Juffen- Meesters dag

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door littlemunchkin, 2 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Over een maandje is het alweer zover. Laatste schoolweek van een roerig schooljaar.
    En dus ook Juffen- Meesters dag. Ik heb daar eigenlijk geen ervaring mee, dus wat is nou leuk?
    Ik wil geen cheesy teksten doen.
    Ik dacht aan: Samen met mijn dochter een zonnebloem knutselen en thee erop plakken of etuitjes haken met een binnenkant erin genaaid met wellicht wat thee ofzo erin. Daar kan dochter natuurlijk weinig aan helpen.

    Is dat leuk? Nog andere ideeën? Heb 3 juffen om aan te denken(1 is een vervanger wegens ziekte).
     
  2. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    Ik zou eerder een mooie tekening doen dan een tekening met thee er opgeplakt. :) Als je per se een klein cadeautje wil geven, dan zou ik dat gewoon naast de tekening geven.

    Op Pinterest vind je oneindig veel ideeën. Ik weet nog niet wat ik ga doen...denk dat ik iets doe op de laatste schooldag, dat duurt nog even.
     
    littlemunchkin vindt dit leuk.
  3. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.012
    3.478
    113
    Vrouw
    Ik hou het altijd simpel: een bloemetje met een geknutseld kaartje eraan, een kadobon voor de ijssalon in de stad, of we bakken iets voor ze.
     
    littlemunchkin vindt dit leuk.
  4. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.799
    8.664
    113
    Ik denk in deze tijd wel lastig omdat je misschien nog niet alles mag.

    Bij ons mag je niet trakteren dus zelf koekjes bakken voor ze mag dit jaar dan ook niet.
    Erg jammer.

    Ook leuk als je toch een etui wil doen een mooie tekening maken op een eigen gemaakte etui.
    Kan op de stof zelf of als rechthoekig en dan op je etui maken.

    Ik heb vorig jaar een mini notitieboekje gemaakt (youtube) en zoon had een tekening gemaakt en die heb ik er op geplakt.

    Op internet kun je ook thee dingen vinden van papier om je thee in te stoppen. Dan kan je dochter die zelf versieren.

    Ik ga ook een etui maken en hij maakt voor mij de hanger die er aan komt. ( ga ik proberen van zoutdeeg)
     
    littlemunchkin vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina