Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Es handig die site, leuk

Bubsie succes bij de ka

J2j, shopze vanmiddag

Moederk pfff, wat een zware nacht voor jou zeg. Trek je het nog wel?

Elea hahah je bezoekje aan de ka. Wel goed gegroeid weer he.
    Ongelooflijk dat ze lichter is dan mijn kimmetje haha

Heb mijn naam even verandert, vind het op google zo makkelijk te vinden, nu met gedoe met schoonouders.

Liefs eline

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    zijn weer thuis djesslyn slaapt nu.
    ka wil haar over 6 weken terug zien en ze moet misschien nog een hersenfilmpje aangezien de aanvallen heel verschillend waren en ze de laatste aanval kreeg terwijl ze helemaal geen koorts had.
    en ze vroeg dat als ze weer een aanval krijgt we het willen filmen als het lukt dan. zodat ze goed kan zien wat er gebeurt. dus alleen als we met zn 2en zijn or. anders hoeft dat niet.
    ze woog nu 7925 gram

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    heb wel gelezen maar eigenlijk niks onthouden....*sorry*

heb wel hele leuke foto's voorbij zien komen en een filmpje van elea-L.yvia zie d'r lopen zeg....knap hoor :D

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ff snel..
    Bubsie wat vervelend dat jullie maar in dat medische circuit blijven met D :( :( !! Hopelijk krijgt ze nooit weer zo'n aanval meis!! Dikke knuffel

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es fijne site is dat he ;)

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dylan is flink op dreef vandaag (klein bijdehandje) net zegt hij pap zet eens even wat anders op zodat dylan ook wat kan kijken op tv.

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @bubsie wat heeft jullie meisje "gehad"? sorry maar heb dit niet echt mee gekregen. dikke knuffel

9. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Haha Kikkert, inderdaad bijdehandje :)

Bubsie, wel fijn dat ze haar in de gaten blijven houden maar hoop natuurlijk dat het niet meer terug komt!

Elea, geweldig filmpje! Wat goed zeg!! Gaat ze ook zelf (weer) zitten? Mooi gegroeid!

Eline (wil je liever dat we je nickname gebruiken?), leuk dat KIm zo acctief is en gaat kletsen..
    Rotte situatie met je schoonouders, hoop toch voor jullie dat het ooit weer goed zal komen.

J2J, en geslaagd met shoppen?? Wel heerlijk weer hè!

Hier: meisje slaapt nu.. Zou dus eigenlijk ook even moeten slapen maar dat lukt me dan weer niet..
    Als ik voor korte tijd ga slapen voel ik me daarna altijd nog meer brak.

Hoeveel fruit/groenten eten jullie kids al?
    Eten ze al zo'n groter potje leeg (of de hoeveelheid daarvan vers?)?
    Anissa eet nu wel steeds een aantal hapjes maar echt nog niet een heel potje.. Groenten nog helemaal niet maar dus ook dingen die ze wel lekker vindt niet..
    Het enige wat ze vaker leeg eet (maar niet dagelijks krijgt) is zo'n klein bakje fruityoghurt. ;)

Mannetje vanavond ook nog werken en dan gelukkig weer een paar avonden vrij!! Heeft (oa vanwege collega die vrij was) de laatste dagen super veel gewerkt. Za (17-3u), zo (16u-1u) ma (16.30-1u) en di. avond (16.30-1u)! Naast zijn gewone baan dus (7u-16u)!!Snap niet hoe hij dat volhoudt.. Werken tot 01.00u en dan weer om 7.00u beginnen bij zo'n gewone baan. En dat dus zoveel dagen achter elkaar...:$

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo nieuwe laptop is binnen en geïnstalleerd :D

MoederK; Naomi eet zo'n 250 gram weg aan avondeten.. (plus minus)
    In een groot potje zit geloof ik 200 gram als ik het goed heb.

Maar dat Anissa dat nog niet weg eet geeft niks joh, gewoon opbouwen. Komt vanzelf!
    Naomi eet aan fruit soms 1 stuk, soms 1,5 en soms zelfs 2, is ook verschillend..

Nu zit mevrouw aan een rijstewafel ;)

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  12. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ es, handig he dat ze zelf haar fles drinkt! Ik laat Jayden ook soms zelf zijn fles drinken. Maar hij vind het ook heerlijk om lekker bij mama op schoot zn fles te drinken en dan met mijn handen te friemelen hihi.

@ marj, beterschap voor je meisje.. echt vervelend dat ze steeds zo verkouden is.

@ eline, Snap goed dat je dat besloten hebt hoor! Snap niet dat hun zich zo met jullie bemoeien.
    Jayden is ook veel aan het brabbelen en word ook steeds vroeger wakker.

@ Sam, en wat voor kapsel is het geworden :p?

@ elea, goed dat je meisje weer mooi gegroeid is! En leuk dat ze meteen heeft laten zien wat ze allemaal kan..

@ moederK, gelukkig is Anissa overdag al een stuk beter.. nu de nachten nog! pff dikkke knuffel. Wow wat werkt jou man veel zeg. Jayden eet tussen de 150 en 200 gram aan fruit/avondeten.

@ j2j, en was je geslaagd met het shoppen?

@ bubsie, nou hoop toch dat ze nooit meer zo`n aanval krijgt, maar wel fijn dat ze het zo goed in de gaten houden.

@ dithje, hoe gaat het nu met je moeder?

Hier; Vandaag veel gerommeld in huis. Ook nog even naar buiten geweest en de grote boodschappen gedaan. Morgen middag weer werken :(, man heeft morgen nog vrij. Vanavond lekker rustig avondje..

13. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Goldy, nee ben niet wezen shoppen, de winkel waar ik heen wilde was dicht vanwege carnaval ;)....had daar helemaal niet aan gedacht.

@Bubsie, goed dat ze Djesslyn in de gaten houden, maar ik duim voor jullie dat ze niet weer zo'n aanval krijgt en alles goed blijft gaan.

@hier, lui op de bank. Vanmiddag ruim 1,5 uur gewandeld en nog wat in de zon gezeten, heerlijk.

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leuk Es!!

Goldy nou vooral best wel korter :p !! Ben er wel blij mee iig :D !!

Elea fijn dat L ff een show heeft weggegeven :p Die Hollanders ook:p

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ahwww ik heb al 3 weken last van me bakkes! Dan weer paar dagen geen last, dan weer paar dagen wel last! Zit nu aan de ibuprofen, helpt wel even maar niet lang..

Nu wel heel erg last ineens! :( auw! Heb nog nooit last gehad van me gebit eigenlijk.. Nooit een gaatje gehad, enz..
    Dus ik herken het ook niet..

Moet dus naar de tandarts, ppff.. Maar aangezien ik nog steeds mijn oude tandarts heb in Numansdorp wordt dat dus een dagje daarheen.
    Moet hier nog steeds een tandarts zoeken.. ben zo laks daarin :)

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sam, ja inderdaad we blijven maar bezig;) maar ja alles voor mn meisje natuurlijk beter x teveel dan maar dan te weinig.

@ kikkert, Djesslyn is 3 weken geleden opgenomen omdat ze 3 dagen achter elkaar (waarschijnijk koortsstuipen) heeft gehad. De 1e keer was de ergste en vond het echt heel eng. ben dan ook bang als ze weer ziek wordt of koorts krijgt.
    maar nu is ze ons eigen vrolijke meisje weer. zoals op dit filmpje nou wilde dus een fimpje laten zien maar het lukt niet. kan ineens niet meer op mn youtube komen:(:(
    ben echt kwaad als het niet lukt!
    moet je je account koppelen en hij zegt dat de boel niet klopt wachtwoord enzo. gek word ik ervan! :x hoe doen jullie dat nu daarmee dan? ik kan mn filmpjes niet eens vinden:$

17. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    meiden, waar hadden jullie die puzzelmatten besteld? Want ik had ze van de zolder af gehaald (had toen gekregen van kraamvisite) maar daar zitten figuurtjes in die je er uit kunt drukken en daar zitten best kleine stukjes tussen dus dat vertrouw ik niet..

@ es, balen dat je zo`n last hebt van je mond.. is dat ver weg van waar je nu woont?

18. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    goldy, op bartsmit.nl ik heb ze vandaag ook binnen gehad. maar 2 paar heb je wel nodig vind ik or. want 1 is net te klein.

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja wij hebben ze ook van Bartsmit online.. ik heb ook 2 puzzels genomen. Vond 1 ook wat klein! :)

Tandarts is hiervandaan 3 kwartier rijden, maar me vader heeft al gezegd dat ik een afspraak kan maken en hij me dan wel kan taxi-en, dus ga morgenochtend gelijk bellen..

20. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0

Deel Deze Pagina