misschien een idee mevrouw heeft ook helemaal gen zin om alleen te spelen in de box ...zit nu bij mij op schoot
Ach ja.....vanavond bij Rick wat minder water bij de druppels en dan zal het wel weer beter gaan hoop ik. En voor Joost doe ik niks anders....dat merken we vanzelf wel, hij komt niks te kort . En ik hoop dat we met de hond nu een kleine doorbraak hebben bereikt....heb hem vanmorgen wel een poosje horen janken maar nu is hij ook stil (en dat was gister en eergister ook wel anders ) .
Hier ook takkeweer en ik MOET ook boodschappen doen, maar dat doe ik vanavond zonder de jongens en met de auto .
Hallo, ben ik even heel kort. Wij gaan naar Center Parcs, we gaan naar Center Parcs, we gaan naar Center Parcs, we gaan naar Center Parcs.......................... Zo ik ga weer pakken. Prettig weekend allemaal!
ben alweer uit bad . nee leon heeft geen stoeltje gekocht, het regende gister en anders moest ie teveel met mika slepen, dus was ie maar doorgereden naar de groente boer en daar vanalles gehaald
okay logisch pffff hier is er eentje gewoon niet te genieten en schoonmoeder gisteren maar roepen van er is helemaaaaaaaal niks mee te doen hoor terwijl ze gistermorgen ook al niet te genieten was ik snap het niet hoor
haha ja he, vond ik ook al haha, had ook zoiets toen ik wakker werd van huh :-s. nee we hebben nog geen plannen voor een tweede, zou ik denk ik ook nog niet aan kunnen, wil eerst de pd goed onder controle krijgen en hier in huis het allemaal goed onder controle hebben en dan nog met mika, en dan zien we wel verder
nou volgens mij roept ze nog na een dag huilen van rihanna van er is helemaaaaaaal niks mee te doen hoor nou echt wel als ze zo verkouden is dan is ze gewoon niet te genieten als ze zichzelf moet vermaken en zij maar mooi weer spelen grrrrrrr
pff af en toe heb ik het helemaal gehad met een leidster van de showgroep. kreeg ik een mail voor de evaluatie van de zittingen die we in januari gehad hebben maar dat is dus net op de dag dat mijn broertje jarig is, en ik ga al zoveel naar vergaderingen enzo en zei niet omdat ze nooit kan. soms moet ik ook dingen verzetten om daar naar toe te kunnen, maar goed, dus ik haar gemaild of zij er niet naar toe zou kunnen gaan mailde ze dat haar vader die dag ook jarig is, zegt ze van ja dat bespreken we anders morgen wel, ja morgen is de feestavond dus dan ga ik niks bespreken. heb zoiets dat zij maar eens iets verzet vind het wel goed, ik kan elke keer maar gaan.