Joolz day+ en Fiat 500

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sterretroeki, 28 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretroeki

    4 dec 2021
    28
    8
    3
    Vrouw
    Lieve dames!

    Heeft er iemand, net als ik, een Fiat 500? Ik denk dat ik mijn kinderwagen gevonden heb maar ik twijfel of die in de achterbak past!
    We konden passen met een ‘nep auto’. Een volkwagen Up die overeen leek te komen met een Fiat 500 (qua grootte van de achterbak)

    ik hoor heel graag jullie ervaringen!

    liefs
     
  2. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.812
    5.557
    113
    Vrouw
    Wij hebben geen Fiat500 maar als 2e auto een Golf Plus maar de kinderwagenbak past echt net met het wiel omhoog in de achterklep. En ik dacht dat dit best een ruime auto was :(
    Paste de kinderwagen in de Up? Zo ja zou je even kunnen opzoeken hoe groot de achterbak is en tevens opzoeken hoe groot deze van de Fiat500 is.
     
  3. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Ik had een ford Ka. Kleine kofferbak en de Joolz day+.
    Paste echt tetris-waardig precies. Maar eigenlijk was het lekkerder als de reiswieg op de achterbank stond. Al denk ik dat weinig kinderwagens goed hadden gepast hoor.

    Heb inmiddels een ruimere auto. Met 5 deuren ipv 3:roflmao: was het gedoe al gauw zat en de auto was toch aan vervanging toe.

    De kinderwagen is trouwens heel fijn! Met wat gebruiksvriendelijke aanpassingen tov andere joolz wagens.
     
    Sterretroeki vindt dit leuk.
  4. Sterretroeki

    4 dec 2021
    28
    8
    3
    Vrouw
    thanks voor de tip! Ik heb inderdaad gezocht naar afmetingen van de Fiat 500 maar kan nergens iets vinden…
     
  5. ClaireUnderwood

    ClaireUnderwood Actief lid

    19 okt 2021
    412
    468
    63
    Vrouw
    De enige Joolz die paste in mijn fiat panda (kofferbak zelf nog niets groter dan de 500)was de Joolz Hub. Die heb ik uiteindelijk ook genomen omdat ik 't niet zag zitten om elke keer de hele wagen te moeten demonteren inclusief wielen voor even snel een boodschapje.
     
  6. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.812
    5.557
    113
    Vrouw
    Wat ik kan vinden is dat de VW up een kofferbak inhoud heeft van 251 liter en een Fiat500 van 185 liter. Die van een Fiat500 lijkt dus zelfs iets kleiner. Anders wellicht even de dealer bellen, die zullen het wel weten.
     
  7. Sugarsnap

    Sugarsnap Actief lid

    8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    Ik heb de joolz day 3, dus de voorloper en ik vermoed dat als die qua formaat overeenkomen het idd een tetris verhaaltje wordt. Misschien een gek idee.. maar anders gewoon eens bij Joolz zelf navragen of ze denken dat het kan? :D
     
  8. Sterretroeki

    4 dec 2021
    28
    8
    3
    Vrouw
    Nou lieve dames,

    De kinderwagen past in mijn auto!
    Het onderstel achterin en de bak op de achterbank!

    dank voor alle reacties!
     

Deel Deze Pagina