Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Wel heel vreemd dat er zoooveel mensen afhaken zeg. Gewoon meer dan de helft! En het is inderdaad raar van die 'beste' vriend dat ze helemaal niks laten horen (ook niet toen jullie vertelden dat je een baby verwachten). Hoe is verder het contact met hun? Want als ik dit zo lees hebben jullie al maanden geen contact meer met hun....
    Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Maar ik vind het in ieder geval wel heel l*llig voor je. Maar zoals ik eerder ook al zei. Maak het gewoon gezellig met de mensen die wel komen en denk er verder niet teveel meer aan. Je weet nu voor de volgende keer wat je aan ze hebt (niet veel dus zo te horen).

Ik wens jullie vandaag veel plezier met de groep die wel komt!

*knuffel*

Groetjes Miep

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    hihi Pienie, grappig van je dochter dat ze eerst een mooi weer praatje houdt, hahaha.
    Ga maar lekker even een dutje doen hoor!

Groetjes Miep

3. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Dank je voor je reactie, doet me wel even goed.
    De barbieknoei is morgen, dus we zien wel..ik heb er helemala geen zin meer in, maar inderdaad..we maken het gewoon gezellig met de mensen die wél komen.

Mijn beste vriendin is naar utrecht verhuisd, mijn beste vriend naar apeldoorn, dan wonen er nog twee goeie vriendinnen in rotterdam en één in assen. Van die mensen had ik begrepen dat ze wel zouden komen, maar die hadden allemaal een reden van niet nu
    (zal de afsand wel zijn..de moeite niet waard enzo)

Die vriend van mijn vriend..Tja, we horen inderdaad al maanden niks, maar als ik me daar druk over maak zegt vriendje steeds weer: ja zo zijn ze nou eenmaal, deal with it! Tja..mijn vrienden zullen ze dus nooit worden. (kom op zeg, als je beste maatje een kind krijgt dan wil je daar toch van op de hoogte blijven?) Nou ja..In elk geval bedankt dat je even wilde luisteren..
    Ik ga maar eens even keihard met skunk anansi meeschreeuwen hier in huis..misschien lucht het op :))

Knufffel terug

4. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik ga even wat eten, moet dan nog even weg en kom vast vanmiddag wel weer even online.

(We hebben feestweek in het dorp en ik zou de (verkleed)pakken ophalen, dus dat ga ik zo even doen.)

Laters!
    Groetjes Miep

5. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ja doe dat maar Niva, dat kan enorm opluchten!

Ennuh, komen de Talant'ers ook? Je weet wel wie.....

6. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    haha, ja die komen wél :)

Succes met je verkleedkleren :)

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Doe je haar de groeten even van mij?

8. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
  9. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

:( :cry: aaaaaaahhhhhhhhh moet even schreeuwen! Vanmorgen zijn de bloeduitslagen binnen gekomen en bij ons meisje is het hb te ver gezakt..
    Was vorige week ook al en toen zijn ze gestart met ijzerdrankjes.
    Nu is ze toch nog doorgezakt naar 4.4!
    Ze gaan vanmiddag overleggen want ze overwegen toch om een bloedtransfusie te gaan doen!
    nee....... er zijn veel risicos op infecties daarbij , dus nu afwachten op het besluit..
    word zo moedeloos er van...alles ging perfect en de weg naar huis was er bijna en nu dit!
    Ik kan bijna niet meer, maar ja ik moet hoop houden..
    Bidden jullie aub mee dat het besluit meevalt vanmiddag...
    Thanks..sorry voor mijn ego bericht!

10. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Niva, dat is wel ronduit K*T van die barbeque ja.. Lullig als je zoveel moeite doet. Maar het wordt vast leuk met de mensen die er wel zijn hoor! En ik weet ook zeker dat het niet is omdat jullie een suf, niet leuk stel zijn.. ;)

Ik weet even niet meer waar ik het moet zoeken van de pijn.. :( Echt alles doet zeer, van mijn buik tot aan mijn knieen. Zelfs voorover buigen naar de vaatwasser zorgt voor een pijnlijk drukkend gevoel in mijn bekken. Mijn buik doet zeer, is hard. Alex is net naar zijn werk gegaan..
    Ik voel me eventjes heel zielig, heb de hele ochtend al het idee dat ik het liefst hard wil huilen. :( Ik ga zo maar even nog wat slapen. Wellicht helpt dat.

Maar ook goed nieuws: we hebben eindelijk besloten welk kaartje het wordt! Dus dat is ook geregeld. Opluchting.. Ben er zelf tevreden over, en mijn moeder heeft hem gezien en vond hem ook erg mooi. (En de goedkeuring van je moeder is toch altijd, stom genoeg, wel belangrijk he?)

11. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Je hoeft geen sorry te zeggen Sonya!

Wat een schrik, ik hoop dat de beslissing meevalt. Hoe komt het dat haar HB zo kan zakken? Ik vind het zo naar voor je. Nog even volhouden meis. Ik duim voor je!

12. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

dankje..
    nou het lichaam moet zelf die rode bloedcellen aanmaken..dat doet haar lichaam wel maar niet snel genoeg.
    ze groeit zo snel dat het lichaam dit niet kan bijhouden...
    eigelijk moet het ijzerdrankje dit proces helpen...maarja bij haar doet het dus weinig...

13. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Oww sonya wat een teleurstelling (en spanning ook denk ik)
    Lijkt me ook best nog wel een beetje 'gevaarlijk'voor jullie meisje of niet? Bah dat maakt het er nog moeilijker op, hoe kun je nou een goeie keuze maken dan he? Ik hoop dat de artsen (die zijn tenslotte kundig) de juiste beslissing maken...Dan nog maar even niet mee naar huis, als ze maar gezond wordt/blijft/is. Veel sterkte voor jullie.

Kar, ik leef enorm met je mee. Ik heb dat jankgevoel ook en die klote pijntjes ook. ik denk ook echt dat ik het zo geen weken meer volhoudt. (en je voelt je al snel zo'n klager..alsof dat niet mag als je hoogzwanger bent) Misschien helpt het inderdaad om even naar bed te gaan. het schijnt ook wel echt bij deze periode te horen heb ik gehoord..soort van babyblues noemen ze het. Je voelt je down, verdrietig, moe, gebroken en huilerig enzo.....

Ik heb gelukkig éen dingetje waar ik steeds weer blij door kan worden; geur! Ik heb een sponsje in de badkamer en als ik die onder de warme kraan doe en dan ga ruiken/snuiven word ik heeeeelemaal rustig. Zo ook met bepaald wasgoed..ik kan zó kalm en rustig worden van die geuren..Misschien heb jij ook zoiets ontdekt voor jezelf?
    Ik ga zo ook even liggen, neem lekker een pasgewassen washandje mee om aan te snuffelen (hihi) en ga dan toch proberen uit mijn dipje te komen..
    Kan ik misschien iets voor jou doen, dat je wat vrolijker wordt?

14. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Niva: Kan me heel goed voorstellen dat je zo baalt van de bbq.. sommige mensen! grrr

Tanya: Hoop dat je je snel wat beter voelt.. nog een paar dagen meid!

Sonya: Wat een ongelofelijk kl*te nieuws. Ik duim voor je dat het snel beter gaat!

kar: sterkte meid, die pijntjes zijn zeker binnenkort voorbij! Heerlijk dat je er eindelijk uit bent met je kaartje.

Eef: Joehoe waar ben je?

15. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Sterkte Sonya... Ik kan me helemaal voorstellen dat je je rot en moedeloos voelt.

Kar, erg balen hoor, dat je je zo voelt... Verwen jezelf even: dus niet die vaatwasser uitruimen als dat zo'n pijn doen, maar even lekker ontspannen!

Niva, je zou misschien verwachten dat zulke betrokken mensen meeleven met het aankomende vaderschap van je vriend. Toch weet ik uit de praktijk dat dit niet zo hoeft te zijn. Mijn zwager heeft gedurende mijn eerste zwangerschap 1x gevraagd naar het kindje in mijn buik. Ik was perplex, want hij vroeg hier nooit naar. Maar toen kwam de aap uit de mouw: hij wilde zijn vraag verder stellen: hoe zou jullie kindje het vinden als hij/zij een nichtje of neefje krijgt. Het ws dus geen vraag maar een mededeling. Na ruim 3,5 jaar verwacht ik dus ook werkelijk niks meer van hem. Hij moet nog op visite komen voor de miskraam van vorig jaar.
    Ik wil dus niks wegvegen ofzo, maar ik weet dat het voor mensen niet per se iets is waar ze zich geinteresseerd in opstellen, ook al zou je dat verwachten.

Miep, ga jij ook verkleed tijdens de feestweek in je dorp? Met je dikke buik heb je weinig keuze... Een teletubbie? Haha.

16. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    haha, nee ik ga zelf niet verkleed. De pakken die ik hier in huis heb zou ik ook wel in passen trouwens, is maat 50. Maar ehhhh het zijn nonnepakken en om daar nou als zwangere vrouw in te gaan rondstappen, hahaha...... :rolleyes:

17. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Wat een vervelend bericht Sonya.... We duimen voor jullie! Eerst zou het w.s. vrijdag, dan maandag en nu weer uitstellen? Kan me voorstellen dat je daar moedeloos van wordt.... Kom hier maar lekker klagen, maakt niet uit!

18. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Oh pienie wat stom zeg van je zwager. Ik begrijp heel goed dat mannen er in die zin iets minder in geinteresseerd zijn dan vrouwen..maar als zwager of als beste vriend boeit het je toch wel een béétje dat er straks ineens zo'n kleintje is? Ik begrijp er niks van.
    Die mensen hebben waarschijnlijk niet door dat het iets anders is dan het aanschaffen van een nieuwe goudvis ofzo.*gRrRRrRr*
    En inderdaad, dan ineens krijgt hij zelf een kleintje en dan gaat ie vragen hoe het met jou is...Nou dan hoeft het ook niet meer toch?
    Jammer dat mensen vaak zo egoistisch zijn..
    Heb jij er destijds wel iets van gezegd pienie? ..Ik zit me echt af te vragen of ik nu niet eens aan moet geven dat mensen me best gekwetst hebben (en dus eens een grens aangeven)
    ..Toch denk ik dat het niet veel zal helpen..

He bah, stomme zwagers en vrienden ook!

...hahahaha loltsje in een nonnenpak met een dikke bolle buik :) Je zou ook als Bassie of adriaan kunnen gaan (die twee zien er op de laatste dvd's ook uit alsof ze beide hoogzwanger zijn haha..adriaan met zn dikke pens in zo'n acrobatepakje gewurmd..ieuww*)

19. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Ben weer in het land van de levenden. Sorry, was even gaan liggen :( .
    Tja Niva, wat zou ik doen in juw situatie? Ik geloof dat ik het (hoe moeilijk ook) naast me neer zou leggen. Mijn schouders op zou halen (missen zij even een leuke avond) en het gezellig ga hebben met de mensen die wel komen. Maar tuurlijk blijf je dat knagende gevoel houden. Mochten ze (binnenkort) nog eens langkomen of wat van zich laten horen, dan kan je altijd nog zeggen dat het je wel gekwetst heeft/ tegen is gevallen van hun. En dan je mond houden en kijken hoe ze reageren ;) . Ik vind dat wel mooi tegenwoordig, gewoon voor het blok zetten en dan hun reactie afwachten. Jij bent het dan kwijt en dan ligt het bij hen. Vroeger (nou ja, voor mijn zwangerschap) was ik helemaal niet zo. Toen kon ik me echt heel druk maken (over van alles), nu kan ik het goed relativeren en dat helpt wel hoor. Maar het moet wel bij je passen. Ik hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten en er toch nog een leuke dag van kan maken morgen.
    Waar woon je ook alweer ;) , dan kom ik je helpen om van al dat vlees af te komen :D .

Kar; wat naar dat je je zo rot voelt. Wel lekker dat de kaartjes nu klaar zijn!

Nog niets van Eef gehoord?

Sonya; sorry meis, ik wou dat ik iets voor je kon doen. Hou vol, we denken aan je!

20. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Sonya, wat een domper!
    Sterkte meid!

Ik ben de rest even kwijt. :(

Even over mezelf.
    Ik heb nog steeds 1 cm ontsluiting er wordt dus nog steeds niks gedaan.
    Nu maandag weer terug komen.
    Ik begin de hoop te verliezen en hou nu maar 05-07-07 als datum ingedachte.

Share This Page