Juist GEEN zere borsten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Aroma34, 21 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aroma34

    Aroma34 Actief lid

    3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    Hoi

    Ik vraag me af of degene die zwanger zijn dit misschien herkennen.
    Ik heb ALTIJD enkele dagen na m'n eisprong tot aan m'n NOD gevoelige gespannen borsten. Hierdoor wist ik altijd dat mijn menstruatie er aan zat te komen.
    Het is nooit een maand anders geweest, dus altijd elke maand gespannen borsten.
    Wij zitten pas in onze 1e maand dat we proberen opnieuw zwanger te raken.
    Nu heb ik echt voor het eerst juist geen zere borsten. Ze zijn gewoon soepel, niks gespannen of pijnlijks aan. Ik vind dit zo gek dat ik mij afvroeg of dit misschien toch een teken kan zijn op een zwangerschapschap? Ik ga maandag pas testen, dan ben ik 10dpo. Herkent iemand dit?
     
  2. Imyselfandi

    Imyselfandi Actief lid

    23 mrt 2022
    406
    430
    63
    Vrouw
    Ik lees even mee. Ik heb namelijk precies hetzelfde. Elke maand na mijn ovulatie enorm ontplofte pijnlijke borsten en nu niks aan het handje.
     
  3. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben, en heb ook niks geen last van mn borsten, terwijl ik het altijd had voor mn menstruatie. Bij andere zwangerschap ook niet gehad, dus het hoeft niet! Hopelijk een positieve test volgende week! :thumup:
     
    Aroma34 vindt dit leuk.
  4. Wollig

    Wollig Bekend lid

    25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Vandaag positieve test, 4e zwangerschap, nog nooit iets aan mijn borsten gevoeld.

    (ook niet in een cyclus zonder zwangerschap)
     
    Aroma34 vindt dit leuk.
  5. momim

    momim Actief lid

    21 feb 2019
    342
    213
    43
    Hier altijd last in meer of mindere mate met of zonder zwangerschap. Maar je lijf kan je verassen en het een keer anders doen ;)
     
    Aroma34 vindt dit leuk.
  6. Moto

    Moto Bekend lid

    5 dec 2019
    590
    535
    93
    Hier ook geen last, zwanger of niet zwanger.
     
    Aroma34 vindt dit leuk.
  7. Kache

    Kache VIP lid

    11 jan 2012
    6.144
    1.066
    113
    Bij mij varieerde het per zwangerschap... Bij mijn tweede helemaal niets gevoeld van borsten en toch (goed) zwanger.
    (bij miskraam juist extreem pijnlijke borsten...)

    Tijdens menstruatie varieert het bij mij ook overigens, meestal last van borsten, maar niet iedere maand. Al heeft wel wat te maken met lengte van cyclus. Korte cyclus betekent hier meestal erg weinig pms.

    Succes!
     
  8. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    En ben benieuwd wat er uit je test is gekomen!
     
  9. Aroma34

    Aroma34 Actief lid

    3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    Helaas nog negatief, vanmorgen getest, ik zit op 12 dpo. Borsten zijn sinds zondagmiddag pijn gaan doen. Dus ik dacht dat ik ongesteld ging worden. Ik ben nu alleen 3 dagen overtijd. Het aparte is, ik heb nu al sinds ik ben gestopt met de pil een cyclus van 25 dagen. Op de dag af.
    Elke maand stipt. En dit is onze 1e poging deze maand en nu voor het eerst overtijd. Maarja, negatieve test. Dus mijn NOD is ook al geweest. Ik heb nu geen idee hoe het zit. Ik heb wel allerlei symptomen die of op zwangerschap of op menstruatie lijken. Geen bloed geeft moed, maar geen idee wanneer ik nu weer moet testen. Ik ben zeker van mijn eisprong. Ik had 11 mei een positieve ovulatietest test, dus als uiterlijk 13 mei m'n ei is gesprongen dan zit ik nu op 12 dpo.
     
  10. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Oh ja echt een mindfuck waar je nu in zit dan. Ik heb er ook wel eens maanden tussen gehad dat ik ineens 31 of 32 dagen was ipv 28.
    Ik deed vanmorgen op dpo 10 dag 25 ook een test, maar hartstikke wit. Dus ik ga het maar weer loslaten en wachten op menstruatie komende dagen
     
  11. Aroma34

    Aroma34 Actief lid

    3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    Helaas, vanmorgen ongesteld geworden, ineens geen zere borsten en dan weer wel, het zegt dus allemaal niks :rolleyes:.. op naar ronde 2:thumup:
     

Deel Deze Pagina