Wat een gedoe Elea! Guppie; Knuff meid, snap dat je er ff doorheen zit! Dithje; He vervelend is dat ''hij wil niet slapen'' gedoe.. Ik ken het wel, enorm irritant! Nou Naomi ligt op bed.. Laten we duimen dat ze gewoon lekker slaapt vannacht! Ik heb haar ingesmeerd met Luuf, neusje leeggepompt, neusdruppels gedaan en haar hoofdeind iets omhoog gedaan door handdoeken onder haar matras te leggen.. Nou meer kan ik toch niet doen? Als ze vannacht wakker wordt.. iemand tips? Gewoon neusje leegpompen neusdruppels doen en weer terug leggen?
Zeker niets aan Guppie... Kwestie van oververmoeidheid. Hier geen rijstebloem voor doorslapen hoor... Luca slaapt sowieso wel door (tot nu toe dan met een terugval van een paar weken). Misschien de waterlanders toch even laten lopen als soort van opluchting? Meer kan je zeker niet doen Es. Mocht ze wakker worden dan zou ik niet de hele poespas gaan toepassen met de kans dat ze overstuur raakt... Euhm ik wil niet lullig doen of overkomen maar het 'niet willen slapen gedoe' is voor jou herkenbaar? Naomi gaat toch niet naar opvang, want jij bent toch thuis?
Agossie, arm schaap... Ik zou ook niet weten wat je nog meer kunt doen Es. Zelf pomp ik nooit het neusje leeg. De neusdruppels lossen het snot in principe ook op. Maar ben dan ook geen held met zo'n pompjesding hoor Ik hoop dat ze gewoon lekker doorslaapt...
haha ik heb het ook over Vincent Die is ook zo hoor.. ''oh ze wil niet slapen'' of ''oh ze is niet moe'' Of hebben jullie het nu over iets anders dan ik het heb? Ik heb het erover dat als Vincent dat dus zegt ''oh ze wil niet slapen'' hij haar uit bed haalt en ze dan juist oververmoeid raakt en gaat krijsen..
@Elea, knap hoor van jullie kleine meid, mooi gegroeid!! Vooral zo doorgaan hoor L.yvia, je gaat super! @Suekes, knetterverliefd ja . Hier ook de hele dag bezig met nieuwe uitdagingen voor ons mannetje en praten, heel veel praten, hij brabbelt zo lekker terug, zalig! @Goldy, wij hebben een doopkleed, die is gemaakt van de trouwjurk van ons mam. @Dithje, vervelend dat Luca het niet zo goed deed bij schoonmoeder, hopelijk was het eenmalig en kan mamma voortaan met een gerust hart op het werk zitten. @Guppie, knuffel voor jou, wat vervelend dat Vigo het vandaag niet zo naar zijn zin had. Succes voor morgen, hoop dat het dan beter gaat! @Es, beterschap voor Noami. Het is idd heel sneu als die kleintjes verkouden zijn, weet er helaas alles van. Babyluuf ruikt in ieder geval lekkerder dan een ui @hier, manlief en ik vanavond even samen geshopt, oma en opa waren hier voor de kleine man. Nog een leuk nieuw setje kleren gekocht, maat 68, dacht dat kan mooi over een paar weken aan.....uhm even het broekje over zijn beentjes gelegd, heel snel wassen want een keertje omslaan bij de pijpen en het past , hij woog vorige week maandag 6410 gram, volgende week dinsdag weer wegen en meten als hij de tweede ronde prikjes krijgt.
@Suekes, Seapie is leuk!! Hier hebben wij "meneer maan". Het is hem zelfs al gelukt om meneer maan zelf aan te doen. Helemaal leuk!
Dames, ik ga mijn bedje in.. Vincent kijkt Ajax en ik zit te gapen achter mijn pc.. dus kan ik maar beter naar bed gaan.. ook weinig geslapen vannacht.. Naomi slaapt, heb net even gekeken maar ze klinkt nog redelijk ''leeg'' dus laten we hopen dat ze lekker blijft slapen! Tot morgen!
Dat is zeker wel wat ik bedoel Es, alleen kan ik er geen invloed op uitoefenen en dat is erg lastig... Zooo J2J die kleine man van jou groeit ook lekker he? Ai, volgende week tweede ronde prikjes. Heeft hij vorige keer veel last gehad van de prikjes? Jeeh geshopt! Vonden opa en oma het leuk om op te passen? Euhm... zou ook heel graag willen dat dit een eenmalige actie was maar helaas. Het is eigenlijk iedere dinsdag bal :x
Whoei die meneer maan hebben wij ook Groot succes! Eline ook wel wat voor jou.. Hier hangt hij rechts, zodat hij er heel mooi naar gaat kijken (moeilijke kant) !! Es: ooooooh !! Ik snap het !
@Sam, ja ideaal he! Zeker als ze een voorkeurshouding/moeilijkere kant hebben. Wij verplaatsen meneer maan ook af en toe, hij draait zich zelf naar het licht toe. Nou niet dat het nodig is, want zijn hoofdje gaat alle kanten op. Ik kan hem in bedje leggen op links en twee minuten later door de deur spieken en hij ligt op rechts, hij draait zijn hoofdje heel vaak en ligt eigenlijk evenveel op beide kanten. @Dithje, ja opa en oma vinden dat geweldig, ze komen iedere dag even naar ons mannetje kijken en met hem knuffelen. Hij groeit idd heel goed, doet het super. Vorige keer ging het prima met de prikjes, hoop dat dat deze ronde ook zo gaat, maar je weet nooit he. Hij keek bij het eerste prikje zo van "huh", bij de tweede prik kwamen er vijf tranen, maar daarna viel hij vrij snel in slaap. Geen koorts gehad en zo. Arme Luca, iedere dinsdag zo, dikke knuffel! Doet hij het verder wel goed, zal al een flink mannetje zijn of niet?
Super J2J dat opa en oma zo genieten van hun kleinzoon! Wow wat een stoere bink, maar 5 traantjes. Luca doet het zeker goed! Geen klagen, heerlijk makkelijk mannetje...
wat leuk die maan! En dat andere beest, is dat ook om mee te slapen? Vigo slaapt 's nachts altijd goed, bestaan er ook dingen om overdag makkelijk in te slapen? Heb vandaag het knisperdoekje gemaakt met labels en is erg leuk geworden, ben benieuwd wat Vigo ervan vindt! Heb het hele drama (wat ik ervan maak natuurlijk...) maar van me afgezet. Als het over 4/6 weken nog steeds zo'n drama is kan ik altijd mn werk opzeggen. Liever niet. Maar ik moet het van me afzetten. Willen jullie wel voor me duimen dat het wennen morgen wel goed gaat? Gelukkig is dat 's ochtends, dan is er nog niet veel tijd geweest om oververmoeid te raken!
Tuurlijk duim ik voor je Guppie *duim, duim, duim*! Super dat het knisperdoekje goed gelukt is... Zien? Slaap lekker dames!
Hey meiden! Sam, ik bedoelde het niet belerend oid hoor, ik probeer alleen maar mee te denken . Ik ben ook niet van de hulpmiddeltjes en probeer het ook zo natuurlijk mogelijk te houden! Je wordt ook zo bestookt met goedbedoelde adviezen dat je door de bomen het bos niet meer ziet en nu doe ik het zelf bij jou haha! Soooo dat is nog een hoop werk in huis dan, zal vast mooi worden! Guppie knuff, is gewoon rot zo'n dag... Over rijstbloem, sorry maar ik wist totaal niet dat dat onzin is en bij mij werkt het heel goed. Ik moest t gewoon van het CB gaan proberen, that´s all. En tuurlijk duim ik mee! Dithje, hij krijgt al vanaf 6 weken nutriton en ik probeer af en toe af te bouwen maar dan spuugt hij weer. Erg jammer. Dat is ook de hele rede dat ik niet rechtstreeks BV kan geven. Maar thanks voor het meedenken lieverd! J2J, wat leuk die maan! Is idd beetje hetzelfde principe! Ja dat brabbelen heerlijk! Wat ik ook heel leuk vindt is dat ie van een afstandje altijd naar mij lacht, gewoon als ik hem aankijk. Als anderen hem aant lachen proberen te maken krijgen ze vaak 0 van hem gedaan, dan ben ik echt trots, mijn kindje! Es, aha! Ja dat is een heel andere insteek idd, raar dat ze geen nutriton hebben geadviseerd eigenlijk.. Hoop dat Naomi goed slaapt vannacht! Nou ik ga maar es slapen.. xxx
sue ooh zo had ik t niet opgevat hoor!! Geen probleem dus hoor hihi!! Hier nu 6 uur na laatste voeding kijken wat hij hierna gaat doem!