Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Kijk maar uit....straks ben je verslaafd aan RBB :D. Kwaliteit blijft super....hier gaan alle RBB kleren al een 2e ronde mee ;). (de kleertjes vallen wel ruim, misschien iets om rekening mee te houden)

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Hier vanavond ook weer 2 kereltjes met verhoging :rolleyes:, maar gelukkig geen echte koorts en ook nergens last van (zo op het oog)....

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Eigenlijk zijn de meeste tekenfilmpjes op Nick Jr wel leuk ;). Ze zijn meestal zo lekker vrolijk gekleurd ook.... Rick is op het moment helemaal weg van Pieter Post :D.

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    net terug van het werk, manlief heeft de auto kapot, of ja er kwam allemaal witte rook uit de uitlaat, bleek dat de koppakking ofzo kapot was dus de auto staat nu bij de garage, en manlief is nu voor de reparatie aant draaien, ach ja.
    op het werk lag het hele systeem eruit, dus ik maar op het noodsysteem gedraaid in de hoop dat het allemaal wel goed in de computer komt te staan, zo niet dan merken we het de 29 ste vanzelf :)

ik zal even een foto van mika spammen, hij zit er lekker liga te eten maar hij ziet er nog steeds niet lekker uit

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja dat klopt ook, mika heeft vanmorgen stukje sesamstraat gekeken en daarna nog een tekenfilmpje, zo lekker tegen me aan. heerlijk.

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
  7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    Dankje..knuffel met een lach aangenomen.. ;)
    Op dit moment crosst ze in de loopstoel rond...en heeft ze net na een uurtje slapen goed gegeten.FF afwachten...zo ging het twee maanden geleden ook..en toen had ze een fikse oorontsteking.. :(
    Dus als de koorts weer zo erg gaat fluctueren...weet ik genoeg... ;)

XXSuus[/quote]
    Hier vanavond ook weer 2 kereltjes met verhoging :rolleyes:, maar gelukkig geen echte koorts en ook nergens last van (zo op het oog)....[/quote]

mika heeft gelukkig ook geen koorts, maar het was blijkbaar wel weer huilen toen hij naar bed moest, of het was omdat hij geen zin had om te slapen of omdat zn neusje dicht zit, dat ligt ook niet lekker als je moet gaan slapen

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    :whistle: post :D Ik kan niet wachten ;).....

Sterkte met je hoofdpijn meis! Fijne avond, slaap lekker en tot morgen!

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik hoop dat hij vlug aan de beurt zal zijn!

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    @ ramoontje, was de pizza lekker? ;)

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik was laat.....moest nog gauw een moederdag kadootje voor m'n schoonmoeder regelen..alle jaren wordt er samen gedaan en nu ineens kom ik er achter dat dat dit jaar dus niet is :rolleyes:. En ik vind niet dat ik mijn schoonmoeder zomaar kan overslaan ;).
    En daarna nog een keer terug, maar dan voor mezelf voor moederdag ;). Wat ik graag wilde bleek erg duur.....en nu heb ik (krijg ik ;)) 2 mooie hoge vierkante plantenbakken met plantjes voor op het terras achter (en in de toekomst bij de voordeur ;)). En daarna moest joost nog een fles en de jongens naar bed....maar nu ben ik er ;).

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ik heb helemaal geen kadootje voor mijn schoonmoeder en moeder :oops: ze weten allebei helemaal niks, en heb zoiets van kan moeilijk weer met een fles parfum ofzo aankomen, zal wel een keertje een leuk album van mika maken ofzo voor hun

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Nou die van mij is ook debiel hoor :rolleyes:..........wat bleek nou.....hij had de balen van de jongste hond omdat die maar weer eens zijn hok had ondergesch*ten gistermorgen.....en toen kwam ik met mijn -in zijn ogen domme- vraag en dus moest ik het ontgelden :evil: . Nou heb 'm net nog maar even gezegd dat ik dat dus niet apprecieer en dat hij het de volgende keer maar op de hond afreageert en niet op mij! [-X

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    FIjne avond!

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Hij kijkt idd een beetje bleekjes.

Joost heeft vandaag voor het eerst sinds tijden weer zelf een broodkorstje gegeten, nadat hij het eerst uitgebreid bestudeert en mishandeld had :).

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ja hoor, mijne was helemaal op, die van Rick was helemaal op (zo'n mini pizzaatje) en zelfs Joost heeft een paar stukjes op 8) :).

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Hoeft ook niet....zeker niet als ze zelf niks weten ;).
    Maar mijn schoonmoeder is niet zo lang geleden verhuisd en haar buitenplaatsje moet nog aangekleed worden, dus ik heb een mooie bloempot met een ontzettend mooie hortensia (al zeg ik het zelf ;)) gekocht voor d'r. Zelfs Pat vond 'm mooi ;) :).

En zo'n album is ontzettend leuk.....van Mika's eerste jaar of zo....voor hun verjaardag of voor kerst ;).

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    gelukkig!! ik ben niet de enige met zo'n debiele vent!!! ;) ligt aan de woonplaats denk ik[/quote]
    Nou die van mij is ook debiel hoor :rolleyes:..........wat bleek nou.....hij had de balen van de jongste hond omdat die maar weer eens zijn hok had ondergesch*ten gistermorgen.....en toen kwam ik met mijn -in zijn ogen domme- vraag en dus moest ik het ontgelden :evil: . Nou heb 'm net nog maar even gezegd dat ik dat dus niet apprecieer en dat hij het de volgende keer maar op de hond afreageert en niet op mij! [-X[/quote]

nou zeg was daar al die drama voor nodig ;)

mannen *zucht*

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Oh en daantje:

Rick heeft terwijl ik weg was nog even op zijn gemak verder gegeten met papa...nog een boterham, een plak peperkoek, blokjes kaas en nog een keer ijs :confused:.... Dat kind moet normaal dan toch hongerlijden *zucht* :rolleyes:.

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    haha een broodkorstje mishandeld, helemaal uit elkaar getrokken zeker :p

Share This Page