Goeiemorgen LEXI gefeliciteerd meid en mooie naam, hier zit de beeb nog dus loop nu langer als met Eva, vanacht wel goed geslapen alleen ineens pijn met omdraaien grrr steeds krampen maar goed we gaan vrolijk verder vandaag weer een stom papiertje invullen voor uwv van die moeten weer zeuren, wil verdorie eens geld loop al sinds 25 maart werkloos thuis en nog nooit geld en weer invullen. **** zooi.
LEXI! Gefeliciteerd met Elin Rebecca!! mooie naam trouwens. Hoe was je bevalling meid? Dat heb je snel geflikt lekker he, je kleintje in je armen. Heb de eerste dage echt helemaal verwonderd naar haar zitten kijken. Geniet van je kraamtijd!
Nu je er toch bent... Hoe ervaar jij het moederschap. Alhoewel het bij jullie nog anders is doordat je steeds naar het ziekenhuis moet.... Is het zo mooi als je had verwacht?
Yep, de aardbeien waar ik het een tijdje geleden over had. Ik heb er nu 4, ze begonnen op een gegeven moment wel te jeuken en idd pijn te doen bij het afvegen. En nu we toch met de billen bloot gaan, als ik nu gepoept heb, moet ik ze altijd weer even in positie drukken met een WC-papiertje (ja sorry), anders heb ik het gevoel dat ik met mijn halve darm naar buiten loop. Wat heel goed helpt tegen jeuk en pijn is zalf van curanol. Er is maar 1 apotheek in Nederland die die zalf maakt, maar het helpt wel retegoed (haha, leuke woordspeling ). Je kan het bestellen via deze site http://www.curanol.nl/. Liefs, Tanya
Lexi, ongelofelijk! Baby in je ene arm, laptop in je andere arm? Volgens mij heb je nu kraamhulp en heeft zij de laptop van je afgepakt.
Tnx voor die tip Tan. Dat is waar... jij had ze ook! Fuck is dat he? Is er nog een kans dat het ooit verdwijnt? Nee he? Werkt die zalf goed? Is het vooraf betalen? Is het betrouwbaar en krijg je echt wat in huis?
goede morgen meiden Ohhhh Lexi, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Elin! Zo zeg, dat is rap gegaan.... Ben heel benieuwd naar het hele verhaal..... Kar: enne heeft de bloemkool en het annanashart geholpen? Tanya: jammer dat ze je niet meer zekerheid heeft kunnen geven, maar tis toch al wat dat je kleine in iedergeval voor 4 juli wordt geboren. Tuurlijk is het ook belangrijk dat de kleine een goede start krijgt..... alvast succes komende woensdag. Sterrekind: wat een ontzettend mooie foto's zeg, werd er ff stil van......MOeilijk hoor Pepijns probleem. KAn me zo voorstellen dat ie langzaam ook ongeduldig begint te worden en hij ziet natuurlijk ook wel dat er veel om de baby draait nu. Vind wel heel goed van zo'n klein ventje dat ie het onder woorden probeert te brengen... moe: ja je bent echt super snel uitgeput, vind zelf nog moeilijk om daar aan toe te geven.. LAnda: wat ontzettend vervelend voor je vriend. KAn me voorstellen dat ie verrekt van de pijn! Hopelijk verergert de toestand niet en helpen de pijnstillers.Ook goed voor jullie zelfs blijven zorgen hè! Jody: vind nog altijd knap dat jij nog zo actief sport! Ben heel sportief, maar zie mezelf dat toch echt al een tijdje niet meer doen! Melanie: ppffff jij hebt het ook nog ff druk zeg! Gister was minimuts heel erg druk, vandaag moet ie volgens mij weer beetje bijkomen! STrakkies boodschappies doen en meer eigenlijk niet gepland voor vandaag. Tenzij me ma eindelijk de telefoon opneemt en me vertelt of ik nog ergens koffie kan komen drinken, haha! twinny
Twinny.... *schijnheilig kijkt* Ben even vergeten wanneer jij ook alweer moest. Landa... sterkte met je vent. Klote zoiets. Hoop dat de pijn met de pijnstillers uit te houden is. Kar... ben je aan het bevallen? Sterrekind... wat een topfoto's! Mooi hoor. Ik vind je kereltje een mooi ventje. En zijn uitspraak dat hij geboren wil worden... wat lief onschuldig! Tantan... ik snap dat je duidelijkheid wil. Maar in principe heeft je gyn gelijk. Ze bespaart je onnodige inwendige onderzoeken. Kijk, als het om een keizersnee zou gaan, dan valt het te plannen. Maar nu moet je lichaam er toch ook klaar voor zijn. Probeer het please rooskleurig in te zien. Je hoeft echt niet meer overdreven lang! *kus* Wie ben ik nu nog vergeten? Ik zou het er niet meer over hebben... de meiden die weg zijn. Maar ben verdomd benieuwd hoe het met ze is. Ow... en LMA... tnx voor de update van de lijst steeds. En dat steeds als je bij je mams zit. Hoe is het in je nieuwe huissie? Beebie, hoe is het met je kamertje? Moet je het niet even komen showen?
Nee, je hebt een grote kans dat ze nooit meer verdwijnen, maar buiten dat terugduwen om heb ik er nu geen last van, qua pijn of jeuk. Die zalf werkt echt heel goed, je machtigt ze voor 1x (het is 11,40 inclusief verzendkosten) en je krijgt de zalf al snel in huis. Het is echt betrouwbaar en geen shit. Ik had eerst Sperti geprobeerd en zalf van de gyn, maar die hielpen allemaal geen reet wink, en deze dus wel. Als je er echt heel veel last van blijft houden kan je ze straks operatief laten verwijderen. Ik hoop voor je dat je geen jeuk krijgt, wat dan weet je het af en toe niet waar je het moet zoeken en je kan ook niet zomaar even krabben eraan. Ze zeggen wel zorg dat je ontlasting soepel blijft, niet te hard drukken tijdens het poepen enzo, maar ja je komt op een gegeven moment het punt dat je je kont af moet vegen en je ze dus weer tegenkomt. Liefs, Tanya
Gaan jullie ook een advertentie in jullie (buurt) krant plaatsen? Ik wilde er 1 plaatsen in de krant waar ik eigelijk vandaan kom maar een advertentie van 5 bij 5 cm kost 60,00 dat is bijna even duur als mijn kaartjes. Ik zie er maar vanaf.
Maar ik heb helemaal geen harde ontlasting gehad. Ben nog nooit van mijn leven zo makkelijk naar de plee geweest voor ontlasting als tijdens de zwangerschap. Dus ik vind het stom dat ik ze nu krijg. Ik ga wel een brief schrijven naar de klachencommissie.
Lexi, wat een mooie naam! En inderdaad, wat ontzettend snel is alles gegaan zeg. Ben heel benieuwd naar je verhaal, maar rust nu maar lekker uit en geniet van je meisje! Ik geloof dat die bloemkool wel iets heeft gedaan. (Aan de ananas was ik nog niet toegekomen.) Ik kreeg gisteravond/nacht rond 12 uur buikpijn; eerst aanhoudend en toen meer in golven. Heb tot 2 uur wakker gelegen van de pijn, toen eventjes kunnen slapen tot 5 uur. Daarna weer wakker van de pijn. Tot 9 uur in bed gebleven maar ik denk een uurtje geslapen ofzo. Ben dus nu erg moe. Verder zit de pijn er nog; wandelen met Morris is echt een ramp. Sta te trillen op mijn benen. Ben strontchagrijnig, kan niets hebben van de dieren en wil eigenlijk alleen maar huilen. Dus wat dit is...? Ik wilde eigenlijk naar de kapper vanochtend maar dat stel ik maar uit. Ik vind mezelf extra zielig omdat Alex vanavond/vannacht een toernooi gaat spelen en morgenavond & -nacht ook al weg is, tot zondagavond. Dus ik weet niet of ik dit fake om hem bij me te houden of dat het iets anders is...
Nee, geen advertentie in de krant. het staat wel bij de burgelijke stand berichten en verder vind ik het niet boeiend. Mensen voor wie het boeiend is krijgen een kaartje
Meiden, vertel het wel aan je verloskundige dat je aambeien hebt want een vriendin van mij heeft bij de bevalling er heel veel last van gehad. Ik vertel maar geen details.
tjee kar, ik zou toch maar tegen alex zeggen dat ie thuis blijft! Niks faken ofzo, je voelt gewoon wat je voelt...... twinny
Ik vind het zo stom dat ik de hele tijd zo moet huilen... En ik voel me zo schuldig tegenover Morris, snauw hem de hele tijd af en hij kan er ook niets aan doen dat ik pijn heb. Misschien moet ik straks mijn vader maar even bellen, of hij daar kan blijven.