wel en had ingezoomd..

    hij zei het blaasje een vorm van een koffieboon had.. is dit dan een meisje of een jongen wat denken jullie? heel spannend haha..

    ben nu trouwens 17 weken..

    liiefs :)
     
  2. suikerboon

    suikerboon Bekend lid

    30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Ik denk een jongen! :D
     
  3. sivlie

    sivlie Lid

    26 mrt 2008
    60
    0
    0
    Grafisch vormgever
    Waalwijk
    Bij een koffieboon zou ik toch veel eerder aan een meisje denken...
     
  4. Princess81

    Princess81 Fanatiek lid

    12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Volgens mij is koffieboon ook een meisje. Kan me nog herinneren van de Big brother ( :oops: uhhh, tja echt gekeken) waar de zwangere vrouw (Tanja) in zat, dat de verloskundige bij haar echo ook zei dat het de vorm van een koffieboontje was en dat dit kenmerkend was voor een meisje ;)
     
  5. abbey

    abbey Actief lid

    23 aug 2007
    466
    0
    16
    jah een jochie is een rondje met een staartje :)
     
  6. Missmaria

    Missmaria Actief lid

    29 aug 2007
    219
    1
    18
    :) hihi nou dankjewel voor jullie bedenkingen :)

    ik ben erg benieuwd ook.. de gynaecoloog zei eerst ook gelijk dat is een meisje dan.. maar toen ie verder keek zei hij, nou kan ook weleens een jongetje zijn.. dusjaa werd je nog niet veel wijzer haha..

    maargoed over paar weken is het vast duidelijker :p

    kus kus
     
  7. Alita

    Alita Niet meer actief

    koffieboon betekent normaal een meisje....
     
  8. Nannoe

    Nannoe Lid

    23 aug 2008
    18
    0
    0
    Wat apart dat hij het niet gewoon ziet.... Wij wisten met 16 weken al wat we zouden krijgen... En daar was geen twijfel over mogelijk... Maar ben nu wel heel benieuwd wat een koffieboontje in houdt dan..... Zou denken een meisje...........?
     
  9. Missmaria

    Missmaria Actief lid

    29 aug 2007
    219
    1
    18
    jaa moet 3 september weer terugkomen, dan ben ik bijna 20 weken, dus dan vraag ik ut nog wel een keertje.. :D

    erg spannend.. als het maar gezond is natuurlijk.. maar ben ook heel benieuwd naar jongen of meisje..

    liiefs
     
  10. Nannoe

    Nannoe Lid

    23 aug 2008
    18
    0
    0
    Nog heel even geduld dus... Nou ben benieuwd!
     
  11. hottie

    hottie Lid

    13 aug 2007
    76
    0
    0
    Friesland
    zelf denk ik dat hij een meisje bedoeld..haha. Willen jullie het weten? Hou je ons op de hoogte? hahah ik ben benieuwd.hahahhahah Wat voor gevoel geeft het je? Heb je gevoel dat het een jongen word of een meisje?

    Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik zo'n gevoel dat het een meisje zou gaan worden en dat was ook wat ik erg graag wilde, om haar naam en mooi kleden en optutten. En toen kregen wij de kans om het te weten, beide zeiden wij dat we het niet wilden weten. Verassing vind ik leuker en mooier. Bij de geboorte kwamen we er achter dat het een meisje was. Zelf had ik wel heel vaak naar die echo foto gekeken om te zien of het een meisje of een jongen was. Ik wist op dat moment niet hoe je het moest zien en blij toe.wij wilden tenslotte een verassing.
     
  12. fioon

    fioon Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Koffieboon= in mijn geval jongetje haha!
    Wij dachten tot 26 weken ook een meisje, omdat we een koffieboon achtig iets zagen (Zie echofoto album).. Maar was toch een jongetje!

    Hopen dat het 3 sept duidelijker is! ;)
     
  13. Missmaria

    Missmaria Actief lid

    29 aug 2007
    219
    1
    18
    hihi :) ook allemaal verschillende antwoorden 8) ..

    ja we willen het heel graag weten.. sterker nog mijn man vroeg bij het allereerste bezoek al of ze het konden zien hahahaha.. Ik zelf heb echt vanaf het begin het gevoel gehad dat het een jongetje is..

    ten eerste omdat mijn eierstok ziek is (cystes) en jongetjes zijn sterker, dus is hij erdoorheen gezwommen :)
    enjaa weet niet altijd al zo'n gevoel gehad..

    verassing is uiteraard ook super.. maar togh zijn we allebei te nieuwsgierig en willen we het graag weten..

    maargoed nog anderhalve week zo dan proberen we het gewoon nog een keer 8) \

    liiefs
     
  14. Missmaria

    Missmaria Actief lid

    29 aug 2007
    219
    1
    18
    hoi fioon..

    ik heb even je foto's bekeken.. ennn owww wat een leuke foto dat je duidelijk ken zien dat het een jongetje is.. haha.. die andere echo's ervoor kan ik niet goed plaatsen hoe het in elkaar zit hihi..

    maar die van als je ziet dat het een jongetje is, is echt wel duidelijk ja haha..

    liiefs
     
  15. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Een koffieboon is een meisje (3 streepjes) maar met 16 weken is het nog best vroeg dit goed te zien en gebeurd het nog regelmatig dat het geslacht dan nog veranderd.

    Fioon dat zal best ff schrikken geweest zijn toen het toch een jongen bleek!
     
  16. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    de vorm van de BLAAS is een koffieboon zegt ze, dat heeft niets te maken met een jongen of meisje volgens mij...
     
  17. Missmaria

    Missmaria Actief lid

    29 aug 2007
    219
    1
    18
    We krijgen togh een zoontj.....! :D :p :)

    dus van het koffieboontje van de blaas, wil nog niks zeggen..

    had gister mn 20 weken echo.. en alles ziet er goed uit.. en geslacht was ook duidelijk te zien!

    liiefs
     
  18. tascha

    tascha Fanatiek lid

    8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Van harte gefeliciteerd. Jullie krijgen een zoontje, wat gaaf. Geniet ervan.
     
  19. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Ik heb ook cystes in mijn eileider en de eerste keer was het een meisje en de tweede keer een jongen. Dus het zegt niks! (jongetjes zijn namelijk niet sterker dan meisjes. Jongenszaadjes zijn sneller en gaan eerder dood en meisjes zijn langzamer maar leven langer. Dus beide hebben hun sterke punten ;))

    En koffieboon? Is denk ik een meisje... Maar zoals je bij fioon ziet kan het nog alle kanten op haha!
     
  20. sem ilse

    sem ilse Lid

    17 mrt 2008
    37
    0
    0
    Een streepjescode is een meisje en een slakkenhuis is een jongen dat is ons verteld door de vk.
     

Deel Deze Pagina