Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Aaah, lieve foto's tamaraliza!!

Ben al 10x naar boven geweest omdat anissa niet kan slapen door haar hoesten. Ze is er benauwd van. :( Haar net maar mee naar beneden genomen en ze slaapt nu in mijn armen (beetje rechtop)
    Maar kijken hoe ik dat straks ga doen...

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    hahaha Sam, die Jildou! komiek!

Bubsie; goed zo meid, wij vrouwen kunnen gewoon enorm goed multitasken ;)

Tamaraliza; agoss wat lief!

MoederK; Ach arme Anissa :( zo benauwd.. sterkte!

Hier; Naomi slaapt al vanaf kwart voor 8 :D Naomi drinkt sinds gisteren zelf haar fles.. wel bij mij op schoot, maar ze houd hem nu zelf vast, en kan hem helemaal zelf leegdrinken :) Ben trotsss!!!

Vin zit VI (voetbal programma) te kijken, ik heb net 3 schone wassen gevouwen.. morgen ff opruimen en als dan me nieuwe laptop komt kan ik me mooi daarop storten ipv dat ik de was nog moet vouwen :p

3. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Goed bezig Es! Wat knap van naomi!

Hopelijk slaap je toch lekker bubsie zonder je mannetje naast je..

Hihi Sam, geweldid die uitspraken van jildou! :D

Goly, wat een knap ventje zeg!! Hou hem maar goed in de gaten later :p

4. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dithje, jouw lieve woorden hebben een beetje geholpen ;), meneertje ging om 20.30 uur naar bed.

@Elea, ook een kleintje dat niet wilde slapen, als L yvia en Bram willen feesten vind ik dat prima hoor (graag wel buiten de slaaptijden om :D), ze mag ook gerust een keertje folders komen scheuren, lijkt me gezellig :p

@Bubsie, kijk alles al gedaan, straks nog een blokje om met de hond en dan lekker slapen.

@Tamara, leuke foto's. Jouw meisje heeft al oorbelletjes zie ik. Hier zijn bekers en glazen ook niet veilig, die kleine grijpgrage handjes pakken alles.

@Sam, bij twijfel altijd even bellen. Hopelijk dan niet die assistente van vanmorgen. Lekkere kletskous is Jildou, zo leuk al die uitspraken!

@MoederK, och gossie Anissa zo benauwd, hopelijk wordt dat snel weer beter.

@Es, knap van Naomi (en handig voor mama :p) dat ze haar fles helemaal zelf vasthoudt.

@hier, na wat gewirrewar eerder op de avond wilde Bram dan toch slapen, net om 20.30 fles op en meneertje lag helemaal voor pampus.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MoederK sterkte vannacht!!

HAHA you goo J2J :D !!

Slaap lekker meiden, ik ga mn bedje weer in!

6. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Aaah, heb haar weer in bedje gelegd en hoor haar gewoon snurken/rochelen via babyfoon...:(
    Ben benieuwd wat de nacht gaat brengen.....

7. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sam, welterusten! Een goede nacht!

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ es ja inderdaad! ;):D
    net belde hij nog ff hij dacht neem een biertje bij het eten toen vroegen ze daar welke en noemde er verschillende op dus hij zei ja doe maar lokaal dan. nou dat zal de zaak weten;):D 9,50 euro!:$:D

kga ff kolven en dan proberen te slapen.
    meiden slaap lekker hopelijk allemaal een goede nacht.

9. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Goede nacht gehad allemaal? Hier alweer 2 k*tnachten. Madelief wordt ineens wakker... Honger?! Verder 1e nacht Marjolein heel onrustig en 2e nacht Robbe enge droom. Pfff!
    Madelief was bijna week rochelvrij, maar zit weer vol, grrr!

10. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Bekijk bijlage 135665

Zo liep Marjolein gisteren va half 8 tot ze op bed moest! Kater of voorjaar in dr bol?

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ach. bah marj wat balen! HOE is het met madelief haar groei??
    Hier r weer wakker om kwart voor 12 slokje en geslapen tot 7 uur!

Yes straks komen vriendin en haar dochter! Vriendin gaat me knippen. Is ook echt nodig dus heb er zin in!

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Sorry hoor ik houd het bijna allemaal niet bij, als ik werk, heb proberen bij te lezen, hoop dat ik niemand ben vergeten

Elea wat een mooie meid, die blauwe ogen.

Dithje fijn dat je auto goed bevalt. Jeetje wat erg met je moeder, hoe gaat het nu?
    Erg als ze weer geopereerd moet worden

Sam leuke foto, het is echt een vrolijk mannetje, ondanks zijn jeuk he
    lekker straks je haar knippen

Kikkert wat balen dat het thuis zo gaat meid, knuffel.
    Wel fijn die baangarantie, als je je diploma haalt
    Wat een knap meisje heb je, leuk mutsje ook

Goldy leuke fotos, knap mannetje

Tamara leuke foto, kim wil ook altijd drinken uit een glas

Hier 1 dagje vrij, morgen weer werken.
    Heb besloten dat ik mijn schoonouders nooit meer hoef te zien.
    Tis voor mij helemaal klaar.
    Kim draait opeens erg veel op buik, in bed ook.
    Ze praat ook veel, en is smorgens idioot vroeg wakker.
    Sprongetje?

xxx

13. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Whaha die heeft zin in de zomer Marj! Ik kan je een hand schudden, hier ook onrustige kleuter met enge dromen ;) Ga ook maar binnen met mijn :cool: oplopen denk ik. :D

Lekker dagje voor jezelf Eline. Wat schattig is dat praten he. Tip: neem het op op de video. Zo leuk voor later!

Knipse Sam! Ik moet ook hooooooooooooognodig naar de kapper. Het is zo lang dat ik steeds overal klem zit met mijn haren :p

Bubsie, hoop dat je toch nog lekker hebt kunnen slapen in je eentje in je bed.

Hier: Vandaag naar de kinderarts geweest. Ze weegt nu 7,5 kilo en is 69 cm. Goed he! :D Verder deed ze het super. Ze stapte zelfs triomfantelijk langs de stoelen daar en deed ook nog even een korte demonstratie snelkruipen :p Dus de arts was diep onder de indruk (en terecht ;)) Wel trok ze binnen 2 seconden alle apparatuur van de wand en vrat ze als toetje ook nog even het meetlint op, maar dat mocht de pret niet drukken :D

Liefs Elea

14. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ze heeft trouwens nog steeds een erg klein hoofdje; 42 cm.

15. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    "GAAP"

Morgûh dames...
    Ik heb serieus íeder uur van de nacht voorbij zien komen! Heb geen een uurtje achter elkaar kunnen slapen, anissa bleef steeds wakker worden van haar hoesten.. :(
    Zo maar even wandelen in de hoop dat ik wakker word van de buitenlucht.. ;)
    Gelukkig is anissa er overdag een stuk beter aan.
    Tot later dames! (ik lees dan wel bij)

16. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Goedemorgen!
    Niet iedereen een lekkere nacht gehad lees ik...:(

Marj vervelend hoor, eerst de een dan de ander. Erg leuke foto van je kleine meid. Ik heb ook zin im de zomer! Gelukkig hebben we al een zonnetje.

Bubsie heb je een beetje kunnen slapen in je eentje?

MoederK vervelend joh dat Anissa zo aan het hoesten is. Als zij strakjes slaapt, kun jij misschien ook nog even gaan liggen.

Sam leuk, haartjes knippen! Ga je nog iete bijzonders doen of alleen bijknippen?

Elea super joh, dat je meisje het zo goed doet!

Eline vervelend van je so :( Leuk dat Kim zo actief is, beetje jammer alleen dat ze zo vroeg wakker is.

Es wat leuk dat Naomi al zelf haar fles leegdrinkt :)

J2J Heeft Bram lekker geslapen?

Liza heeft een uitslaap dagje. Ze wordt nu wakker, dus ga lekker bordje pap voor haar maken.
    Moet vandaag rapporten schrijven :( maar ga vanmiddag nog wel even lekker naar buiten :p

17. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sam, knip se straks, altijd lekker als je haren weer zijn gedaan.

@Marj, aiai Madelief alweer verkouden, het blijft tobben zo. Beterschap voor de kleine meid! Geweldige foto van jouw dochter, ik zou zeggen....zomer in de bol :)

@Eline, als jij je hart volgt neem je altijd het goede besluit. Kan me trouwens helemaal voorstellen dat je klaar met ze bent. Gezellig dat Kim zo aan het brabbelen is.

@Elea, goed gegroeid jouw meisje! Moet zo lachen om jouw verhaaltje "als toetje vrat ze ook nog het meetlint op" :p:p, geweldig! Bram zijn hoofdje is ook wat kleiner dan het "landelijk gemiddelde", zat er vorige keer 1 cm onder. Scheelt het veel bij
    L yvia haar hoofdje?

@Dithje, hoe is het nu met je moeder? En met Luca, geen last meer van zijn tandje?

@Tamara, zo Liza heeft goed uitgeslapen als ze nu pas aan haar papje gaat. Succes met de rapporten en wandel ze straks.

@Bubsie, heb je goed geslapen? Duur pilsje :D, maar hij heeft vast gesmaakt.

@MoederK, och gossie weer een slechte nacht, het zit je echt niet mee. Knuffel!! Hopelijk doet de frisse lucht jullie goed.

@hier, Bram wordt 's morgens ook steeds vroeger wakker, is al een paar dagen zo. Fles drinkt hij wel op de normale tijd. Verder wel goed geslapen vannacht, op zijn buikje slaapt hij het lekkerst. Stofzuiger is er al door geweest, wat opgeruimd. Straks ga ik kleren shoppen voor mezelf hier op het plein, ons mam gaat even mee. Hebben we gelijk een mooie wandeling, want de zon is er weer!!

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    goedemorgen meiden..

Lees straks even terug! Zit tegelijkertijd Naomi Yoghurt met banaan en druif te geven :) Ze vind het erg lekker!! Ben nu allemaal nieuwe recepten aan het uitproberen voor de 8 maanden! :)
    Heb een leuke site gevonden met allemaal recepten en dingetjes.. Erg handig!!

vannacht 1 x eruit geweest dus op zich goede nacht!
    De hond is nu met de uitlaat service mee, dus ik ga straks beetje schoonmaken enz, en ook wachten op mijn nieuwe laptop die bezorgd wordt vandaag!

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    goede morgen!

heb wel wat geslapen gelukkig, werd alleen 2 keer wakker (dacht 1e keer dat ik wat hoorde en 2e keer dacht ik dat er 1 in mn kamer stond (hoe bedoel je schijterd) hihi.
    ik ga mn meisje dr jas aantrekken we moeten naar de ka voor controle.
    tot later!!

20. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Es wat is de naam van die site?

Succes Bubsie bij de ka!

Deel Deze Pagina