Kreeg gisteravond nog een berichtje van Marc maar toen stond de pc al uit en ik ook al bijna: Tanya ligt nog steeds aan het infuus. Ze is weer vanaf 1 uur vanmiddag misselijk en aan het overgeven. Ze heeft nu weer iets anders gekregen tegen de misselijkheid. Ze zullen toch snel iets moeten verzinnen want dit trekt Tanya lichamelijk en geestelijk niet lang meer. Morgen laat ik wel weer weten hoe het gaat. Groetjes Marc.
Hmm nou ja en nu dus nog bijlezen en dan kom ik er vast achter dat ik al van alles gemist heb in het Tanya verhaal, omdat ik gisteravond te vroeg inkakte en nu pas bijlees en -post...
Weer nieuws van Marc, dit keer wel up to date: Nog steeds hetzelfde. Steeds overgeven en het was nog steeds 2 cm, net zoals maandag. Ze gaat zo een gesprek met de gyn aanvragen, want dit trekt ze niet lang meer. Gr Marc.
Ik hoop zo dat dit gesprek wat oplevert. Ik snap niet dat ze haar zo lang laten aanrommelen. Zo wordt een bevalling toch traumatisch. Tan en Marc, ik denk aan jullie. Hier niet bevallen, maar ik ga voor een snelle bevalling ala La Lex. Dus het kan nog op 7-7-7 Wel veel gerommel, maar dat ben ik inmiddels al gewend. Gezien de katten vannacht per se bij mij wilden liggen, dicht tegen me aan, hadden we het gevoel dat hun iets aanvoelden. Maar waarschijnlijk was het de storm en had ik gewoon het lekkerste plekkie in huis
Is toch logisch dat jij het lekkerste plekje hebt? Jij bent immers de bollie. Ja dat van Tanya is toch maar ellendig. En Marc smste net dat ze liever geen keizersnee doen als het niet nodig is voor de baby. EN DE MOEDER DAN? Jemig wat een eikels, zijn zeker mannen daaro... Moeten ZIJ eens proberen, zo'n kind uitpoepen! Eef ik hoop voor je dat je net zo'n snelle bevalling kan hebben als ik, wens ik iedereen trouwens toe hier! Ben zelf enorm moe van 3x eruit vannacht, Elin had volgens mij weer achterlijk veel honger. Maar goed, no rest for the wicked dus ik ga zo maar eens douchen en de was van gisteren verwerken. Vanmiddag komen twee vriendinnen langs, en met een beetje geluk gaat het weer hier nog opknappen zodat we er ein-de-lijk eens met de wagen op uit kunnen... Duim voor me!
Niet te geloven... wat nou baas over eigen lichaam of baas over eigen buik. Als ik dit zo lees heeft haar bevallingsplan weinig in te brengen. Ze houden echt totaal geen rekening met Tanya lijkt wel. Wat vreselijk primitief en wat asociaal. Het valt me nog mee dat ze pijnstilling geven! Ik denk dat als ik Tan was dat ik een keizersnede zou eisen! Lex, Ik duim voor je! Ik ga nog even heerlijk een beschuitje eten en dan ga ik heerlijk douchen!
Helaas, die eigenwijze dochter van mij die blijft echt nog wel 2 weken zitten ben ik bang, of ze komt morgen, de enige dag waarvan ik zoiets had als je toch niet komt doe dan maandag pas maar Heb alleen last van voorweeen voor de rest nog niks helaas....
Nog geen baby's op 7-7-7. Hier helaas ook niet. En NIVA; zoals het nu voelt ga ik gewoon wachten totdat jij je telefoon hebt.... Ik baal er wel van, want ik had er wel op gehoopt. En we hebben er alles aangedaan . Tanya; sterkte meis, dit is niet leuk meer. Oke, ik heb een drukke dag vandaag (en dan wilde ik ook nog even bevallen tussendoor) dus ik moet weer verder.
Och meid toch... Ik hoop dat ze vandaag beslissen om de kleine gewoon te halen want dit is geen doen zo! Sterkte meid!
goeiemorgen hier ook nog geen beeb wel hele velle steken door mijn pro vagina felix auw auw auw en ook nog eens ziek en ik niet alleen mijn manneke ook Eva is nu degene die vrolijk rond dartelt hahaha ik ga weer mag even lekker shoppen ondanks dat ik ziek ben UWv eindelijk uitbetaald en kan nu een hele dikke deur intrappen dus im happy
jeeeezzz, wát een toestand moet Tanya doorstaan (lekkere opbeurende opmerking: "dit hebben we nog niet eerder meegemaakt"), ik heb het zó met haar te doen, hopelijk vinden ze snel een oplossing en is de kleine in no-time op de wereld om haar alles te laten vergeten. Pinkpuma: GEFELICITEERD MET RICK!! Sterrekind: GEFELICITEERD MET LIEVE!!!! Vissie: GEFELICITEERD MET JEROEN!! Marilyn: GEFELICITEERD MET SIENNA LOIS DAYENNE!!! waauw, dit gaat de goede kant op! Iemand had gewezen op de nieuwe regeling die van kracht is in Spanje mbt de uitkering van 2500 euro per geboorte; ik kom er ook pas achter, we zijn gelukkig op tijd (als ze voor 3 juli geboren was, hadden we pech gehad) lekker wel, we moeten alleen kijken of er nog iets van een soort kinderbijslag te krijgen is (en kraamhulp bestaat hier idd niet). Verder hier alles rustig, bloedheet (40º) en ben alles strontzat inmiddels. Heb vreselijke last van een zenuw in m'n rechter bekken-zone, die klem lijkt te zitten en dat maakt het lopen erg moeilijk. Ik probeer wel 2x per dag te wandelen om de baby dmv zwaartekracht en beweging duidelijk te maken waar het naar toe moet maar voorlopig heeft ze het te veel naar d'r zin om er iets van aan te trekken... Zoenen en sterkte aan ieder! (ik heb maar geen sms-buddy genomen want dat gaat in de papieren lopen, hihi)
He bah Ana weet wat je voel hier ook beknelde zenuwen gehad en dat doet verrekte pijn sterkte. oja nog vergeten Marilyn Gefeliciteerd met je dochter
Ana... HOI! Fijn weer iets van je te lezen. Djeeez, 40 graden. Pffff Kunnen we dat niet optellen met de temperatuur hier en dan delen? Dan komt het gemiddeld wat beter uit Ik denk dat veel mensen zich inderdaad blind staren op een uitkering van 2500 euro. Hier in NL krijg je voor 1 kind iets van 185 euro per kwartaal. Maar dat wel tot zijn/haar 18e. Dat is toch een bedrag van 13.320 euro! Is toch aanzienelijk meer. Goed, jullie krijgen in 1 keer 'veel' geld. Maar daarna moeten jullie het toch echt zelf doen. En geen kraamhulp en volgens mij ook niets van studiefinanciering toch? Dus geef mij maar gewoon kinderbijslag! Mijn fotosite staat EINDELIJK online. Heb nog proefpersonen nodig die eventuele fouten eruit willen halen. Ik ben nog niet tevreden over het menu, het werkt mij te traag. Dus als mensen kritisch willen kijken... graag. Http://www.fotografie-eveline.nl
Goedemorgen meiden, He bah Tanya, het zit je ook niet mee. Flink balen ook dat de artsen nou niet bepaald soepel meewerken. Ik hoop dat er snel verandering in komt. We duimen allemaal voor je! Sterkte meid. Ana: leuk om weer wat van je te horen en dat het op zich ook goed met je gaat.... maar jee, 40 graden. Snap dat het dan niet meer leuk is. Sterkte! TomenJerry: beterschap en doe een beetje rustig aan Hier geen nieuws. Alles is nog rustig. Heb een goede nacht gehad. Denk dat het hier nog wel ff kan duren; maar ja, de uitgerekende datum is ook pas over 2 weken Liefs Elma
Hai Ana,toch fijn dat je net binnen de regeling valt. Wat Evelien schreef is het hier idd beter geregeld, maar des te sneuer zou het zijn als je kindje nét voor 3 juli was geboren! Jammer dat je kindje de uitgang nog niet helemaal weet te vinden. Volgens mij denkt die van mij dat het ergens bij mijn ribben is-> daar voel ik het steeds! Vervelend Tomenjerry dat jullie allemaal in de ziekenboeg zitten. Heerlijk hè, kinderen met hun virusjes&bacterien... Ik ben nog nooit zoveel verkouden en ziek geweest als de afgelopen 3 jaar, ondanks dat ik jaren met kinderen heb gewerkt! Evelien, zal zo even naar je site kijken. Zijn er nog mensen niet boven water die wellicht bezig zijn op deze mooie dag? Hier twijfel ik steeds bij een pijnlijke harde buik/voorwee of het begint, maar dat is meer doordat het de uitgerekende datum is dan dat ik er echt in geloof. Gek hoor, de uitgerekende datum zelf. Je weet dat je je er niet aan vast moet pinnen (was bij mijn dochter ook 2 dagen later), maar toch.
Marc weer gesmst: Ze gaan geen keizersnee doen omdat het risico met de trombose te groot is. Ze gaan overleggen met de psych en ze krijgt wat nieuws voor haar maag. Het viel haar wel tegen maar ik vind dat ze het goed opvangt. AAARRRRGHHH wat een ellende voor Tan! (dat was mijn commentaar, niet van Marc hoor!)
Ja raar he?! Nu 'mijn' datum voorbij is ben ik opeens een stuk rustiger. En Alex ook, vreemd genoeg. Het is wel raar, je leeft 9 maanden naar die ene datum toe en dan is het opeens 6 juli. Nu heb ik echt zoiets van ach, het komt wel. Ooit!
Jeetje dat is toch niet te geloven! Ik vind het echt bijna onmenselijk, als ik alles zo hoor. Tuurlijk is het beter voor haar trombose, maar dit duurt toch te lang?! Hopelijk werkt het medicijn voor haar misselijkheid in ieder geval. Kunnen we niet een kaartje sturen ofzo? Als hart onder de riem?