In het programma PSP en via de lessen van www.psp-forum.nl en www.pspkidzzz.nl of een eigen crea natuurlijk .
nou hier ben ik dan en hier was ik dan, ga er weer meteen tussendoor, moet nog stofzuigen, de was strijken, nog een was wassen en nog dweilen, ben vanmorgen al naar de groenteboer gelopen met mika, de slager wil ik vanmiddag even naar toe als het nog droog is .
hee dames, hier wel een goede nacht achter de rug....heb vanmorgen stiekum even een testje gewaagd want ik was nieuwsgierig maar zoals verwacht was ie natuurlijk nega he nou dan wachten we maar tot ik maandag ongi moet worden!
Liesje, kan natuurlijk ook zijn omdat jij graag zwanger wil zijn dat je lichaam dat oppikt en daarom die symptonen afgeeft. Bedoel dit totaal niet lullig hoor dus hoop dat je het niet zo opvat en anders alvast sorry maar je bent zo ontzettend bezig met een tweede kindje dat dat heel goed mogelijk is. Is eigenlijk hetzelfde als zeggen of denken dat je ziek bent, als je het lang genoeg vol houd voel je je ook echt ziek. Nogmaals is niet de bedoeling om je te kwetsen of wat dan ook maar zo zie ik het een beetje.
ik snap wat je bedoelt en ik vat ook het niet als negatief op hoor maar het is echt niet dat ik de hele week loop te denken van ik wil zwanger zijn...ik had het juist een beetje van me afgezet totdat ik vorige week mijn ei voelde
dat is een freebie die ik van internet geplukt heb. Zal vanavond even kijken hoe die ook alweer heet. Misschien kan ik hem ergens neerzetten, zodat je hem kan downloaden? Maar weet nog niet hoe dat werkt.
zow, heb de was in de machine zitten, heb gezuigd en gedweild. heb de was gesorteerd. en nu even me-time
Zo, goedenmiddag inmiddels alweer... Hier wel redelijke nacht gehad gelukkig. Esmée heeft gisteravond weer de hele avond NIET geslapen.. Zodra je d'r op haar buikje legde, begon ze te huilen.. Zo zielig. Dus bij ons gebleven tot kwart over 10, toen zetpil, penicilline en naar bed. Geslapen van half 11 tot half 8, dus dat was wel lekker. Vanmorgen naar de VK geweest. Ze zei al dat ik bijna 12 weken was, dus dat ze ws langer moest zoeken naar het hartje of het nog niet kon vinden. Nou, ze zette het ding erop, hoorde eerst mijn hartslag en daarna duidelijk die van de beeb!