Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Net terug van mijn oma's verjaardag. Zetpil heeft goed zijn werk gedaan want Raven heeft goed geslapen en is op het feest nog even wakker geweest.
    Heel de familie heeft bij haar gezeten om haar handje vast te houden of gewoon te bewonderen (ze bleven er verder braaf vanaf of vroegen heel netjes mijn toestemming)
    Ze heeft zelfs nog flink zitten lachen op het eind naar iedereen. :)

Mijn oma heeft een reis naar Rome gekregen van heel de familie voor 3 dagen, ze was zo verrast dat ze het haast niet kon geloven. ;)

Heb trouwens net even gekolfd en heb er weer 240ml! uit gekregen en ze zijn nog niet helemaal leeg. :confused:

2. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Via CB wordt een afspraak gemaakt voor de prikjes (na je eerste bezoek als ik me niet vergis). Als het goed is heb je wel al de inentingskaarten ontvangen. Als je die bewaart bij het groene boekje van CB kun je die in elk geval nooit vergeten.

Raven huilde nooit bij hielprik (die heeft er een hoop gehand in ziekenhuis) maar wel bij deze prikjes. Ik vind de prikjes erger dan Raven.
    Anders haal je voor de zekerheid paracetamol zetpillen in huis van 60 mg voor als ze last heeft van de prikjes.

3. jekkia

jekkia Fanatiek lid

*edit: dubbel gepost. Solly.

ga Raven voeden en zo naar dromenland. Tot morgen en iedereen veel slaap toegewenst ;)

4. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Ik begrijp wel wat die huisarts wil zeggen..maar het is onzin om het zo te brengen dat een kind niet de hele dag bij moeder moet zijn alsof dat de ontwikkeling in de weg zou staan. Ze is inderdaad nog heel erg klein ja!
    Aan de andere kant bedoelt hij natuurlijk dat een kind ook kan over-hechten met zijn/haar moeder of vader. Dán staat het de ontwikkeling wél in de weg, aangezien je beide zal moeten leren om los te laten om zo je kindje een eigen identiteit en persoontje/individu te laten worden..Maar dat is nu nog niet aan de orde lijkt mij :)

maar je zou ook kunnen beginnen met een uurtje toch, ipv meteen een middag?
    'Babysteps' zoals mij hier ooit werd aangeraden :) Dus zolang het niet over extremen gaat denk ik toch echt dat je lekekr je eigen gevoel moet volgen..

5. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Awww..ik wilde steeds nog naar je vragen, maa als ik dan eindelijk na het bijlezen ging reageren schoot het er weer bij in..maar heb wel aan je gedacht hoor de afgelopen dagen en me afgevraagd waar je was en of het wel goed ging enzo..
    Dus heel prettig om je nu weer online te zien en te horen/lezen wat er allemaal speelde.
    Knap dat je Tica even hebt utgeleend aan je moeder...op een gegeven moment moét je wel dat soort keuzes maken om zelf nog op de been te blijven he? Godzijdank heeft Vir nu vakantie (nog maar een paar daagjes) dus ik heb de afgelopen twee weken echt sámen met hem voor Devin kunnen zorgen..dat heeft me wel veel ontlast, maar ik kan me voorstellen dat je doodop raakt als je niet aan je slaap toekomt én je partner is gewoon aan het werk.
    Fijn iig dat het nu wat beter gaat. Ik duik zo even je album in om de foto's te bekijken.
    Wij hebben hier alleen totaal geen handige stoelen om vreemde voed-houdingen aan te nemen..dus ik zal wel even blijven klooien met kussens denk ik.

Tan en Irena: De afspraak bij de vlos ging niet door, ze had een bevalling..moet dus even bellen voor een nieuwe afspraak.
    De fysieke 'klachten'zijn niet minder geworden..eerder erger. Vooral mijn s.i. gewricht en mijn linkerknie en rechter enkel zijn een ramp..zó pijnlijk.
    Maandag heb ik afspraak bij de manuele en fysio therapie..effe wachten nog dus...

6. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Alsof ze je op die manier wil helpen om tóch door te gaan met de borstvoeding he? Gaaf hoor, net een klein wondertje..En ook wel heel bijzonder dat ze zó weinig komt voor voeding,
    misschien is er dan tóch meer dan we denken/weten en is Tica je heel bewust aan het helpen! (ik geloof iig dat baby's veel meer kunnen en meekrijgen en aangeven enzo dan we denken..maar omdat we elkaars taal niet spreken begrijpen we dat niet..)

7. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Heeft er nog iemand thuis het boek: Babymanagement voor mannen.

Ik lig helemaal in een deuk over hoe ze alles beschrijven, echt duidelijke mannentaal

8. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Sterrenkind: 'sterkte'met je meisje en een knuffeltje voor haar van Devin (maar dan wel met een mondkapje hihi)

9. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    pffff, hij wordt elke dag eerder wakker....

Vandaag om 7:15 uur al en is daarna niet meer in slaap te krijgen. Heeft om 4:30 drinken gehad, dus heb hem om 7:15 ook maar weer gegeven in de hoop dat ie nog even ging slapen..... maar nee hoor.

Ik ga ff bijlezen.
    Groetjes Miep

10. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Jody: Hoe is het afgelopen nacht gegaan? Weer op de 'oude' manier? Wat goed van Mick dat hij de prikjes zo goed doorstaan heeft gisteren.

Vissie: Hoe is het gegaan met voeden en kolven enzo?

Bij mij wilde het voeden gisteren ook niet echt lukken, mijn boobs waren gewoon bijna leeg.... 's Ochtends ging het nog wel, maar aan het eind van de middag en 's avonds.... Er zat gewoon niks meer in en daar werd Jarno ook boos om. Heb hem wat vaker aangelegd om zo toch de boobs wat te stimuleren om meer melk te maken. Ik denk dat het kwam omdat ik zelf ook ziek was....

Jekkia: Wat hartverscheurend als je kleine meisje zooo moet huilen! Oh ik lees net dat jullie wel naar je oma zijn geweest en dat Raven zich keurig heeft gedragen. Mooi zo. Jeetje zo laat nog 240 cc gekolfd? Pffff, MELKKOE! (grapje) Gefeliciteerd nog met je oma trouwens!

Sonya: Jarno heeft maatje 62 aan. Hij heeft nog 1 stelletje van maatje 56 wat ie nog aan kan. Maar ook al een pakje in maat 62 die al te klein is. Dus gemiddeld maatje 62 hihi. Maar volgens mij duurt het niet lang meer en kan ie 68 al aan..... ohhh wat wordt ie al groot!
    En ik ben het ook niet met je huisarts eens! Een kind (en vooral een baby) kan niet zonder zijn moeder! Nou ja, voor een paar uurtjes moet kunnen, maar ik zie het echt nog niet zitten om bijv. aan het werk te gaan en Jarno een dag aan iemand anders te moeten toevertrouwen.....

Trouwens, vanavond ga ik (samen met mijn vriend) voor het eerst weg zonder Jarno! Een trouwfeest, begint om 20:00 uur, mijn moeder past op, maar die wil niet zo laat omdat ze het weekend ook weer moet werken. Dus ik denk dat ik rond 23:00/23:30 uur wel weer thuis ben. Als ik het zo lang zonder mijn kleine kereltje kan volhouden tenminste. Het feest is dichtbij, 5 min. rijden. mijn moeder komt bij ons thuis oppassen, wel zo handig natuurlijk! Mijn vriend blijft nog wat langer en rijdt met andere mensen mee naar huis. Ben benieuwd hoe het gaat... (mis Jarno al als ik er alleen maar aan denk)

Twinny: Oh jakkes, wat een ellende zeg! Succes met klussen enzo!

Irena: Jeetje, maar 4 of 5 keer per dag voeden? Hoeveel zou ze dan wel niet per keer drinken? (moeten jouw boobs wel op knappen staan voor elke voeding lijkt mij.

Tweety: Jeetje, Iris drinkt maar 5 keer per dag? Wat een bofkonten zijn jullie. En je hebt gelijk, zolang Iris het goed doet, geen zorgen over maken!

Niva: Ik weet niet wanneer je voor controle moet met Devin. Maar als ze rond de 2 maanden is krijgt ze haar eerste prikjes. Jarno moet 19 September, dan is ie precies 2 maanden oud. Oh ik lees net dat Jekkia ook al antwoord heeft gegeven.

Jeetje dat sommigen van jullie zo laat nog op zijn zeg... Zodra Jarno 's avonds op bed ligt, ga ik ook op bed, meestal rond 9 uur. Ik ben nog steeds zooo moe! Komt gewoon omdat ik mijn slaap niet krijg. Gisteren nog ruzie gehad met mijn vriend.... Zal ik zo meer over vertellen, ik ga eerst even kolven. Ik voel enorme druk in mijn rechterboob. En ik kan wel wat melk op voorraad hebben omdat mijn moeder dus vanavond Jarno drinken moet geven. (En omdat ik wat ziekerig ben en de productie erg laag is nu. Dus ben blij met die druk in mijn borst.)
    Tot straks!

Groetjes Miep

11. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Vandaag heb ik een huilochtend..bah!
    t zijn kleine dingen die mijn tranen doen komen
    Vanmorgen onenigheid met papa, athans zo voelde dat voor mij, hij ervaart dat weer anders. "ik maak me druk om niks..."
    Iris was al een half uurtje wakker hoorde ik via de babyfoon. (ze kreunde en steunde steeds...niet huilen) Papa heeft natuurlijk weer niets gehoord... Ik vraag of hij fles wil geven, aangezien die gisteravond ook niet thuis was, leek het mij wel lekker als hij ff de zorg overnam... Zijn reactie was: "is ze al wakker dan? Ga ik zo doen".
    Ik heb dan zoiets van ja hallo, dat kleine meisje moet wachten totdat papa zijn ogen eens goed open kan doen...
    Een kwartier erna ben ik maar uit bed gegaan... Hij reageerde met: "ze moet ff geduld hebben".
    Ik heb haar toen de fles gegeven, en baalde er goed van. En nog steeds eigenlijk. BAH!

Laten jullie jullie ukkies echt zelf komen voor de ochtendvoeding? En dan bedoel ik erom laten huilen?
    (want dat is denk ik wat hier uiteindelijk had gebeurd als ik er niet uitging..)

Toen hij uit bed kwam, had Iris al een heerlijk voldaan gevoel, 125 cc op. :)
    Normaal gesproken is hij vrijdagsmiddags altijd vrij, maar vanmiddag en vanavond heeft die een uitje van de OR van zn werk...dus dan ziet die Iris pas weer als ze ver in dromenland is. Niet dat Iris er dan veel van mee zal krijgen en haar papa nu al zal missen denk, vind ik het wel minder leuk.
    Ik verlang soms naar iets anders, ik wil ook een dag de hort op (als ik dat volhou..en wel zo lang kan zonder m'n meissie) en het lekker aan papa overlaten...

Gisteravond heb ik niet kunnen zwemmen ook, omdat meneer 'moest' voetballen. Hij voetbalt onregelmatig, elke week een andere avond. ik mocht wel zwemmen van hem, dan zou hij wel eventjes zorgen dat we oppas hebben. Ik vind oppas voor uurtje sporten te ver gaan, ik vind dan moeten we keuzes maken..wie gaat er...en wie blijft thuis. Ik ben dan de eerste (en enige voor mijn gevoel) die zegt ok, dan ga IK wel niet ... Terwijl ik dat zeg denk ik jeetje dat kan hij ook wel eens zeggen... Ben ik nu zo moeilijk of hoe zit dat...
    Ik hou te veel rekening met anderen...
    Ik wil ook eens aan mezelf denken en lekker egoistisch zijn. Waarom lukt me dat niet...

Ik zou het niet erg vinden denk om weer te werken, Ik ben wel toe aan iets anders erbij dan alleen maar mama en huismoedertje zijn.

Sorrie, genoeg van mijn gemopper, ik ben het gewoon ff goed zat nu.
    Zo zie je maar, ook bij deze papa zijn er mindere kanten..niet alles is rooskleurig als het maar zijn kan.

12. Niet meer actief

Twinny Jeetje wat ongelooflijk KUT van die lekkage! Dat kan je er nou net niet bijhebben met je kleine meid.

Sonya Hier draagt Ruben nog steeds 56. Ik vond het ook raar eigenlijk, als je ziet dat hij eigenlijk al best wel groot is :( . Of ik die iets verkeerd met de was ofzo, dat ik alles oprek :( :rolleyes: . Laatst heb ik even barbiepop met hem gespeeld :oops: , hij was zo rustig dus ik pakte die kans, en heb hem wat verschillende kleertjes aangetrokken. De meeste broekjes waren nog allemaal te groot. Ik merk wel dat sommige shirtjes maat 56 wel wat kort beginnen te worden.

Niva Je krijgt de prikjes als je voor de 2e keer naar het CB gaat. De 1e keer ga je naar de arts en bij de 2e keer naar de wijkverpleegkundige en dan krijg je ook meteen de 1e enting. En bij je 3e afspraak krijg je de 2e enting. Hier mag Ruben, net als Miep/Jarno en Karlijn?Sverre op 19 september.

Ikke Gisteren had ik de laatste bijeenkomst van Samen Bevallen. En mag ik zeggen dat ik heel blij ben dat dat over en klaar is? De groep was op zich wel leuk, maar eigenlijk had ik niets aan de cursus. Ik hou denk ik ook geen contact over met de rest van de groep. Wel met iemand met wie ik in het ziekenhuis heb gelegen tussen de inleidingen en bevalling door, en ook met de cursusleidster want die wilde heel graag onze bevalling komen fotograferen maar ging door omstandigheden niet door, dus krijgt ze bij een eventuele 2e een 2e kans. Met jullie heb ik veel meer contact en ook leuk contact. Jullie zijn veel normaler als de groep waarmee ik die cursus deed. Ik zal de cursus-groep ook niet gaan missen denk ik. Ik heb gisteren wel trouwens voor de 2e keer 'live' gevoed, maar het ging niet echt. Zoveel huilende baby's en kakelende mama's. Ruben was erg onrustig aan de borst. Hij was trouwens ook de enige die niet gehuild heeft die avond, hij heeft lekker geslapen bij mij op schoot. Vannacht kwam hij pas om half 6, dus de 4e nacht op rij dat hij langer slaapt (3x 5 uur en nu dus half 6), zou het??? [-o<

Ik ga nu Ruben voeden want hij is alweer wakker aan het worden. Lexi daarna probeer ik echt online te komen!

Liefs, Tanya

13. Niet meer actief

Tweety Dikke knuffel voor jou! Ik zal straks reageren op je

14. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Ook mooie dingen maken mij aan het huilen man!
    Zo net weer...
    Iris lachte heel erg! En dat deed ze ook nog toen ik eenmaal de camera pakte. Mooi moment. Jammer dat je dan zulke momenten niet samen kan delen.

15. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Tweety: Nee ik laat Jarno niet huilen 's ochtends. Als ik hoor dat hij wakker is en het is ongeveer weer tijd voor een voeding, pak ik hem meteen.

Ik snap het helemaal hoor, dat je zo baalt. Ik herken het bovenstaande verhaal helemaal!

Zoals ik al schreef hadden we dus gisteren een soort van ruzie. Ik zal het even uitleggen: Mijn vriend zit in de nachtdienst, heeft net zijn laatste nacht gehad (4 in totaal) en ligt nu op bed. Dus 's nachts sta ik er alleen voor (normaal gesproken voedde ik Jarno en verschoonde hij Jarno 's nachts, omdat ik dus anders heeeeel moeilijk weer in slaap kom, ik lig dan vaak nog 2 uren wakker en dan is het dus alweer bijna tijd voor de volgende voeding. Mijn vriend ruikt zijn kussen en slaapt weer, dus vandaar deze taakverdeling, alleen als hij vrij is en late dienst heeft trouwens. Als hij vroege dienst heeft of in de nachtdienst zit geldt dit dus niet).
    Zodra ik 's ochtends Jarno hoor, vlieg ik meteen van bed, pak mijn kleding van de stoel (wat ik dus de avond ervoor klaargelegd heb) en ga naar Jarno toe (doe de slaapkamerdeuren dicht zodat mijn vriend niks hoort en lekker door kan slapen). Dus ik zorg voor Jarno zolang mijn vriend op bed ligt. Dit is natuurlijk logisch. Maar zodra hij dan van bed af komt doet ie nog niks... Als ik hem een keer vraag om Jarno te verschonen verklaart ie mij zowat voor gek (bij wijze dan he) dus kan ik het zelf doen.
    Ik heb al zo vaak aangegeven dat ik ontzettend moe ben (en gisteren dus ook nog eens ziek erbij) maar het doet hem gewoon niks. Hij denkt alleen maar aan zichzelf. Zo ook gisteren: Hij lag om 7:00 uur op bed en kwam er 14:15 uur af. (Zijn normale tijden voor hem als ie nachtdienst heeft.) Toen zijn we even naar de stad geweest en toen we terugkwamen zei ik dat ik even op bed wilde. (Had net Jarno weer gevoed en verschoond.) Maar toen kwam de buurjongen vragen of hij even kon helpen met tent opbouwen (i.v.m. trouwfeest vandaag.) Nou goed, hij daarheen om te helpen en ik bleef bij Jarno (die wakker was). Dus 's avonds zei ik dat ik even op bed wilde (was 's middags immers nog niet op bed geweest), maar toen zei hij dat ik vannacht wel weer kon slapen en dat hij nu moe was en op bed wilde.
    Ik moest toen zo huilen! Hij weet gewoon niet hoe ik me voel en ik kan het hem ook niet duidelijk maken... Toen zei ik, oke dan ga ik niet op bed, maar ik wil wel even douchen. (Kon ik gisteren overdag niet doen omdat Jarno steeds wakker was en alleen kleine hazeslaapjes heeft gedaan.) Maar ook toen wilde hij niet op Jarno passen! Gewoon te gek voor woorden toch! Hij ging toen op de bank liggen, dus heb ik hem naar boven gestuurd. Dan kan ie beter boven liggen toch, anders wordt ie steeds wakker als ie beneden op de bank ligt. En ik was toen zo kwaad op hem dat ik hem ook niet in mijn buurt wilde....
    Hij zei nog tegen mij dat ik wel kon douchen zodra Jarno 's avonds sliep. Maar ik ga al weken achter elkaar 's avonds meteen op bed zodra Jarno ook op bed ligt/slaapt om zo toch nog aan wat uurtjes slaap te komen. En gisteren wilde ik eerst nog kolven om zo de productie weer wat op gang te helpen, want mijn boobs produceerden gisteren maar weinig. Dus douchen 's avonds laat (voor mij laat dan he) is geen optie.

Laatst hadden we een BBQ bij ons achter huis (gewoon van de buurt, maar in onze tuin omdat wij de grootste tuin hebben) en toen heb ik ook al de hele avond op Jarno gepast en ben ik 303918301 keer naar binnen gelopen om bij Jarno te kijken of ie al sliep en of ie zijn speen nog wel had en of ie niet huilde (hij was steeds wakker namelijk). Hij heeft toen niet 1 keer naar Jarno omgekeken. Ik ben rond 12 uur op bed gegaan omdat Jarno natuurlijk 's nachts ook weer wakker zou worden. Mijn vriend heeft lekker doorgefeest tot 3 uur en kwam toen op bed. Om 4:15 uur had Jarno weer honger en heb ik hem gevoed en verschoond. Mijn vriend heeft tot 11:30 uur uitgeslapen die ochtend terwijl ik om 8 uur er al weer af was.
    Het is gewoon zo oneerlijk. Hij heeft allemaal al weer leuke dingen gedaan en ik zit echt opgesloten in huis en moet echt vechten om een paar uurtjes slaap.....

:cry: :cry: :cry:
    Ik ben zo boos en verdrietig.... (en moe!)

Oh ja, laatst is mijn vriend er 's ochtends samen met Jarno uitgegaan zodat ik nog even kon blijven liggen. Dit moest ik een paar dagen later nog aanhoren, maar zo erg kan het niet zijn als je er om 9:30 uur uitmoet toch? Jarno sliep toen die dag tot 9:30 uur en mijn vriend is nu nog trots op zichzelf dat hij er toen uitgegaan is en mij liet liggen.... Ik ben toen een uur later opgestaan. Heb niet meer geslapen, maar wel even liggen rusten. Toen ik beneden kwam lag Jarno nog in de pyjama! Hij wachtte gewoon op mij zodat ik hem aan kon kleden. (Terwijl ik de afwasmachine ook nog moest legen, had hij ook nog niet gedaan. Hij zat gewoon achter de laptop....)
    Volgende keer mag hij er om 7 of 8 uur uit als Jarno wakker is. Ik hoop dat dat morgen al is (dan moet ie het vanavond maar niet zo laat maken op het trouwfeest!).

Groetjes Miep

16. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Erg leuke foto Tweety! Van een lachende Iris, prachtige meid!

17. Niet meer actief

Tweety en Miep Allebei een dikke knuffel van mij! [​IMG]

Miep, ik zou maar eens goed gaan praten met je vriend. Dit kan gewoon zo niet hè? Jarno is van jullie 2, hebben jullie samen gemaakt dus moet je er ook samen voor zorgen. Dus ook de minder leuke dingen moet hij voor zijn rekening nemen. Ook jij hebt je slaap hard nodig meid, anders ga je eraan onderdoor. Voel je je vandaag al wat beter qua 'ziekerigheid'?

Tweety Gewoon lekker huilen meid, om de leuke en verdrietige dingen. Anders ga je het alleen maar opkroppen en da's ook niet goed! Ikkan ook niet egoïstisch zijn, ik wil het anderen altijd naar de zin maken en cijfer mezelf daardoor weg (als de ander blij is ben ik dat ook...). Hele lieve foto van Iris!

Ik zat net tijdens het voeden even TV te kijken en wat ik daar zag :confused: :confused: :confused:! Het was een filmpje van de Zendtijd voor Polietieke Partijen, van de Partij voor de dieren. Alleen maar dierenleed! Met een heel mooi toepasselijk liedje erbij, maar de beelden waren zo afschuwelijk! Ze gaven van te voren niet eens een waarschuwing :( . Heb gewoon keihard zitten janken op de bank en heb daarna mijn beesten maar eens extra geknuffeld. Het waren echt afschuwelijke beelden die niet gecensureerd waren, dus mocht je er toevallig voorbij zappen, meteen wegklikken! Het is echt afschuwelijk...(en helaas ook de waarheid :cry: :( )

Liefs, Tanya

18. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

miep en tweety...heel goed dat jullie je uiten...mama zijn is ook niet niets en je staat er ook vaak alleen voor.
    ik omschrijf mij en chedella altijd als bisonkit ;) andere moeten daar vreselijk om lachen maar ik denk dat julllie wel met me mee voelen..

douchen, je aankleden, opmaken, eten allemaal dingen die je nu niet kunt plannen! alles draait om de baby,s..pffffffff
    ik leg chedellla heel vaak in de boxs en ga me dan douchen anders moet ik ook w8ten op de papa.
    Gelukkig is hier de papa wel heel hulpzaam. hij is vanmorgen ook uit de nacht dienst gekomen maar blijft dan netjes wachten tot chedella zich meldt voor de eerste voeding..

En inderdaad wat er ook al gezegt werd....je hebt ze met zijn tweetjes gemaakt...ik denk dat mannen wat langzaam zijn van begrip ;)

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ana-Lucia heeft nu maatje 62, maar lang zal ze daar niet meer in kunnen, ik denk nog zo'n twee à drie weekjes :( Ze worden idd veel te snel groot!

Goed idee om Chedella even naar je moeder te brengen, zo kom jij ook aan rust toe!

Er zijn ook al mensen die mij hebben aangeraden om Ana-Lucia nu al naar de kinderopvang te brengen maar no way hoor! Mijn meisje blijft nog zeker tot nieuwjaar lekker bij mama. Ik heb er zolang op moeten wachten en wil er nu lekker van genieten, zou ook onhandig zijn omdat ik nog bv geef en kolven haat! Je moet gewoon doen waar jij je lekker bij voelt Sonya!

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ow kl*te! Kan het best geloven dat je al die puin niet ziet zitten met zo'n kleine meid in huid! Hoop dat het beter meevalt dan het eruit ziet!

Share This Page