Met pijn in mijn hart doe ik hem toch weg, heb deze afgelopen week van iemand over kunnen kopen maar mijn meisje vind er niets aan ze schreeuwt moord en brand in de wagen vandaar dat ie weer te koop staat Deze combi kit bestaat uit joolz Bloom frame met wielen Joolz Bloom wandelwagenzitje Joolz Bloom kinderwagenbak / reiswieg Joolz Bloom voetenzak voor reiswieg en wagenzitje te gebruiken Joolz Bloom boodschappennetje Kenmerken Joolz Bloom Verstelbare duwstang (voor een lichaamslengte van 1.50 m tot 2.05 m) Onafhankelijke vering van de achterwielen Dubbele lagers in de wielen (onderhoudsvrij) Gemakkelijk verwijderbare wielen Bijzonder wendbaar en manoeuvreerbaar Vergrendelbare zwenkwielen Rijdt goed in de stad, het bos, het weiland of op het strand Vouwt mét of zonder stoeltje compact op Opgevouwen rechtop weg te zetten Te gebruiken in combinatie met een autostoeltje Inclusief regenhoes Goedgekeurd conform de veiligheidsnormen: EN 1888:2003 (+A1, A2, A3 2005), EN 1466:2004 Stoeltje Kantelbaar in zit-, half lig, of lig stand Omkeerbaar en in 2 richtingen te plaatsen Uitritsbaar en makkelijk wasbaar Stoffen delen los verkrijgbaar Extra hoog geplaatst stoeltje Voorzien van ProAir Foam Mesh Verstelbaar voetensteuntje Veiligheidsbeugeltje aan 2 kanten te openen Zonnekap Reflectoren eb niet echt een vraagprijs maar onder de 350 euro gaat ie niet weg heb hem zelf voor 550 euro over moeten kopen.