Hallo dames, Wat vinden jullie van de naam Mackenzi voor een meisje? Wij vinden hem zo prachtig, ik ben gewoon heel benieuwd wat andere mensen bij zo'n naam denken! Bedankt alvast!
Ik weet het niet...het is sowieso niet mijn smaak, maar ik vind de naam niet echt lelijk oid... Maar ik vind wel dat je met zo'n naam ergens toch wel een sterke binding met Engeland/Amerika 'moet' hebben oid. Vraag me trouwens ook af of er eigenlijk niet nog een e-tje achter 'moet'?
Een tikkie foute Amerikaanse naam, en als je niet zelf een sterke binding met Amerika hebt vind ik hem ook een beetje ordi. Sorry (oh er moet trouwens een -e achter)
hihi heb je het bericht op Nu.nl gelezen???? ontopic: ik vind het een hele aparte naam die je niet zo snel zult horen.. persoonlijk zou ik mijn dochtertje niet zo noemen...
Ik sluit me aan bij de rest. Het is een echte Amerikaanse naam die ik sowieso in welk land dan ook niet mooi vind.
Sorry, maar in Amerika wonen echt mensen met die achternaam, ik vind het geen mooie naam en zeker niet als voornaam.. Sorry maar eerlijk is eerlijk..
hihi wat een antwoorden, en allemaal hetzelfde! En goed dat jullie zo eerlijk zijn hoor!! Het maakt de naam voor ons niet minder mooi,..we blijven hem prachtig vinden! Bedankt meiden!
Ik ken een juf van mijn middelbare school met deze achternaam. Op een ander forum heet een meisje Mackenzie en ik vind het eigenlijk wel leuk! Het is ook leuk en stoer af te korten tot Mack. Ik vond het even wennen, maar ik zie er wel een stoer meisje bij! Oja, met de -e erachter vind ik mooier..
Ik ben hier niet mee akkoord. Er worden zoveel friese, franse, duitse, ... namen gebruikt maar voor een engelse naam moet je een engelse binding hebben? Zolang je de naam mooi vind maakt het niet uit wat voor roots het heeft, toch? Dat gezegd vind ik Mackenzie een erg leuke naam maar ik vind Mikayla/Makayla leuker.
Ik vind het een vreselijke naam. Inderdaad ordi. Je wilde onze eerlijke mening, dus dan geef ik hem. Wat ik bovendien niet begrijp is dat die "(Afro-)Amerikaanse" namen (vooral die juist) altijd zo raar geschreven moeten worden. Net als Mikayla/Makayla. Dat lijkt mij als eerste indruk nou niet zo'n goed idee.
ik vind m GE-WEL-DIG! alleen helaas mijn man wilt er niets van weten ik zou het alleen wel als Mackenzie schrijven...