Mijn zoontje slaapt al een aantal weken door vanaf zijn laatse fles van ong 20 uur tot aan de zn eerste fles van 7 uur. Tot de een aantal dagen geleden ging dat perfect. Nu inene is hij in de avond uren veel huileriger. Heb 1x geprobeerd klein beetje voeding te geven om te kijken wat hij deed. En dat dronk hij zonder pardon op en sliep lekker door weer. Nu wilde ik dus bij de laatste fles 2 scheppen rijstebloem toevoegen om te kijken of dat meer voldoening voor hem is voor hij de nacht in gaat. Gister geprobeerd met difrax fles en 3 standenspeen. 2 was geen optie en op 3 kreeg ik er voldoende uit maar hij zelf niet!! Welke speen kan ik nu het beste gebruiken dan? Ik heb echt geen flauw idee hihihi
Wij deden pap in een gewone difrax fles met een L speen erop. Ze krijgt dan wel dikke pap. Helpt de rijstebloem? Bij ons hielp dat niet en bovendien werkt het verstoppend dus onze dochter kreeg last van haar buikje. Groetjes
Nou dat weet ik dus nog niet want na een kwartier drinken had hij dus nog geen 80 cc op!! en hij werd er vervelend van dus heb maar een gewone fles gegeven. Hij was erg moe inmiddels na zo hard werken hihihi. En opzich zou best ietsie minder mogen poepen. Hij heeft 2 tandjes die hem zitten te vervelen en hierdoor veel dunne ontlasting en echt enorm rode en soms zelfs kapotte billetjes!!! Zo zielig!! Maar is die L speen dan weer niet te groot? dit is niet echt dikke pap nog toch?
Ik vond hem niet te groot. Wij maken ook pap op gevoel haha. Als hij te dun is doen we er weer wat pap bij. Ja zielig he die zere billen. Helaas helpt het niet als je hoopt op verstopping. Die zure tanden poep blijft dun & zuur. Mijn dochter heeft 4 a 5 maanden niet kunnen poepen maar tanden-poep wel.
Nee opstopping hoop je natuurlijk nooit op dat was ook maar bij wijze van spreken hoor hihi. Ok dus ff beetje op gevoel doen. Nou laat ik eerst maar eens kijken of ik vandaag wel een speen kan gaan kopen ergens. Weet niet wat open en dicht is vandaag hahaha.
ik zou ook een L pakken of een s of m en dan een gaatje erbij prikken. Ons dametje kon ook niet uit een 3 standenspeen (papspeen) drinken, ze kreeg er niks uit. Ze dronk de bambixpap overigens uit een difrax S