Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amle

Amle Niet meer actief

Hey ladies,

Heb nog niet alles bijgelezen, wou alleen ff zeggen dat ik nieuwe buikfoto's op de website heb gezet! Kun je het verschil al zien (en let dan niet op de 'love-handels')?

Kom vanavond ff alles lezen; moet nu eerst eten.

Liefs Elma

2. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Peeetje, dat is precies wat ik ook met mijn foto heb! Ook van voren, van het gezichtje. Zo'n klein doodskopje... ;) En bij mij is het de ENIGE foto die ik heb, snik snik :( .

3. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Elma, ik zie het verschil hoor! Mooi! :) Die love handles heb ik ook.. Had ik trouwens al voor de zwangerschap maar nu heb ik een excuus.

De boerenkool is weer in de maak hier! Mmmm. Comfort food. Vraagje, aangezien Alex het heel raar van me vindt: eten jullie ook augurken bij de boerenkool? Ik vind dat super lekker. Hier in Groningen eten ze ook wel piccallilly erbij. In Brabant (bij Alex dus) kennen ze dat niet, zuur bij de boerenkool.

Net door de regen geweest met Morris, hij liep gelukkig goed door.

4. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Boerenkool kan je op zoveel manieren eten. Is met veel koolsoorten zo. Ik vind het dus absoluut niet raar klinken.
    Heb je weleens boerenkool op wat je in de oven schuift met blauwe kaasjes en een beetje room? Dat is ook erg lekker.

Of zuurkool met ananas en banaan.
    Is ook vreselijk lekker!

5. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    erg he.. ik liet het net mijn man zien en die keek alleen zo :confused: :( naar me hahaha.... je heb de hele tijd sinds de pret echo dat lieve kleine koppie voor je, en dan krijg je zo`n plaatje hhihi en de gyni maar mooi he..
    ik wist niet waar ik moet kijken hahaha..

pff eerste avond thuis... alleen mijn man is met dochter ff naar de bouwmarkt pff saai zeg.. niks op tv.
    Ik werk al bijna 5 jaar elke avond als je dan ineens thuis bent :(
    saaaaaaaiii...

ga zo lekker ff in bad...gezichtsmaskertje... me wenkbrauwen doen...
    normaal niet zoveel tijd voor nou wel he ;)

6. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    het kan wel, mijn ouders zijn er met mijn geboorte pas achter gekomen dat ik helft van 2ling ben helaas te laat. broertje lag achter mij. niet op echo's te zien en hij is dus in de verdrukking gekomen. maar laat je asjeblieft niet door dit verhaal bang maken hoor. dat is niet mijn bedoeling.

7. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    het kan wel, mijn ouders zijn er met mijn geboorte pas achter gekomen dat ik helft van 2ling ben helaas te laat. broertje lag achter mij. niet op echo's te zien en hij is dus in de verdrukking gekomen. maar laat je asjeblieft niet door dit verhaal bang maken hoor. dat is niet mijn bedoeling.

8. Amle

Amle Niet meer actief

Het is me eindelijk gelukt; de buikfoto's staan nu ook in mijn album!

9. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Kan inderdaad. Vriendje is er ook 1 van een tweeling en zijn broer werd eerst geboren. Ow... even blijven liggen mevrouw, er komt er nog 1.
    Maar goed, hij is 37... en toen was de techniek niet zoals het nu is.
    In principe komt het niet vaak meer voor dat een 2e over het hoofd wordt gezien!

10. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    nee gelukkig niet je staat wel raar te kijken

11. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk

12. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Een onverwachte tweeling komt met de techniek van tegenwoordig en de hoeveelheid echo's niet zoveel meer voor.
    Wat ik wél vaak hoor (over mezelf en anderen) is dat mensen denken dat je een tweeling krijgt omdat je een grote buik hebt. Ik weet na mijn dochter van 6,5 pond dat ík gewoon een grote buik heb als ik zwanger ben, niks geen tweeling of groot kind...

13. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Als ik eenmaal bijgelezen ben heb ik nauwelijks de puf nog om op alles te reageren!

Iedereen die de 20 weken echo nog krijgt: veel plezier en succes!

Iedereen die 20 weken is geweest: gefeliciteerd, we zijn over de helft!

Gisteren op bed heeft mannetje onze beeb gevoeld. Totaal niet op gerekend nog de komende weken. Maar het was heel duidelijk en moppie bleef zijn best doen om papa blij te maken. Hij genoot er echt van! Ik vond het echtg geweldig. Ik voel natuurlijk veel meer.

Morgen een pretecho! Whoehoe! Volgens mij vroeg Kar het, maar nee wij willen niet weten wat het wordt.

Dames tot gauw!

14. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Peetje, neem dan maar goed je rust! Ook al vind je er niks aan, bedenk maar dat het allemaal voor het knulletje is!

Tanya, wat fijn dat je echo zo leuk was! Ik hoop dat het je weer wat sterker maakt!

Evelien, wat dat voelen betreft. Ik vermoed het gekriebel, maar verder kan ik er eigenlijk niks van zeggen... Is het bij één van jullie misschien ook begonnen als gekriebel???

Jody, het lijkt me dat je best nog kunt scheidrechteren toch? ik ken softbal alleen van de middelbare school en tv (vond het altijd super om te doen). Ik ben nu gestopt met wedstrijden (korfbal) maar ik kan het nog niet laten om te trainen hoor. Anders is het meteen zo definitief...

Elma, jij hebt de wagen al??? haha, wij hebben nog niks! Moeten het kamertje nog gaan bestellen, als hij er dan is moet de kast meteen weer doormidden worden gezaagd... Willen geen 2 deurs maar een ééndeurskast (anders past 'ie niet) Gelukkig is mijn vriendje erg handig!

Mesaana, veel plezier morgen bij de echo, en goed kijken dan hè? Of je er nog eentje ziet...

Lexi, Kim, Beebie, Koekensopie allemaal veel plezier morgen bij de echo!!!! (wat is die lijst van Evelien toch handig!)

Marloes, je maakt het wel spannend met je lime ding! haha.

Wat het kramen betreft, ik heb vorige week met Zilveren kruis gebeld en ze sturen wel een pakket op. Verder voor mijn geen hotel want mijn schoonzus gaat kramen, ik heb gevraagd of het zilv kr. daar nog iets speciaals voor nodig hadden, maar alleen als ze niet blijkt te kunnen (ziek ofzo) dan kunnen we gewoon alsnog via de spoedprocedure kraamhulp aanvragen.

Hoe is het met jullie ijzer voorraad in het bloed? Bij mij was het voldoende alleen had ik niet zoveel reserves dus mag iedere dag een staaltablet. Zijn er nog meer die dat ook moeten?

Morgen waarschijnlijk niet online, dus als het goed is tot vrijdag!

15. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Peetje, denk je er goed om? Want als je in het ziekenhuis moet rusten word je ook niet blij.

Heerlijk, zuurkool met ananas, banaan en rozijnen

AAAAAAAAAAA, ik heb mijn zinnen op een bakfiets gezet maar ik weet niet of ik mijn vriend zo ver krijg om hem te kopen.
    Ik heb een 2de hands gezien maar die moet nog minimaal 700,00 gaan kosten, ik wil hem, ik MOET hem!
    Erg he, zwangere vrouwen. :)

16. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Lexi, Kim, Koekensopie en Mesaana heel veel plezier bij de echo vandaag!

Ruud en ik zijn gisteren naar de V&D geweest en hebben een heleboel :oops: kleertje gekocht! Echt helemaal geweldig! (we hebben er wel rekening mee gehouden dat we niet alleen het hele kleine maatje moesten kopen, dus hebben we ook al dingen voor in de herfst en winter :) )

Ben ook nog bij de gyn op controle geweest, bloeddruk was weer goed (130/70) en de kleine meid bleef maar tegen het apparaat schoppen waarmee het hartje word geluisterd. (is echt super leuk om te horen :) )
    De gyn heeft ook een brief mee gegeven die ik kan inleveren bij mijn baas en uitzendbureau en UWV zodat ik minder kan gaan werken en toch bijna alles krijg uitbetaald. Daar ben ik echt blij mee!
    Ook heeft ze een recept voor kauwtabletten uitgeschreven voor het zuur waar ik nu vaak 's nachts last van krijg.

Zo even een update van mij, ik zal vanavond eens reageren op iedereen want dat schiet er steeds bij in.... Sorry meiden!

17. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Lexi, Kim, Beebie, Koekensopie veel plezier bij de echo vandaag.

Ik zal straks foto's van het kamertje maken, kwam ik gisteren niet aan toe.

Jerry is vannacht een nachtje weg i.v.m. zijn werk. Ze hebben een klus in Ridderkerk en morgen weer. En het zou onzin zijn als ze vanavond weer 2 uur terug moeten rijden en morgen weer 2 uur heen (in de files natuurlijk nog langer). Dus ze zitten in een hotel. Ik vind het helemaal niets. Tranen met tuiten gejankt! sja... hormonen he.

Ow ja, verzekeringen. Ik heb het trias en die werkt wel erg raar. Ik had ze gemaild omdat ik niet wilde bellen. Al die wachttijden en dure gesprekken. Dus ik kreeg te horen hoe ik het moest regelen met kraamzorg en met een zwangerschapsgymnastiek cursus. Maar nu moet ik nog wel apart melden via een telefoonnummer dat ik zwanger ben en dat ik een kraampakket wil. Dat mag niet telefonisch. Terwijl ze via de kraamzorg al door hebben gekregen dat ik thuis wil bevallen, dat ik zwanger ben, wat mijn uitgerekende datum is. En ze ook al rekeningen hebben van de verloskundige. Dus ze weten natuurlijk al dat ik zwanger ben.

Hoe bedoel je... we gaan omslachtig te werk!

18. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Dat gaat wel lukken denk ik! Zitten nu te ontbijten, ik moet om 9.20 uur en we gaan 9 uur weg. Vanmiddag heb ik wel even tijd om een update te geven maar nog niet meteen om half elf al vermoed ik. Vriend stelde voor om naderhand eens een kijkje te gaan nemen bij het kdv hier om de hoek, dus gauw even exacte adres opzoeken.

19. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ow.. en Kar... succes vandaag weer met je presentatie!

20. Amle

Amle Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Lexi, Kim, Mesaana en Koekensopie: ook namens mij heel veel plezier bij de echo! We zijn weer erg nieuwsgierig naar de uitkomst :oops: . Ik houd de verhalen vanmiddag in de gaten ;)

Hier weinig nieuws. Vandaag laatste dagje werken en dan heerlijk ruim een week vakantie! (heerlijk dat onderwijs) Ben er wel aan toe.

Gister is het me eindelijk gelukt de buikfoto's in mijn album te plaatsen; ben er trots op. Je kunt toch wel een verschil zien!
    Ook vindt ik het heerlijk om af en toe de kleine echt te voelen. Ik meende het vorige week al, maar wist het toen niet zeker; nu wel! Af en toe is hij/zij het niet helemaal met me eens en schopt 'ie flink!

Ik hou het hier vandaag allemaal een beetje in de gaten!

Liefs Elma

Share This Page