Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    De volgende keer doet tie dat vast wel. Let maar op.

Ik heb hier verzopen kippen rondlopen. Die zien er in de regen echt niet meer uit. :confused:

2. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Kraamhotel zit hier niet in de buurt.
    Ik weet wel van diverse mensen dat het bij een eerste kind goed bevalt maar bij een 2e vaak tegenvalt.

Maar elkaar straks laten weten dat we bevallen zijn... ik denk dat we een sms service moeten opzetten ofzo ;)

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik heb zo'n buikpijn... Ongikrampen. Niet goed. Trekt ook naar mijn rug door. :(

Komt van de stress om die computer. Wel heb ik geloof ik - hoop ik - alles op mijn laptop kunnen downloaden. Nu nog even smeken om een nieuwe computer en dan weer vrolijk aan het werk. Morgen hebben we onderzoeksdag van de afdeling, moet ik dus weer presenteren. Kan ik niet bijhouden wie een 20-weken echo heeft en hoe dat is gegaan! :(
    Ik heb vrijdag vrij genomen en denk erover maandag ook vrij te nemen. Dagen zat...

4. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    *begint zachtjes je ruggetje te masseren*
    Doe eens rustig jij!
    Het is maar een pc! Dussuh... niet stressen om zo'n k*tding!

Mams is weg. Ik zal zo foto maken van het kamertje!
    De plinten moeten er nog op, maar goed, dat zien jullie wel op een andere foto!
    Zaterdag gaan we laminaat leggen.
    Het is zoooo gaaf geworden!

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hee Tanya, ik zie dat ze bij jou ook een gewicht geschat hebben bij je uk. Bij mij niet! Ik vind het wel grappig dat je bolle buik erbij hebt gezet. Mijn knul is met alles precies op schema, behalve zijn buikje, dat liep bijna een week voor op groei! :) :) Lijkt nu al op papa en mama ;)

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik ben benieuwd Evelieveling! :) Maak maar eens een mooie foto.

Tja, het is maar een computer, maar ook mijn werk.. Echt ALLES zit erin. Dus als dat weg is... 3 jaar werk voor niets. Maar ik beloof rustiger te doen. Ga zo naar huis, even de hond uitlaten en lekker relaxen.

7. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Ik heb hem ook vandaag binnen gekregen... weet ook niet goed wat het is. Je kunt hem in ieder geval ophangen en dan lijkt het een opbergzak(je)

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    kijk, ben blij dat jij ook niet weet wat het is... dat gekke masker is trouwens best lekker inde zomer denk... heel koel.

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Tanya: de 20 weken echo... is MOOI

10. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    woon je bij mij om de hoek? hihi ow? ff kijken... kzie je niet lol geintje

maar dames jullie zijn allemaal welkom hoor maar ehh dan zijn we allemaal net uitgerekend of zoals vele net bevallen! hihi
    kzie ons al puffend zitten! :) :)

maar ehhhh verdorrie ben ik de enige klant van vgz die hem niet heeft gehad hihi komt dat ik hebberig aan het worden bent he.. gestraft.. ;)

nou schoonmams is met romy gaan zwemmen.. mijn lieve hondje was namelijk niet te houden.. ze was echt boos hihihi :evil:
    zo`n eendebekje in d`r tum tum... ja hallo dat deed vanmorgen bij mij ook zeer!
    maar hechtingen zijn eruit en ik heb dus weer een harde buik tot aan mijn ribben! dus schoonmams verplichtte mij tot rust.. :rolleyes:

ik moet dat echt leren, dat klinkt raar. maar nou ging ik op de bank liggen en dan denk ik...ff kijken of ik post heb...ff kijken of mijn juli-lotgenootjes gepost hebben enz enz...
    wat moet je nou doen pfff... boekje lezen... geen geduld.. dvdfilmpjes kijken..
    ik heb ze alle 1386 al gezien(mannetje en ik houden op zaterdag altijd dvd avond)laptop verkocht(zat altijd op deze) pff ideeen..
    ik kan echt niet suf gaan liggen hoor, dan ga ik alleen maar piekeren.
    ik hou van drukte :oops:

(kleine mannetje is intussen airobic binnen aan het doen :) )
    sinds gister voel ik hem ineens zooo duidelijker echt grappig..zo ineens...

en dames hier gaat toch ineens het zonnetje schijnen niet normaal!

11. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    peeetje... moet je wat nieuwe dvd's?
    Roep maar wat je wilt.
    Stuur me je adres en dan komen er films naar je toe
    RUSTEN JIJ!

12. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    das het probleem mijn man is dvd verslaafd is zijn hobby.
    ik heb hier ook 4 dvd case staan(1000 per case)
    zelfs al de films die in juli in de bios komen..
    het is leuk maar nu is dat een nadeel haha

owja mag ik heel bot zijn? :oops:

ik heb de echo van vanmorgen erin gezet.. nou zei ze kijk eens (de bovenste) een mooie van zijn gezicht gemaakt.`` vind je hem niet mooi vroeg ze?

heel eerlijk ik vind het freaky hihi sorry vond de 3/4d mooier!
    zeg nou eerlijk dat is toch niet mooi? :(

13. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Eerlijk gezegd kan ik er niet veel van maken, van die bovenste!
    Misschien is dat ook precies wat je bedoelt?
    Maarruh: ik sluit me wel aan bij Evelieveling: Rusten!

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik vind de onderste ook veel mooier...

15. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    heb hem ingezoemd zie je het zo wel?
    ik ga zo ff rusten.. dan is er wat op tv teminste.
    maar zo rust ik ook wel ff.. buikkie word al soepeler hoor ;)
    kop op meiden.. niet zo streng voor me hihi
    jullie lijken me schoonmoeder wel ;)
    nee hoor ik vind jullie lief anders zou ik niet elke keer hier zeuren toch?

16. Niet meer actief

Nee hoor, hier ook een klant van VGZ (uitgebreid aanvullend) en ook niets gehad, zelfs mijn nieuwe pasje nog niet eens.

Pfff, ben ik even blij dat ik niet de enige ben die zulk soort foto's ook freaky vindt! Ik vind ze dan net marsmannetjes (no offense!), vanmorgen liet ze ook zo'n beeld zien bij mij, gelukkig heeft ze daar geen foto van gemaakt. Ik vind profielfoto's veel mooier, dan is het echt een mensje.

Ja he? Ik heb helaas maar 1 foto maar wel een supermooie! Ik heb hem ook meteen als bureaubladachtergrond op de PC gezet. Dat masker schijnt ook heel goed te helpen als je hoofdpijn hebt. Even in de koelkast en dan op je gezicht. Had er vroeger ook zo een.

Karlijn Denk jij ook een beetje aan jezelf?

Adine Nee ik denk niet dat mijn kat dat onthoudt, die is echt lomp (maar wel heel lief). Hij heeft echt een geheugen van 5 seconden. Behalve als het om eten gaat, dan weet hij het wel. Hij is een echte goedaardige sukkel (voor de zeeuwen onder ons, een echte duts of seut).

Liefs, Tanya

17. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    peeetje: ja ik zie nu wat het moet zijn en inderdaad, zo'n profiel is veel mooier! Hier zie je zoveel bot, zonde van zo'n mooi kindje!

18. Niet meer actief

Yep, hier onweert en hagelt het nu :( Gelukkig is het straks Marc zijn beurt om Tygo uit te laten gne gne gne. Nee hoor, zo gemeen ben ik niet. Tygo vindt regen niet erg, maar we laten hem niet uit in de hagel. als de hagel bij ons al zeer doet, hoe moet dat dan bij hem zijn (op zijn neus). Effe kijken, zijn de katten binnen ;), yep ze zijn binnen.

Liefs, Tanya

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wat heb je eigenlijk met de auto gedaan?

20. Niet meer actief

Marc had al alles toegezegd bij het bedrijf, dus we hebben alles daar laten doen. Ik was te laat met de verhalen van jullie. De volgende keer letten we daar echt op. De rekening viel eigenlijk nog mee, nou ja €368,- is nog veel geld.

Liefs, Tanya

Deel Deze Pagina