Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hey meisjes!

Ik heb echt, eerlijk waar ruim 30 pagina's teruggelezen :$

Ik reageer uit mijn hoofd, dus neem het me niet kwalijk als ik je oversla :)

Petatje en Eline, leuke kleren en Bubsie mooi kamertje, wat ziet het er al af uit! Peatje ik vind dat topje met die satijnen broek je heel leuk staan! Enne... geld moet rollen joh ;)

MamaChan, wauw even schrikken dat je naar het z'huis moest! Gelukkig mocht je naar huis. Hopelijk blijft beebje nog lekker lang zitten daarbinnen!

Nancy, leuk die kaartjes zeg! Ik vind die 3e leuk, ben nooit zo van de foto's ;) Ik wist ook niet dat dat de naam was Nancy! Mooi!

Marsim, zo kamertje al klaar joh! Foto's!!!! En fijn dat alles weer goed was :)

Claire, leuk dat je al bijna met je baan mag beginnen!

Petatje, mooie wipper. Ziet er lekker comfi uit!

Es, haha leuk zo'n drukteschopper :D

Kikkert, balen van je comp zeg. Hoop dat hij snel gemaakt is.

Bella; fijn dat jullie het geld van het bouwdepot krijgen!!!! Toch een hele zorg minder he. En klinkt als een gezellig dagje bij je vriendin!

Hier; Een druk weekend gehad. Huizen gekeken (helaas nog niets gevonden), naar het strand geweest. Uit eten op de Pearl, geklommen en naar de speeltuin. haha dat het allemaal in 1 weekend past he :D Wil ervan genieten dat ik nog lekker energiek ben!

Liefs Elea

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nou ja leuk zo'n drukteschopper ;) haha meestal wel, maar 's nachts baal ik er wel eens van hoor.. dan wil je graag slapen :D:D

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gaaf Petatje!

:$ Elea, respect voor jou en de 30 pagina's! Jammer dat jullie nog geen huis hebben gevonden. Wel een leuk weekend achter de rug zo te lezen:).

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Middag dames!

zo ff zitten hoor! veel te druk geweest vandaag en gisteren :(

Gisteren wandelwagen gekocht (eindelijk ;)) :D

Bekijk bijlage 61831

ikke blij!!! :D:D

ben nu de babykleertjes aant wassen ;)!

ik zal ff terug lezen!

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    GAAF Einneh!

6. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Jeetje stelletje klesmajoren :p
    beetje veel om alles terug te lezen hoor! heb vanaf vanmorgen terug gelezen.... hoop dat ik nix gemist heb dan!!

@ Flessen: ik heb hier de flessen van Tommie Tippee gehaald, van alle flessen waarmee ik kleintjes drinken heb vond ik deze het prettigst ;) maar goed, tis maar net wat jezelf het prettigst vind natuurlijk ;)

@ Petatje: gefeliciteerd! en mooi stoeltje!

@ Marsim: fijn dat het zo goed gaat!! en altijd leuk idd om zo'n compliment te krijgen! :D

@ Nancy: veel plezier vandaag! (mag helaas het kaartje niet bekijken....... :()

zo nu ff de babykleertjes buiten hangen ;)

7. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    meiden:

even een vraag

Ik heb de geboortekaartje aangepas voor als ze eerder komt:

Even jullie mening:

Aan de linkerkant staat bovenin:

iets met beschuitjes smeren en dat ze moete belle wanneer ze komen

Onderin:

tekst van het rusten van mama en kind

Dat moet dus helemaal weg dan, en dan heb ik boven in
    kindje is geboren met .. weken en verblijft nog op de neo afdeling van het mst.

Maar wat zal ik onderin zetten: iets met dat mensen moete wachten met komen tot ze thuis is..

8. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Dithje, ja het afval neemt mannetje mee naar zijn werk dus dat komt goed. Lekker soepie straks, hmm.

@ Petatje wat een leuk wippertje zeg, daar gaat mevrouwtje zo heerlijk in liggen volgens mij.

@ Sam, hou die kleine maar lekker even binnen hoor. Het is nog veel te vroeg.

@ Elea, zo een druk weekend. Balen dat jullie nog geen huisje gevonden hebben.

@ Einneh, mooie wandelwagen. Snap dat je blij bent. Het gaat altijd zo kriebelen he.

@ All, vanaf vanmorgen weer druk bezig geweest. Heb er nu alweer spijt van. Net alweer wat bloedverlies. Het leek wel een stuk slijmprop want er zat veel slijm bij. Net nog eens naar het toilet geweest maar toen weer niets meer te zien. Ik snap het allemaal niet meer hoor. Ik kijk het gewoon nog even aan en anders bel ik toch morgen de vk maar weer en dan moeten ze maar even kijken. Want die stolsels met veel slijm daar kan ik nou niet echt blij van worden. Ik ga het dus maar weer even rustig aan doen, al wilde ik net met het laatste beetje strijk gaan beginnen. Nou dat ligt er morgen of overmorgen ook nog wel.

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    iets van:

Graag pas bezoek als we met zn allen weer thuis zijn?

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Marsim: idd maar ff rustig aan doen en ik zou de vk morgen wel ff bellen!

Ikke = trots :D

Bekijk bijlage 61838

mijn 1e eigen babywas ;) (dat er maar vele mogen volgen :p)

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Als dat is wat jullie willen Mamma Chan dat zou ik dat zeker vermelden op het kaartje! Kan mij voorstellen dat je geen bezoekers in het ziekenhuis wilt hebben, helemaal niet als ze te vroeg geboren wordt... Maaruh, wel een beetje van het positieve uitgaan he meis!

Jeetje Marsim alweer bloedverlies:(. Bah meis... Als je het niet vertrouwd, wat heeeel goed te begrijpen is, de vk bellen hoor en niet wachten tot morgen! Doe maar rustig aan en sterkte...

Geweldig Einneh:D!!! Ziet er echt heel erg cute uit zo al die babywas op het rekje... Krijg er zelf ook een beetje de kriebels van;)...

Hier; net naar mijn moeder gefietst, 5 km enkele reis, zijn ze niet thuis8). Na ja, dan maar weer terug... Wel goed voor de beweging:).

12. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Dithje: ik kon het niet meer laten... gisteren wandelwagen, maxi cosi en adapter voor in de auto gekocht en als je dan eenmaal bezig bent..... ;)
    trouwens wel apart om als die kleine spullen in een machine te doen en op te hangen als je alleen maar grote kleding gewend bent ;)

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hai hai

meiden ik heb ff een vraag, ik had net bloedverlies weliswaar erg weinig en helder bloed we hebben wel gemeenschap gehad wat denken jullie? ik heb dit nog nooit mee gemaakt dus schrok toch wel ff.

14. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Kikkert: ik denk dat er een adertje gesprongen is..... mocht je het toch niet vertrouwen dan de VK bellen hoor!!!

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Kikkert: denk idd een adertje gesprongen, maar wat Einneh zegt, als je het niet vertrouwd gewoon ff bellen..

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    thanks meiden

ik ben net nog ff naar de wc gegaan en dits keer was er niks meer te zien dus ik denk idd ook een gesprongen adertje. ik heb verder geen krampen ofzo dus zal wel niks geks zijn

17. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Mamachan, wel positief blijven denken he meid! Maar ik zou idd als je dat fijn vindt op het kaartje vermelden dat je wilt wachten tot jullie met z'n allen thuis zijn met bezoek.

Einnih, goed geshopt! Ik zie deze wagen veel rijden en hij lijkt me erg handig en compact! En lekker gewassen ook, wat ziet dat er schattig uit he al die kleertjes aan de lijn :D

Kikkert, zou toch de vk even bellen. Je weet het nooit...

Dithje, goed bezig lekker op de fiets. Wel balen dat het voor niets was dan ;) Nouja je hebt je lichaamsbeweging weer gehad :p

Marsim, gedsie. Voor jou hetzelfde als voor Kikkert hoor, je belt nooit teveel. Wat schrikken steeds zeg :(

Liefs Elea

18. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ohja, was het nou Es die vroeg om nieuwe afspraken?

Ik heb net een plekje in het ziekenhuis weten te bemachtigen (alles zat tot eind april vol ;)). Op 1 april ga ik naar de gyn. En hopelijk gelijk weer een echo, kan ik ons meisje zien en wil ook wel graag weten hoe met met de placenta gesteld is.

Liefs Elea

19. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    zo eten is klaar, lekker lasagne :D
    strax ff naar pake en beppe (opa en oma ;)) kom daarna nog wel ff online!

Fijne avond allemaal!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Einneh mooi hoor :D :D !!

Uuuh... hoi Elea, klinkt goed :D :D !!

Kikkert dan is het idd vast een gesprongen adertje..

Marsim zou idd dan morgen ff bellen..

Deel Deze Pagina