Nee zit al in de flesvoeding verwerkt... En weet niet wat voor een voeding je gaat gebruiken maar in Nutrilon zitten immuunstoffen... Dat je het even weet
Joost ligt ook wel eens alleen beneden in de box hoor (soms zelfs met Rick beneden erbij , maar dan wel maar eventjes!)....er kan toch niets gebeuren. Ik moet ook wel eens plassen of de was ophangen of zo.... Wordt nu wel lastiger om mn Rick even alleen in de woonkamer te laten, want die maakt dus zelf de deur open (terwijl de klink omhoog staat) .
Nou mensen, ik vlieg even naar de winkel om wasmiddel en wasverzachter te halen en een krantje... TOZZOOOOWW!
dat doe ik ook wel, maar langer vind ik met 2 katten een beetje tricky! straks gaan ze bij/op hem liggen ofzo...
Troost je, ik hoef nog maar 3 kilo af te vallen tot ik op mijn oude gewicht zit, maar ook ik kan mijn gewone broeken nog niet aan hoor!. En ik sport niet, ik heb 2 kids om voor te zorgen waaronder een zeer ondernemende dreumes.... Die wil me nu blokjes laten eten...
trouwens vanaf wanneer gaan ze ongeveer lachen, het lijkt er al wel vaak op , maar mn schoonmoeder zegt dat het stuipjes zijn,
zit ik net 1handig een hele lap e typen, gooit ie de pagina eraf! maar ja, weer een pogiong! veraatje, grappige foto, leuk dat ze ze past! Jurre is bij geboorte 50 cm, maar heeft hele grote voeten, dus ez zitten krap! bijna te klein heeft ie van zijn papa die heeft maatje 48 in sportschoenen! kan de rest van mijn tekst niet overtypen, mijn zoon huilt