Hello hello ladys Jenny, wat vreselijk dat hij zijn handje helemaal open heeft! Heb je van die dingen speciaal voor om zijn handjes? Als je die niet hebt, ik heb ze nog liggen, nooit gebruikt, als je wil mag je ze hebben! Cristel, je bent al zolang niet geweest, maar wel gister nog op t forum geweest zag ik? Where are you? Iman heeft de hele middag geslapen bij mijn moeder, van half 2 tot half 6 Had het zeker even nodig! Gevolg was wel dat ze nu pas om 21 uur naar bed is gegaan, maar dat maakt niets uit! xxx
hallo, Ik ben weer thuis en heb heerlijk uitgerust. Jenny@ gelukkig dat het goed is gegaan met je kleine. Het komt vast en zeker goed . Volhouden, zorg goed voor jezelf want de kleine heeft je nodig. Ik ken het gevoel dat je even geen raad meer weet. Ik wilde zelfs naar Marokko om met Yassir naar een kliniek te gaan. Ik was het zat. Ik heb weer hoop dus het komt allemaal goed met onze kindjes
Hey Hannan, Gezellig dat jij ook naar de meeting komt (nee jullie hebben niets gemist, was een gesprek op msn ) Voor juli-mama's die niet 'uitgenodigd' zijn; ik dacht dat het duidelijk was dat het voor ALLE juli-mama's is en dat iedereen dus welkom is... Sorry als dat niet zo over kwam!!! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
Hai, wanneer is er een meeting? Ben wel benieuwd. Als iemand mij ook op de msn wil toevoegen: adriaansej@hotmail.com He Lin, wat is dat dan voor om de handjes? Ik heb wel interesse. ben benieuwd wat ze er vanmiddag van zeggen in het zkh.
Hoi hoi, Jenny dat zijn ook een soort sokjes, maar dan speciaal voor over de handen... Ervaring van mijn schoonzusje is dat ze beter blijven zitten dan sokjes... Haar kindje krabte zich veel per ongeluk... Dus ik die dingen ook maar alvast gekocht toen ik zwanger was... Maar ik heb ze niet nodig gehad! Ik hoor het wel als je ze wil hebben, ik stuur ze met liefde naar je op De meeting is in elk geval na 17 december, denk waarschijnlijk in januari. De meeting zou in Nijmegen zijn, bij Cristel! Ik heb vandaag de dokter gebeld, moet er morgenochtend weer naar toe... Ik ga op aanraden van een vriendin ook een paranormale therapeute bellen, zij heeft daar heel veel aan gehad... xxxx
Ohja die handschoentjes dragen hier ook al de baby's..eslem heeft ze ook gedragen..nu ook weer omdat het heel erg koud is dus heeft ze ijskoude handjes hehe.. Linda..paranormale therapeute..wat moet ik daar onder verstaan? wat doet ze dan? paranormale mensen zijn toch bezig met geesten en doden enzo
Paranormale therapeute? Bestaat dat ook al? Ik hou daar niet zo van maar dat komt door mijn overtuiging. Hoop wel dat je je snel wat beter gaat voelen hoor! Dit is niet leuk, en dan ook nog last van reuma erbij.... bah.
Hoi Lilith, ik eigenlijk ook niet en k vertel mijn man ook niet dat ik daar naar toe ga, maar n vriendin van mij heeft er zoveel baadt bij gehad, dat ik t eens wil proberen! Baadt t niet, dan schaadt t niet Maar nu ben k wel nieuwsgierig; wat voor overtuiging heb je?
Ik ben christen. En ik geloof dus ook in machten en krachten. Maar ik wil ze alleen van God ontvangen en niet via paranormale dingen. Dat betekent niet dat als iemand dat doet dat ik die niet respecteer hoor! Leven en laten leven natuurlijk. Maar ik zie het zelf dus zo. Jij bent moslim toch? Hoe zie jij dat dan eigenlijk? Liefs Lilith
Moslims geloven ook niet in het paranormale... Tenminste van ons geloof uit... Maar zo 'streng' moslim ben ik niet en ik geloof op mijn eigen manier en sommige dingen geloof ik wel... Dit geloofde ik eerst ook niet, maar als ik zie wat die vrouw voor mijn vriendin heeft gedaan... Dan kan ik het bijna niet meer ontkennen. Kijk mijn collage in mijn album Edit: collage
Je bedoelt 'collage'? Haha.... nee maar hij is erg leuk Linda! Ik wil dat ook al een tijdje doen maar ik ben er nog niet toegekomen.... en het is nog wel mijn vak (ben grafisch vormgever)! Nou ja, dat komt allemaal nog wel.
Linda, het gaat er niet om dat je er niet in kunt of mag geloven...het is een van de grootste zondes in de Islam..dus een van de dingen waar Allah de meest grote hekel aan heeft.. Maar ieder moet het voor zich weten natuurlijk..
Hahaha collage ja hahaha Heb het veranderd Gulay; dat is wat ik bedoel met dat ik 'op mijn eigen manier' geloof En ik geloof er op zich ook niet in, maar ik ben op zoek naar een manier om me beter te voelen... Baadt het niet, dan schaadt het niet.
huh? no hard feelings..maarre...ieder kan natuurlijk op zijn eigen manier geloven..maar in de Koran staat wat er staat toch? Je kunt er wel in geloven..ik geloof ook dat het bestaat..maar je er mee bezig houden is een hele grote zonde.. Ik denk persoonlijk dat je je beter tot Allah kunt richten om je beter te kunnen voelen..doe dua..en verricht je gebeden etc. Maar nogmaals..die beslissing moet je zelf nemen..
Hallo ladies! @Jenny; ik hoop dat het snel beter gaat met je kleintje! @Lin; ik kan me voorstellen dat je hulp zoekt bij iemand, waar je vriendin baat bij heeft gehad! Het kan nooit kwaad, lijkt mij! Ik hoop dat je je snel beter in je vel voelt! Hier alles goed. Tijmen slaapt nu, maar daar ging wel een huilpartij en aandachttrekkerij aan vooraf Hij is ook een beetje uit zijn ritme qua voedingstijden, maar ik maak me er maar niet te druk over; honger is honger, dan maar niet netjes elke 4 uur Is het bij jullie ook zo donker, kil, koud en nat? Ik baal echt, zit echt met koude handjes te typen en heb de neiging nog een trui over mijn trui aan te doen, brrrr! Hebben jullie gisteren nog het Blok gekeken, heb gelachen om de meiden toen ze de kleren van 1 van de buurmannen jatten en hij met een plankje voor zijn 'ding' uit de douche stapte, haha! Zo, ga even wat eten, ik rammel! XX Lise
Ik heb gisteren Het Blok ook gekeken, was wel een leuk actie ja, die kleren wegpikken. Oh, haha Linda, je had het dus in collage veranderd. Ik dacht al; heb ik nou verkeerd gekeken? Om kwart voor drie gaan we naar het CB voor prikjes Moest eigenlijk 2 weken geleden maarja toen lag Sarah nog in t ziekenhuis. Hoop niet dat ze er erg beroerd van wordt.
He Linda, ik kijk even wat de arts in het ziekenhuis zegt over het handje van Jasper, maar anders wil ik ze wel graag overnemen (kopen). Enne over die paranormaal therapeute. Het is toch het proberen waard. Ik heb van de zomer er een (op advies van iemand) ingeschakeld voor mijn pony. Ze hing op het randje van de dood en nu is ze weer helemaal beter. Mijn hond heeft een hernia en kon van de zomer niet meer lopen. 500 euro waren we al kwijt aan de dierenarts. Hij zou geopereerd moeten worden. Ik heb dat vrouwtje laten komen aan huis. Ze heeft hem behandeld en het is echt waar, Sam kan alles weer, hij kan weer gewoon lopen zonder door zijn benen te zakken. Ik wil haar nu graag voor Jasper laten komen. Zelf zegt ze dat ze de ene wel kan helpen en de andere niet. Ik zou het idd proberen, ik hoop dat het helpt. He Lilith, ik lees dat Sarah in het ziekenhuis heeft gelegen. Mag ik vragen waarvoor? Ik hoop dat het weer beter met haar gaat.