Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ook van mij: Lexi, Kim, Koekensopie en Mesaana heel veel plezier bij de echo vandaag! En Beebie met je pretecho! Ik kan pas vanavond weer lezen hoe het gegaan is, maar hou ons op de hoogte!

Hier is alles goed, ben alleen ontzettend moe. Bij het idee van vandaag alleen al sprongen gisteren de tranen in mijn ogen, :( maar ja, toch gewoon opgestaan en hierheen gereden. Moet gebeuren.

Evelieveling, kan me voorstellen dat je baalt dat Jerry er niet is. Al moet ik zeggen dat ik altijd heerlijk slaap als ik een nachtje alleen in bed lig! ;) Maar samen zijn is toch fijner.

Volgende week donderdag heb ik al mijn eerste les zwangerschapsyoga! :confused: Ik moet nog wel even een nieuwe sportbroek en shirts kopen... En even bellen met Menzis of ik het vergoed kan krijgen. Is dat niet zo, dan betaal ik wel 95 euro voor 10 lessen. Ik heb ook geen andere hobbies dus het kan wel. Tot Alex zijn opluchting is er maar 1 partneravond. Hihihi. Vind het wel spannend en eng.. Buiken vergelijken natuurlijk. En ik ben dan pas 22 weken.

2. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hee Elma, is het trouwens nog gelukt om dat wiegje ergens te vinden? Ik keek even in je album en zag hem staan. Mooie buik trouwens hoor, nogmaals!

3. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Nog lang niet af, maar toch al een leuke vordering en die wilde ik toch wel graag showen.

Voor het raam komt denk ik een limekleurig rolgordijn en dan komen er iets van zilverkleurige overgordijnen.
    Verwarming moet nog geschilderd worden. Hadden hier geen tijd meer voor, voordat de behanger (lees 'de trotse oma') kwam behangen. Hebben nog geen idee welke kleur de verwarming krijgt.

(je mag maar 1 foto per bericht en mijn album zit al bijna vol, dus ik plaats even 2 berichten achter elkaar)

4. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    De drukke muur. Mooie bloemen!
    De deur krijgt nog een kleurtje, hier komt schoolbordverf op, zilverkleurig!

Meubeltjes gaan we in april ophalen. Dus eind april tot begin mei komt er wel een update!

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Oooh wat leuk Evelieveling! En zowel voor een meisje als een jongen erg leuk! ;) Best wel een flinke kamer, of niet? Ziet er echt fris en vrolijk uit! Als de baby zich nu niet welkom voelt...!
    Ik hoop dat wij morgen ook eindelijk iets kunnen gaan doen aan die kamer. Ik begin er zenuwachtig van te worden. Maar ik ben in het weekend vaak zoooo moe en niet in staat iets anders te doen dan op de bank hangen en uitslapen. :(
    Misschien is het idee van minder gaan werken niet eens zo slecht.

6. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Het lijkt enorm, maar de langste muur is 3 meter nog iets. Dus zo huge is ie niet.
    Kleinste kamertje hier in huis. Maar nog steeds groot zat voor de eerste jaren hoor!

7. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Zo weer boel bij gelezen.

Ik krijg volgens mij alleen van de kraamzorg een kraampakket en that's it! Maar ach, maakt niet zo veel uit...........

Fijn voor de meiden dat de 20 wkn echo's weer allemaal oke waren. Ik heb ook maar twee foto's meegekregen, eentje van ruggegraad, daar lijkt het net een vis en natuurlijk ook een alienfoto! Gelukkig hebben we nog een 3d/4d echo in het vooruitzicht en krijg ik dan vast een heel ander beeld, hihi..........

Gister was ik de eerste keer naar zwangerschapsyoga. Ik had de kleinste buik, maar dat vond ik niet zo erg hoor. Vond het trouwens wel indersant. Ze gaat dus echt in op het leren ontspannen via ademhaling etc. Denk dat ik er wel veel aan ga hebben straks!

Peetje: goed van je dat je de gyni gebeld hebt. En nu wel doen wat ze voorgeschreven heeft hè!

Ik ga nu maar eens poetsen, want vind het een gigantische puinzooi hier.
    Maandag beginnen we met de zolder, heerlijk komt er eindelijk een beetje schot in de zaak! Gister hebben we wel al verf gekocht voor een kastje rood te verven en voor het babybord buiten. Ik heb voor mijn broer bij zijn twee dochters een bord gemaakt en nu maak ik er eentje voor ons.........
    Zal straks een plaatje van in mijn album zetten en ook van mijn buik.......

grtjs
    Twinny

8. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk

9. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    oja, ben vanmorgen met aankleden met mijn duimnagel aan de zijkant van me tepel blijven hangen! AUW auw auw............. is nu een sneetje in, terwijl ik helemaal geen lange nagels heb!

Erg vervelend!

10. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Evelieveling: prachtige kamer, zeg! Wij wilden ook al limegroen doen, dus ik krijg meteen inspiratie!

brrr, ben best zenuwachtig voor vanmiddag, ben zo benieuwd wat het is. Wel jammer dat ik nog tot 5 uur moet wachten! hihihi, ik schrijf het op en beeb is meteen aan het schoppen! :D

Ben ook benieuwd naar de verhalen van de andere meiden, hopelijk laten jullie snel iets weten!

11. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Super mooi Evelieveling. pff wil verhuizen kan ik ook kamertjes inrichten. gister even bij ikea geweest en we willen voor eva een princessen kamer maken en ze hebben daar echt super bedje en andere meubeltjes wat er mooi bij past.

hier gaat het redelijk met mij tenminste. bloedverlies wordt minder maar erg veel bij het minste of geringste harde buiken. echt een harde voetbal bah. ik lig smiddags nu ook poos te slapen. gisteren wel slecht nieuws gehad mijn nichtje van 13 heeft een gezwel in haar hersenen en wordt vandaag geopereerd hopelijk is het goedaardig, maar krijg het echt niet uit mijn kop en dan die hormonen erbij bah. kan wel janken.

mensen voor de echo heel veel kijk plezier is het al dinsdag :) ;)

12. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    AUW! Wat vervelend zeg! Moet er nu ff niet aan denken! kun je er iets van calendula op smeren ofzo?

13. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    @tomenjerry: Dat zijn echt vreselijke berichten, zo'n meisje van 13! En dan is Jerry er ook nog niet om je te troosten, balen voor je!
    Vanaf hier een dikke digiknuff!

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    TomenJerry, wat een naar nieuws van je nichtje! Zo jong nog. Ik hoop ook dat het goedaardig is. Kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit.

Auw Twinny, dat is pijnlijk... Helemaal nu je zwanger bent natuurlijk! :( Misschien goed invetten met nivea ofzo?

15. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    jerry is hier wel en tom ook. zijn mijn 2 katten :) mijn mannekje heet Pascal en die is ff lekker aan het werk ff tijd voor mezelf en mijn dochter. maar gatver kut geslapen vanacht. en dan vanacht ook weer voor de 3e keer uit mijn bed gebeld aan de voordeur. (woon in een flat) moesten ze de buurman hebben, ja bel dan daar aan en niet bij ons :evil:

16. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Tjee Wietske, dat is niet mis. Veel sterkte. Gelukkig kunnen ze nog opereren, dat geeft ook wel weer een beetje hoop.

Evelieveling, Wat een vrolijk kamertje. Ik wil er een klein rood boekenkastje in de babykamer, omdat bij ons alles heel zacht geel is. Alleen van dat rood gaat hubbieal stuiteren. Laat staan als hij jullie kamertje ziet.:D

Dames die vandaag echo hebben, succes en geniet ervan. Lexi, ligt nu gelukzalig naar d'r beeb te kijken.

Twinny, AUW, auw , dat doet dus echt pijn. Je moet bij mij ook niet in de buurt van de tepels komen.

Wij hebben vanavond de eerste yogales. Ben wel heel benieuwd. Dit is dus wel samen met partner. Leek me voor hubbie ook wel eens goed, dat hij er iets van mee krijgt.

Ga nu maar eerst eens huis poetsen, anders heb ik geen zin meer.

17. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Sorry Tomenjerry en evelieveling, ik heb jullie door elkaar gehaald. :oops:
    Ik dacht dat jerry bij tomenjerry hoorde...

18. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hihihi, Adine, wij nemen 1 muur echt KNALoranje. Kleur Kriebel van Histor. Maar het is een kamertje op het noorden met niet zo'n heel groot raam, dus dan is dat wel gezellig. Verder gewoon wit, met wat oranje accenten. En een heel kleurrijk gordijntje. Nu we weten dat het een jongetje wordt, mag daar wat blauw in van mij. ;) En beuken-laminaat op de vloer. Wordt wel knus en gezellig denk ik. (Hoop ik! :) )

19. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    mmm, hadden jullie al gezien dat we meer pagina's hebben dan de Juni en Mei mama's? :)

20. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik had trouwens nog een vraag, waar ik al een tijdje over loop te denken: waar zijn toch die hydrofiele luiers voor?! Ik zie ze weleens onder het hoofdje van de baby op foto's. Maar verder? Afdrogen ofzo?

Deel Deze Pagina