Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou niet toen ik nog in nederland woonde... was altijd maar een paar dagen... en nu is het al een maand ofzo of niet???

jullie treffen het wel is altijd nouja meestal niet zon mooi weer in nederland jullie zijn zwanger en jahoor hartstikke heet.....

heb wel medelijden...

2. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Idd een beetje verkoeling zou een leuk cadeau zijn. Of een windje....

Mn buik is wel flink bezig zeg, van mij mag het komen. Dan het liefst laat op de avond, kan ik straks mn paardje even houdoe zeggen. Dan komt die enorme zorg vooral op mn vriend te liggen. Ben benieuwd of die dat gaat trekken. Hij vind het toch echt wel spannend te worden, terwijl hij nooit gestressd is. Daar ben ik wel het tegenovergestelde van.

3. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    haahahah...
    nee dan moet je een paar van die woorden aanpassen
    inplaats van Afrika, zeg je Hollanda :p

maar ik had het er met mn moeder over, over deze zomer... zij was al die jaren hiervoor heel erg dik... en zij vond dat deze zomer heerlijk was...
    en heeft amper last van de hitte... terwijl ze de jaren daarvoor altijd helemaal dood ging van de hitte...

ja en wij als zwangere zijn toch dikker geworden...
    want ik heb namelijk NOOIT last van de hitte..
    en dit is voor het eerst dat ik dit erg vind... dus misschien ligt het daaraan...

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja hoor, een maand... Want mijn schoonmoeder is 3,5 week in Marokko geweest en nadat hun weggingen is het geen 1 dag onder de 25 graden geweest geloof ik...

Ik hoop voor je dat het doorzet Jenny!
    Hoe is het nu met je paard? Wel al wat beter?
    Mijne staat zich nog rond te vreten op de wei :)

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nou jenny ik hoop het voor je... :D

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou ja ik weet niet maar in nederland is het altijd benauwd toch als het warm is... zoo ga effe msn op gelij kiedereen en is ze er al....

7. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ja Jenny, hopelijk begint het vanavond voor je, hopelijk is het dan ook wat afgekoeld!

8. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Het gaat op zich erg goed. De dierenarts is gister nog geweest. Twee keer per dag moet de wond behandeld worden. En dat moet je helaas met zn tweeen doen, omdat ze het moeilijk toelaat. Dat is een beetje een probleem, omdat ik dadelijk wegval. Maar het gaat gelukkig de goede kant op. Er is weer hoop. Alleen ik kan haar moeilijk loslaten maar moet het toch echt doen. Die van mij komt ook behoorlijk aan want ze krijgt dr medicijnen door het eten, maar ze verbruikt geen energie. Wat heb je voor paardje? Ik heb een Welsh al lijkt ze meer op een arabier.

9. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahaaha... ik reageer er gewoon niet op...
    ik ben altijd online als ikachter de comp zit...
    en als ze er is, dan staat er heus wel wat over vermeld in mn schermnaam...

toch moeten er altijd mensen vragen of het er is, of de weeen al begonnen zijn...

sommige mensen snappen ook niet dat het niet vaak voorkomt dat je op de uitgerekende datum bevalt.. zos tsaat er in mn naam: nog 3 dagen..
    .... nou denken die mensen dat ze ook echt over 3 dagen komt...

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh jenny je paard is toch wel beter dat scheelt.. en ja hopelijk begint het snel voor je.. je bent wel erg lang aan het wachten nu

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hahaha serieus die denken dat echt.. zou wel grappig zijn als dat gebeurd.... maar ja sommige zijn niet al te slim....

stom dat ze denken dat we dan niet zouden bellen ofzo als de baby er is

12. sweetangel100

Hahahaha ja als je dat van te voren kon beslissen he, dat babys echt op de uitgerekende datum geboren werden...

Gelukkig dat het wat beter gaat met je paard Jenny!
    Ik heb een draver, een 'echte' van de baan haha

13. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Leuk een draver sweetangel. Ik heb eigenlijk maar een simpel ponytje. Of nou ja simpel, ze was niet erg duur. Ik ben gelijk verkocht als ik een dier zie.

4 % bevalt maar op de uitgerekende datum, dat is wel erg weinig.

14. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Heb ergens gelezen dat het 5 % was, hahaha
    Ach, die ene procent, het blijft weinig ;)

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    klopt... ik hoop dat ik ervoor beval... 1 week meer is te veel... maar je weet nooit

16. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik heb mn hopes op 3 dagen overtijd gezet... maar daarvoor is altijd beter :)

17. sweetangel100

Mijn paard was ook niet duur... Hij was helemaal onderkomen, kaal en helemaal ingevallen... Heel erg zielig... Kon hem alleen daardoor al niet weerstaan... Nu is hij helemaal opgelapt, hij is en blijft alleen bang voor mannen.

ja zo lijkt 4% inderdaad weinig, maar toch zie ik vaak in tijdschriften enzo: bevallen op de uitgerekende datum... Mijn schoonzusje ook op de uitgerekende datum... Maar de meeste vrouwen zullen inderdaad wel niet op de uitgerekende datum bevallen!!

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik heb mijn hoop gezegd op vandaag ;) en hier duurt 22 juli nog 15 uur
    dus het kan nog

19. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    mijn tante en mn vriendin zijn ook beide op de uitgerekende datum bevallen...

lijkt me wel tof, dat is toch de datum waar je al die tijd naartoe leeft.

20. sweetangel100

Ja inderdaad haha...
    Toch denk ik dat je raar zou opkijken als het die dag ook echt begint... Omdat je weet dat die kans klein is dat het die dag echt begint...

Deel Deze Pagina