Hoi meiden Miep: fijn dat alles zo lekker verloopt met junior en jou ELma: leuk dat bas al thuis is, geniet maar lekker van het weekend. Sterkte metje harde buiken. Sterrekind: fijn dat Lieve vooruit gaat. Hoelang mag je zelf blijven. Ik mocht maar uiterlijk 7 dgn blijven, moest woensdag dus naar huis. Gelukkig mocht Zoë toen mee! Lexi: bij ons zeggen ze dat Zoë binnen 10 dgn op haar geboorte gewicht moest zitten. Ik denk zelf wel dat ze het binnen 2 wkn redt, dus dat is dan ook oke.Ze is overigens wel 10% afgevallen, vandaar ook al die stress! Wij zijn ook nog niet uit de regeldagen. Gister heeft ze echt super veel gedronken, bijna 560ml over de dag. Ben benieuwd wat ze vandaag komt en of er wat meer regel in zit! Beebie: we weten lengte, gewicht, oog en haar kleur van de donor. GRappig genoeg lijkt Zoë behoorlijk veel op mij. Vooral de onderkant van het gezichtje lijkt sprekend, hihi... Onze meid, slaapt 's nachts overigens ook makkelijk 5 uur achter elkaar. Dat is wel lekker! MArilyn: van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Sienna. Mooie naam hoor, geniet er maar lekker van. Pienie: ja ze lijkt wel op mij. En shrek3 was leuk hè, ik vond vooral die baby's van donkey en shrek erg lief! Kirby: heerlijk dat Ana-Lucia zo lekker groeit. Sonya: wat een heerlijk poppetje is het toch met haar bolle wangetjes.Hopelijk is ze vlug gewend en komt ze ook weer lekker bij. MArc/Tanya: ik vind het bijna schandalig dat ze haar zo laten spartelen. Als moeder en kind geen risico lopen bij een ks, vind ik dat ze nu in moeten grijpen. Dit wordt toch veel te traumatisch voor haar! Las net de rede van de afwijzing keizersnee......ppfffff. Baylicious: spannend allemaal hè! Hoop dat je de kleine vlug in je armen mag sluiten. Antibiotica: Ik had van de katheter een blaasontsteking over gehouden. Had ik ook antibiotjica gekregen, maar ben blij dat de kuur voorbij is! Tjee, wat werd ik stoned van die dingen! Janneke: leuk weer ff wat van je te horen. Sterkte met de laatste loodjes in die hitte! Tomenjerry: hopelijk gaat het bij jullie allemaal snel iets beter... Kar: dat vind ik een mooi idee voor Tanya. MAar hoe moeten we dat realiseren? Hier een onrustige avond gehad. Zoë had geen zin om te slapen en steeds honger of krampjes.....moet het nog ff leren onderscheiden, hihi. Gelukkig heeft ze vanaf 115u goed geslapen tot 5u en daarna tot 830u. Nu ligt ze lekker schoongebadderd en gevoed in haar bedje..... Met mij gaat het eigelijk ook wel goed. De vk en kraamzorg vonden dat ik heel vlug herstelde! Kan bijna alweer gewoon alles, maar doe maar wat voorzichtig aan! Tis me allemaal zo meegevallen, behalve dan het lange ziekenhuis verblijf...... En echt meiden, je krijgt er wat moois voor terug! WAt trouwens betreft het moedergevoel en het verliefd worden.... Bij mij drong het eigenlijk pas na 2 dgn na de geboorte door dat dat minimutsje van mij was, maar toen was het ook meteen goed raak! Ben benieuwd wie de volgende is. Zet hem op meiden! grjts TWinny
Twinny wat fijn dat het zo goed gaat met jullie! Is San ook zo verliefd op Zoë? Ik vind het zo'n schattig meisje..! Als ik foto's van de juli-baby's zie kan ik echt niet meer wachten! Nog eventjes...
Kaartje is misschien wel leuk, als er meer mensen zijn die dat leuk vinden dan kan ik Marc mss smsen voor hun adres. Maar kan jij dat dan regelen? Ik kom nog even de deur niet uit dus kan geen kaartje kopen enzo! Dan sms ik je het allemaal wel weer door qua adressen en toestanden. Nu ff luiers vouwen en misschien nog een stukje slapen. De zon schijnt hier eindelijk weer dus vanmiddag er op uit met de wagen?
Ja die verliefdheid Twinny... Ik heb het nog steeds bij mijn dochter (ik hoopte altijd dat ik weer eens met beide benen op de aarde terecht zou komen, haha). Maar ze is ook wel een plaatje. Misschien een persoonlijke vraag hoor, maar verloopt dat proces bij jou nou hetzelfde als bij je vriendin? Ik probeer nl altijd te achterhalen bij mij mannetje hoe dat nou voor hem is: zijn kind, maar niet in zijn buik enzo... Maar mijn man is een echte man en brengt dat niet naar bevrediging onder woorden! Haha. Kar, fijn dat jij wat rustiger bent geworden na de datum. Ik probeer me ook niet gek te laten maken, maar ja, de kans dat het komt wordt steeds groter. Merk wel dat ik er minder tegenop zie. Ben zwanger zijn spuugzat, wil weten wie het is en zo rond de uitgerekende datum heb ik soms zelf (leuke) kriebels in mijn buik dat het bijna komt! Evelien, wat een mooie site. Kan jij dat zelf maken? Knap hoor. Je moet wel je portfolio uitbreiden met alles waar je het over hebt hoor. Als ik je visie lees op zwangerschapsfoto's, paardenfoto's etc dan ben ik erg benieuwd hoe het eruit ziet...
Pienie, San was vanaf dag 1 volgens mij al verkocht. Ze is echt super lief met de kleine, heel zorgzaam en rustig. Tis heerlijk om die 2 samen te zien en te zien hoe ze straalt!
Als je bij portfolio op dat eerste blauwe knopje klikt, dan kan je kiezen uit nog wat verschillende foto's. Dus ook voor landschap, modellen en paarden. Staan nog niet veel zwangerschapsfoto's op. Omdat de meeste dus van mezelf zijn en ik wil niet alleen zelfportretten erop. (op de rest reageer ik straks)
Ja dat is prima! Ik koop vandaag gewoon een kaartje, en dan hoor ik wel of ik het op moet sturen of niet. Komt goed!
Eef, ik kan het menu aan de linkerkant op jouw site niet zien! (Moet ik iets uitschakelen of juist inschakelen op mijn computer ofzo?)
Tnx Kar, merk dat dit bij veel mensen een probleem is. Heeft te maken met de veiligheidsinstellingen van je pc. Ga dat nu dus ook aanpassen!
Weet je wat ik net zat te bedenken (op de wc want daar denk je de meest interessante dingen )? Dat ik die altijd haar planten laat doodgaan er gewoon in geslaagd is om dat wurm nu al ruim twee weken in leven te houden en het kind nog tevreden lijkt te zijn ook, aan de lachjes te zien! Wat nou ontaarde moeder Lexi is lief! (sorry dat wou ik ff kwijt)
*proest* Lex... had jij dan eigenlijk het idee dat het een soort plantje is? Dat je haar zo snel zou laten doodgaan en dan een nieuwe zou kopen
Dan ligt het niet aan de site maar de gebruiker ... Maar goed, wat ik al schreef vind ik hem heel mooi. Twinny, leuk hè om je partner zo te zien. Ik zie ze nog zitten samen op bed toen hij haar voor het eerst vasthad (en ik hechtingen kreeg ). Zo vertederend. Haha, dan gaat het moederschap je beter af dan de verzorging van je planten, Lexi. Toch een geriststellende gedachte. Maar ik vind het ook goed te horen dat je zulke essentiele levensvraagstukken beantwdoor op de wc. Kijk, zo verdoe je je tijd tenminste niet!
Zo... site moet het nu voor iedereen doen. Met F5 kan je de site 'refreshen' als je oude troep binnen blijft krijgen. ik ga nu middagdutje doen, daarna echt op iedereen reageren! KUS
Eef: ik vind je site er nu al prachtig uitzien. De uitleg is ook duidelijk. Zou nog wel veel meer foto's plaatsen; maar dat komt vast nog wel! 'Keep up the good work! ' Tanya/Marc: jeetje wat maken jullie wat mee zo.... balen dat ze geen keizersnede willen doen nu. Mijn duimen draaien overuren in de hoop dat jullie kleine zich zelf snel meldt!!! Karlijn: vind het een heel goed/leuk idee om Tanya ff een kaartje namens ons allemaal te sturen! Even extra steun!
Ik heb een kaartje gekocht, een neutraal kaartje met 'liefs'. Dus zodra ik het adres heb, kan hij op de bus!
Tanya Ik vind het belachelijk dat ze haar zo laten lijden! Dat trekt ze toch niet? En als die kleine er straks is, is Tanya helemaal gesloopt! Tsss niet normaal! Lief dat er een kaartje gestuurd gaat worden!! Eef ik ga je site nu bekijken. Niemand weeen op deze magische datum? Kom op hoor, 07-07-'07 moet wel gehaald worden door iemand! En het lijkt me leuk om ECHT af te spreken als alle beebs er zijn! Groepsfoto van alle ukkies op een rij!
Eef kan ik een baby fotoshoot bij je boeken? (geen grap) Lijkt me echt super! Ik vind dat je prachtige foto's maakt! ***stopt met ass kissing, enough is enough***
The pain is killing. Als dit geen echte weeën zijn, dan weet ik het niet meer. Berg me dan maar op als het echte werk begint. Ik kan bij zo'n pijnscheut niet stilzitten. Moet lopen, wiebelen, staan of wat dan ook. Beebie... tnx for kissing my ass! Vergeet niet dat mijn ass heel groot is op het moment, dus a lot of kisses! Enne...als je het echt wil... dan kunnen we vast wel wat regelen! KUS