Ja ik deed ook echt alles op de fiets voor Indi. En dat wil ik straks als ze mee kan ook weer gaan oppakken.
He hallo , da's lang geleden. Leuk weer wat van je te horen .....enne je hoeft echt niet alles terug te lezen hoor.....gewoon live mee kletsen is net zo leuk en gezelilg .
als je ergens feedback ofzo van wilt, dan mail je het maar! of als ik je er ergens mee kan helpen! (moet ik je anders mijn e-mail even pben?)
Ik ben nooit een fietser geweest, maar ben ook verwend hoor want ik heb altijd m'n eigen auto gehad. Ben wel heel bewust dus meer gaan fietsen met Rick toen .
Je kan op de site van Bobike kijken, maar niet elke winkel mag een bepaald zitje verkopen. Bobike wijst elke dealer een aantal designs toe.
Oh wat ontzettend lief van je! Zou ik heel fijn vinden als ik je email mag want natuurlijk de beste feedback krijg je van een echte lerares Ik ga trouwens na de vakantie naar groep 4 Daar heb ik wel zin in...Mijn stagebeleider baalt dat ik weg ga (en ik ook, ontzettend leuke klas) want zij kon lekker de hele dag haar dingen doen en ik kon lekker mijn gang gaan
Die moet je erbij invullen op het formulier waarop de fiets is besteld. Vul jij niet in dat je bonnen wilt en hoeveel je er wilt, krijg je er geen.
nat en triest net zoals in nl! behalve dinsdagmiddag toen was het mooi weer in nl, zelf gezien.... zal trouwens proberen wat nieuwe foto's in t album te plaatsen.