Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Welkom Keniaantje! Spannende tijden he! Geniet er lekker van en hier kan je naar hartelust kletsen hahaha :)

Bij mij zijn mijn borsten al aardig goed gegroeid! Heb van mezelf een Btje, maar zit nu toch wel tegen een C aan..heb lekker mijn zwangerschapsbh aan, zitten stukken lekkerder!

Me misselijkheid gaat wel goed eigenlijk, heb dit weekend normaal mijn maaltijden kunnen bereiden en opeten..alleen de moeheid lijk wel toe te nemen :( maar kan misschien ook wel door het koude weer komen, binnen is het dan lekker warm hhmmm

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik bne net weer thuis van de echo. alles zag er heel goed uit. Ons kleintje had al een mooi kloppend hartje. We zijn hier echt supergelukkig dus nu :D

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.824
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    pfff weer effe klagen hoor, maar zijn er meer die dit hebben? Ik hoef niet te spugen, maar ben wel misselijk, op het moment heb ik het idee dat de misselijkheid zich echt vastzet in m'n buik, zodat het vooral gewoon zeer doet, echt hoog in m'n buik. Niet lekker :( .
    Verder heb ik het idee dat als ik lang zit, dat het erger wordt, de misselijkheid en de pijn, alsof ik m'n maag ruimte moet geven, dat zou misschien ook wel verklaren waarom het juist op het werk beter gaat, want daar sta en loop ik bijna continue!

maar meer meiden die dit herkennen?

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.824
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ow wat goed Sann! Geweldig! Ik kan me helemaal voorstellen dat je hartstikke gelukkig bent nu!

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Sann GOED NIEUWS!
    Genieten maar!

Athina...nope herken jou kwaaltje niet helaas.

Ik ga maar weer eens wat eten want ik heb daar ff behoefte aan maarre er is niets lekkers in huis whahaaha.

Oja ben bij de HA geweest. Ze was erg blij om te horen dat ik nog steeds zwanger ben, ze leeft erg met ons mee hihihi.
    Wel zegt ze dat mijn dikke darm erg opgezet is, dat komt door de HCG en vandaar dat ik gewoon veel last heb van mijn middel (ring net boven je heupbotjes zeg maar, zo door naar je onderrug). Verder ben ik gewoon "stront" verkouden dus ik heb weer een tas vol medicijnen mee gekregen. Kom ik mijn moeder tegen bij de Apotheek. Gelukkig was zij al klaar want anders hadden we een akkelig moment gehad, want de dame van de apotheek vroeg wanneer ik was uitgerekend! Duhhhhhhhhhhh. Maar goed mijn moeder moet nog ff een weekie wachten en dan....mag ze het weten hihihi

6. Dag meiden,

Alle nieuwe welkom. :)

Hele weekend even niet geschreven, was echt beroerd. De misselijkheid wordt alleen maar erger. Mijn vriend heeft gister alles gedaan met steijn, eten, verschonen etc..ik begon steeds te kokhalsen. :-&

Vanmorgen naar de huisarts geweest en het met haar besproken, ze heeft me wat mee gegeven en mag het alleen gebruiken als het echt te gek wordt, normaal schrijven ze het alleen voor als een vrouw constant boven het toilet hangt en dreigt opgenomen te worden enzo.. Ze zei: veel rusten en regelmatig eten.
    Vandaag ben ik thuis gebleven en kan het even rustig aan doen. Morgen maar weer aan het werk.

Groetjes. Christie

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Sann dat is geweldig nieuws meid! :D
    Kan mij voorstellen dat jullie week niet meer stuk kan!
    Lig je goed op schema verder?

8. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Wow Sann, echt cool! Hoop dat de andere echo ook zo mooi was...

Jah ik heb idd veel last van kwaaltjes, maar soms ook weer een paar dagen amper of niet... vaag...

9. monkeylove

ow ennem... welkom nieuwe julimoeders

10. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Leuk! alweer een paar nieuwe juli mama's erbij! Gefeliciteerd allemaal.

Sann, wat super zeg! Lijkt me heel bijzonder.

Patricia, welcome back! we hebben je gemist.

Hier alles goed. Misselijkheid is te doen vandaag gelukkig. Alleen mijn borsten zijn echt heeel pijnlijk geworden de laatste dagen. Lijkt wel of het twee losse dingen zijn die eigenlijk niet bij me horen ofzo! Bont en blauw voelt het inderdaad.

Liefs,
    Lientje

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja, beeb lag goed op schema. Echt wonderbaarlijk dat zoiets kleins al zo'n duidelijk kloppend hartje heeft. Vond het heel bijzonder.
    Over 3 weken weer.

12. monkeylove

waarom over 3 weken weer? Komt dat door die mk?

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    @Sann wat fijn dat alles goed is met jullie Beebje.

Iemand al iets van Veraatje gehoord?

14. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Sann, mooi om te horen dat alles goed is.!
    Kon je de beeb al goed zien?

Silla, dat scheelde dus maar een haar bij de apotheek hahaah.
    Ja dat zijn dus echt situaties die je niet kan gebruiken :)
    Gelukkig was de timing goed hihi

15. Sonja82

Sonja82 Actief lid

18 nov 2007
    182
    0
    0
    verkoopster in een babyspeciaalzaak
    Heerhugowaard
  16. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hahaha, de zwangerschapdementie begint hier goed toe te slaan. Zit ik even naar de foto van de wagen van het berichtje hierboven te kijken, denk ik bij mezelf, zo dat is goedkoop bij mijn zoontje waren die dingen nog rond de duizend. Pfff, dat was nog in de gulden tijd.....
    Niks goedkoper!

Liefs,
    Lientje

17. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ik was net aan het winkelen met mijn mamsie, laat ik gewoon mijn tas bij een broodjeszaak staan :oops: Kwam er pas een half uur later achter.
    Ahum ;)
    Ben wel verwend met nieuwe kleren en hele gave enkellaarsjes :D

Wat minder is, ik kreeg vanmiddag tijdens het winkelen wat buikpijn. Ging ik net plassen, lag er een druppie bloed in de pot...
    Na een kwartier weer gaan piesen en afvegen, niks te zien. Zal wel niks zijn dus, maar toch.
    Bah, niet leuk gewoon, die onzekerheid.

Ow, ik heb gebeld met de verloskundigenpraktijk. Heb 4 dec een afspraak! Dan ben ik net 9 weken. Jammergenoeg niet eerder, maar goed. We houden vol ;)
    Kan nergens de laatste lijst vinden alleen, hellup!

18. ssleeking

ssleeking Nieuw lid

15 nov 2007
    4
    0
    0
    inkoper
    Amersfoort
    Hallo juli mama's

Hier nog een juli mama. Ik ben 1 juli 2008 uitgerekend. Ik ben nu 7 weken en 6 dagen zwanger. Ik heb de eerste echo al gehad en het hartje zien kloppen. Ik heb a.s. donderdag weer een echo. Hopenlijk is alles nog goed. Zit best in de zenuwen want ik heb hiervoor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en mis mijn rechter eileider en daarvoor een miskraam gehad. Maar we blijven positief, ik vind het al helemaal top dat ik weer zwanger ben geworden.

Jullie allemaal, geniet lekker van de zwangerschap en dat de eerste 3 maanden maar snel voorbij mogen gaan.

Groetjes

19. ssleeking

ssleeking Nieuw lid

15 nov 2007
    4
    0
    0
    inkoper
    Amersfoort
    Hallo juli mama's

Hier nog een juli mama. Ik ben 1 juli 2008 uitgerekend. Ik ben nu 7 weken en 6 dagen zwanger. Ik heb de eerste echo al gehad en het hartje zien kloppen. Ik heb a.s. donderdag weer een echo. Hopenlijk is alles nog goed. Zit best in de zenuwen want ik heb hiervoor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en mis mijn rechter eileider en daarvoor een miskraam gehad. Maar we blijven positief, ik vind het al helemaal top dat ik weer zwanger ben geworden.

Jullie allemaal, geniet lekker van de zwangerschap en dat de eerste 3 maanden maar snel voorbij mogen gaan.

Groetjes

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Hallo meiden :D

We hebben het hartje gehoord en gezien! We zijn echt superblij!

Alle nieuwe juli-mama's, gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina