Jongensperiode en meisjesperiode

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ZoWelkom84, 11 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Hebben jullie dat ook, dat er op dit moment veel dames zwanger zijn van een meisje? Lees 12-16 weken zwanger.

    En dames die zwanger zijn en bijna moeten bevallen zijn allemaal jongens (om mij heen).

    Herkennen jullie zo’n periode?
    Ik vind het wel een soort grappig
     
  2. Mell0408

    Mell0408 Fanatiek lid

    14 apr 2016
    2.184
    2.392
    113
    Vrouw
    Hier ook!! Inclusief mijzelf hoor ik alleeeeen maar meisjes om me heen haha.. zo bijzonder
     
    ZoWelkom84 vindt dit leuk.
  3. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja, om mij heen allemaal meisjes nu en ikzelf een jongen.
    Toen wij erachter waren een jongen te verwachten waren t ook veel jongens. En de nu erbij komdende dus meiden.
    Vind t wel grappig, want met mn oudste waren t ook veel meiden om me heen, en bij jongste dochter weer erg gemixt, eb nu dus weer veel meiden:roflmao:
    Vriendin van mij is 22 weken zwanger van een meisje, dus ik kan mooi mn te kleine kleding van onze dochter doorschuiven:roflmao::roflmao:
     
    ZoWelkom84 vindt dit leuk.
  4. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ja best grappig idd!

    ik zat bij alle drie de jongens in een jongens periode. We gaan voor een 4de denk dat wij dan weer in een jongens periode komen :roflmao: dus ik weet het geslacht al :D

    Lijkt wel alsof het om de 3 maanden of wellicht iets langer weer verschuift naar het andere geslacht. Ik vind het echt bijzonder! Het is nu zoveel dat ik denk dat binnenkort omslagpunt weer komt haha! Je zou bijna denken dat het ergens aan ligt.. stand van de maan :roflmao:

    misschien moet ik even een maand of 6 wachten totdat nieuwe meisjes periode weer aanbreekt, zou wel leuk zijn na 3 jongens :p
     
  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Haha jaa zou zeker leuk zijn een meisje na 3 jongens :D
    Wat leuk dat jullie voor een 4e gaan :)
     
  6. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ja zat denk op het randje dat de meisjes periode in ging hahaha! Wel leuk na twee meiden een jongen!

    wij moeten via ivf/icsi. Hoop een keer ivf omdat uit elke behandeling maar 1 goede is overgebleven van de 12 bevruchte eicellen. Dat vind ik best weinig. Nu hoop ik op ivf zodat de natuurlijk nog een beetje bepaald en wellicht wel goede embryo’s ontstaan. Uiteindelijk heb ik er maar 1 nodig maar toch..
     
  7. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Jaa das waar hoor uiteindelijk heb je idd maar 1 nodig :)
    En jaa het is hier wel echt de kers op de taart hoor een jongen na 2 meiden, helemaal omdat nu de familienaam van mn vriend door gegeven kan worden in plaats van dat het stopt bij hem :)
    Dit is wel echt mn laatste, wij hebben nog 11 cryo's over.. we moeten gaan beslissen wat we met de rest gaan doen.. maar nu nog ff niet:roflmao::rolleyes:
     
  8. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    6.990
    7.024
    113
    Hier al jaren alleen maar meisjes om me heen. Alle vrienden, alle collega's, familie, kennissen. Moest ook echt even schakelen toen ik hoorde dat uitgerekend wij een jongen krijgen :roflmao:
     
    ZoWelkom84 vindt dit leuk.
  9. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Hahaha herkenbaar! Hier zelfs drie inmiddels :D
    Maar ik zie nu wel echt een meisjes periode. Als ik bijv kijk bij nub theorie denk laatste pagina’s bijna alleen maar meisjes en rondom mij alleen maar meisjes. en de vrouwen die zwanger zijn van een jongen lopen allemaal in derde trimester :roflmao:
     
  10. Hoodie

    Hoodie Bekend lid

    29 dec 2021
    522
    376
    63
    Vrouw
    Ja! Ik zie het hier om ons heen ook haha
     

Deel Deze Pagina