ik keek samen met mijn vriend hij vond het niet leuk om te kijken hihi nja kan ik me ook voorstellen...
@Mamma chan, nee helaas niet gezien maar ik begrijp wat je bedoelt, mijn 1e vriendje zal altijd in mijn hart en buurt blijven, al zou ik Bas nooooooooooooooit inruilen, NEVER
Mooie buik Mamma Chan! En wat grappig dat je ex bij Take me Out was. Kikkert is heel herkenbaar hoor die vermoeidheid. Hahahaha Nancy! Nou dan heb je het in ieder geval niet overgenomen maar heb ik je wel aangestoken. Ohhhhh wat lekker een pedicure die aan huis komt!
Nou rtlgemist doet het hier echt niet hoor... :x BOEHOE net tranen met tuiten bij desperate housewives
Zo meiden, nog even snel voor het slapen gaan een reactie (was DH aan het kijken) @ Koekkie: hier ook zon gevalletje. Maar gelukkig een heel relaxed CB (ja, het kan!) Sebas zit ook aan de bovenkant van de groeicurve, met zn gewicht wel te verstaan. Hij schiet nu eindelijk een beetje de lengte in: 2,5 jaar, 94cm en 15,5 kg. Gewoon je eigen gevoel volgen hoor! @ Sam: dikke knuffel! @ petatje: thanx voor de knuffel! Zijn dat geen pigmentvlekjes? Deze moedervlek (een kleintje aan de bovenkant van mn rechterborst) zit er al eeuwen, maar werd nu donkerder en begon wat uitlopertjes te krijgen. Dus vandaar dat de dokter m zsm weg wil hebben. Over een paar weken moet ik ff een afspraak maken. Ik wacht in ieder geval tot mn moeder weer terug is van vakantie! En wat goed al die soll.gesprekken! De duimen draaien! @ Dithje: handig, zon personeelsadviseur in ons midden zie over de moedervlek ook wat ik bij petatje heb geschreven. @ Nancy: een dikke knuffel en een beetje zon voor jou! En laat je voetjes maar lekker verwennen hoor @ Eline: leuke commode! En lekker dat je wat kan gaan doen. Wel rustig aan he? @ mama chan: mooie buik! En lachen dat je je ex op tv zag @ kikkert: hier ook zo moe, maar dat wist je al Trusten en tot morgen!
dag allemaal heb ff gauw terug gelezen niet alles want dat was me echt ff te veel voor nu sorry .. petatje duim voor je meid ... koeki trek je niet te veel aan van het cb ..ieder kind is anders de een heeft meer nodig dan een ander ... die van mij waren altijd te zwaar hoor ik pers heb liever 1kilo teveel dan te weinig... nancy wat balen van je tv meid heb je nu wel weer beeld??? en wat zei de ha ?? heb ik niet terug kunnen halen was zoveel hier haha... mamachan mooie buik hoor.. buikomtrek hier 122cm en 80kg pfffffffff hier een rustige dag gehad was zo moe vandaag heb vanmiddag 2uur aan 1 geslapen ..ohhh en nog ff dan wordt ik al 36 voel me af en toe echt zon ouwe taart ....
@Angel, zal de moeheid in de lucht hangen?? Iedereen heeft het er over en ik heb normaal energie voor 10, maar nu pfffffffffff.... En 36 is hartstikke piep nog joh HA heeft met wattenstaafjes spul weggehaald en dat gaat op kweek, ze zag toch wat 'wit beslag' Volgende week de uitslag, ben benieuwd Spareribje is niks inwendigs gelukkig, bloeddruk was goed maar moet er mee leren leven want er is niks tegen.. lekker dan maarja gelukkig niks ernstigs