nee dat komt inderdaad dan niet uit, nog maar even streng toespreken dat het tot 9 juli moet blijven zitten!
hier weer steken in mijn buik, laatst ook al gehad maar nu zijn terug en nog pijnlijker dan toen. Hoop dat het snel weer wegzakt anders slaap ik vanacht sowieso niet meer....
vervelend kan dat zijn he.....en je doet er zo weinig aan ik heb al een paar keer gehad dat ik om 01,00 in bad zat....
Dat heb ik volgens mij nog niet geprobeerd, maar ja om in en uit bad te komen heb ik mijn vriend nodig en denk niet dat die nu nog graag zijn bed uitkomt.
dat ken ik helaas maar al te goed, al bijna de hele zwangerschap last van. Heb ook rennies gekocht maar durf ze om de een of andere reden niet echt in te nemen.
Sen heeft 6 cm ontsluiting, de kraamhulp is ook al onderweg en ze doet het geweldig. Kan de weeën goed opvangen..... Geweldige vrouw heb ik toch. N.
ik kom er echt niet meer in en uit in mijn eentje, wel irritant vooral als ik overdag in bad wil en roeland is werken.
is me laatst 1x gebeurd en kijk nu elke ochtend hoeveel melk er nog staat zodat dat niet nog een x gebeurd. Over boodschappen gesproken moet hier ook nog worden gedaan, denk dat ik straks maar even een lijstje ga maken als ik nog niet kan slapen.
ik ga slapen anders is het morgen een ramp met mij ben benieuwd wannneer de kleine er is....senn toitoitoi en vechten meis gauw heb je je kleintje vast knuffel voor allebei