Ja dat zit ik me ook net af te vragen. Ik heb zo'n dubbele fietstas........... Nou heb ik bij die fietstas wel een systeem gekregen dat als er op de fiets straks een achterzitje komt dat die tas dan verder naar achteren kan, maar of dat kan met die buggydrager..............
Grappig. Ik moet toegeven dat ik hem toen ook heb staan in onze fietszaak, maar omdat IK hem voor mij persoonlijk niet zo mooi vond , viel die bij mij al direct af. Maar als die Gazelle of Batavus niet lekker hadden gefietst, had ik deze hoogstwaarschijnlijk toch moeten proberen hoor. (graag niet verkeerd opvatten, maar da's mijn mening..............misschien vinden jullie mijn Mambo wel helemaal niet mooi )
Ik zou hier ook geen vrij voor willen nemen hoor, maar ik bedoel dat ik wou dat het donderdag of vrijdag was vandaag, dan was ik gewoon vrij omdat het me vrije dagen zijn .
Ja hoe moet je anders al je aangekochte spullen meenemen? Aan het stuur bij de kleine...............liever niet!
Dat is toevallig! maar de naam van de kleur snap ik niet helemaal.. Pink green? Ik zie namelijk niks groen eigenlijk
Gelukkig dat je iets beter voelt.. Een hele dike knuf voor jou meid! Sem heeft een beetje hetzelfde gedrag geloof ik.. Sem was tijdens de fles half in slaap gevallen.. Even wiegen en hij sliep helemaall. Echter boven gekomen en in zijn bedje brullen.. Even troosten en even tegen me aan.. Ja hoor slapen.. Weer weg leggen.. Mis.. Heb maar even vol gehouden en hij slaapt nu wel eventjes in zijn eigen bed.. Kijken voor hoe lang
Volgens mij kan dat wel.. Tenminste als ik kijk naar plaatjes komt de buggydrager achter de fietstassen.. Zal s kijken of ik een plaatje kan vinden.. http://www.fietsenwinkel.nl/images/prod ... ue-Alu.jpg Bij deze zit ie achter de fietstassen..
je hebt gelijk zeg... ik hoop dat dat bij mijn fiets ook kan want ik wil mijn tasjes eigenlijk niet missen
oei, mevrouw zit steeds aan haar rechteroortje.. misschien toch oorontsteking? moeten ze dan ook koorts hebben?
ik ga eens ff lekker beneden zitten met esmée.. kijken of ze daar wat beter van te pas word. tot later een keertje! ! !