Wat een schatje is het toch CD! Vandaag ben ik jarig Ik was ervan overtuigd dat S teef mijn verjaardag zou gaan vergeten. Niet 1 keer had hij het er over gehad... Erg dat ik zo weinig vertrouwen in hem had , want er lag een heel mooi cadeautje in mijn bed. Een Ipad!!!! Ik wilde namelijk graag een Iphone, maar Stef zag opeens deze in de winkel en ging toen heel erg twijfelen dus toch de Iphone teruggegeven en een Ipad gehaald. Die kreeg ik dus gisteravond. Ik mocht 'm nog ruilen als ik toch liever een Iphone wilde. De volgende ochtend had ik toch besloten dat ik voor de Iphone ging. Maar S tef keek zo beteuterd (hij vond 'm zelf ook wel erg leuk, haha) dat we van de Ipad maar alvast zijn verjaardagdscadeautje hebben gemaakt Hij heeft moet ik eerlijk zeggen ook al een paar jaar niets bijzonders gehad Dus ik bof wel dubbel, want nu heb ik dus eigenlijk stiekem allebei Wat een lieve man heb ik toch... (mag ook wel weer eens gezegd worden ). Liefs Elea
elea van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een lief cadeau zeg van je man, super. Fijne dag vandaag. Krijg je veel visite?
Leuke foto's E line! Happy birthday to Elea, happy birthday to Elea!! Gefeliciteerd en een fijne dag!
@Elea, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Erg lief van je man, mooi cadeau!! @Carpediem, mooie foto's van jullie meisje! @MoederK, aiai zo de balen van je werk, knuffel! Gecondoleerd met het verlies van je collega. Een trots moment bij het kdv, zo knap dat ze al staat aan de tafel! @hier, op gesprek geweest, maar hier stopt het dan ook gelijk. Ik zat niet op mijn gemak, veels te formeel allemaal. Mag voor mij wel wat informeler en ik zou komen zitten in een kantoortuin. Nou kun je me bijna overal neerzetten maar niet in een kantoortuin, dan wordt ik gillend gek.
Carpediem; Wat een lieve foto's!! en dat opdrukken doet Naomi ook! hihi Elea; GEFELICITEERD MEID!!! En WOH Wat een gave cadeaus!! Hier; Lekker in de weer al de hele dag! Stofzuigen, was draaien, dweilen, keuken soppie gegeven, nu de badkamer nog, maar moet eerst nog douchen! redelijke nacht gehad, Naomi 1x wakker geweest om 1 uur en geslapen tot 7u, toen de fles gehad en samen in het grote bed nog geslapen tot 9u! De hond is al lekker de hele dag in de tuin, die geniet!! zonnetje schijnt! en tis niet echt koud. Naomi net even geslapen, niet lang maar goed, ze heeft vanmorgen ook nog 2 uur geslapen na de fles, dus had ook niet anders verwacht.. Nu zit ze lekker op het kleed te spelen op de grond en mickey mouse te kijken en goofy op de tv!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Naomi kruipt net echt op handen en knieën vooruit een paar meter!!! Ze ging vaak nog achteruit en was meer tijgeren dan kruipen maar nu keek ik even om en zag haar zo voorbij gaan!!! WHOEIIIIIIII TROTSSS!!!!
@ elea. GEFELICITEERD!!!! enne... gave kado's zeg! super! @ moederk, gecondoleerd. en sterkte. Knap van je meisje al staan zeg! @ CD leuke foto's!! @ es. goed zeg! zou ook trots zijn!! Djesslyn kruipt sinds ze de matten heeft achteruit hihihi duwt zich zeg maar naar achteren. maar ze vind het nog steeds niet leuk op haar buik, dus wil weer snel zitten. @ hier djesslyn ligt op bed maar ze ligt maar te beppen dus slapen doet ze nog niet. tis net een hondje wat aan het piepen is soms hihi. ben benieuwd of ze gaat slapen. ik ga ff verder met mn foto boek online. @ rest. zwaai. en dikke knuffel!
Goed joh es! Knap kind is het toch ooh. En Kim ook al zo knap zitten. Wat gaan ze allemaal hard ineens Schattig, Djesslyn lekker kletsen in bed... Jammer dat het gesprek geen succes was J2J. Bedankt voor jullie felicitaties. Ik zit nu op mijn IPad te Typen
Lieve Elea, gefeliciteerd met je verjaardag. Idd geweldige cadeau (s) - want nu heb je ze toch allebei Veel plezier vandaag. Jammer genoeg je niet gezien op tv maar toen ik hoorde dat Bea daar was moest ik wel gelijk aan je denken. x
@ moederK, Wat knap van Anissa zeg! Balen dat je geen zin in het werk hebt. Kun je anders niet minder gaan werken? Weet trouwens niet hoeveel je nu werkt? @ Carpediem, lekker hoor 3 daagjes vrij, geniet ervan. Mooie foto`s van je meissie. @ elea, Gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk zeg ipad en iphone! @ j2j, jammer dat het gesprek niet zo was bevallen. @ es, Goed zeg van Naomi! En jij lekker bezig geweest vandaag, fijn als alles dan weer lekker fris is he! @ bubsie, en is Djesslyn nog gaan slapen? Hier; Vanmorgen gesport daarna snel een paar dingetjes gekocht in de stad en ben net ff een uurtje bij me schoonouders geweest met Jayden. Jayden heeft vandaag totaal geen zin om te gaan slapen, net een half uurtje en dat was het dan. Vanavond lekker rustig avondje op de bank en morgen weer de hele dag werken. Ga nu beginnen aan het eten want mannetje komt om half 5 thuis..
hallo meiden ik dacht laat ik maar weer eens langs komen en weten hoe t hier gaat hier gaat t hartstikke goed. Nikita is nog steeds een trots grote zus en Max gaat met sprongen vooruit Met 3 maanden kon hij al omrollen van rug naar buik en van buik naar rug en met 6 maanden al kruipen en met 7 maanden kon hij zich optrekken tot zittend op de knietjes. sinds vandaag kan hij dus zich ook optrekken tot staand alleen omdat t nog zon klein ventje is vindt mama t toch nog best spannend om m gewoon te laten gaan en blijf er dan ook bij om hem eventueel op te vangen Met mij gaat t ook redelijk. ben nog steeds erg moe maar nu de zon zich vaker laat zien begin ik ook steeds meer energie te krijgen alleen heeft Max t nu in zijn bol gehaald om snachts meerdere keren te komen maar ach t gaat vast wel weer over. ook heeft hij al 2 tandjes door en heeft mij dus al eens tot bloedens toe gebeten. wel per ongeluk maar ze zijn wel erg scherp ik zal proberen weer wat vaker langs te komen nu t wat rustiger is hier want ik mis jullie toch ook wel een beetje hieronder trouwens nog een fototje van hoe Max er nu uitziet
Sorry dames, wel bijgelezen maar ff druk en moe.. Hoofd stroomt beetje over.. Suzanne wat een knapperd!! En hier.... een luiwammes !
Hij is gewoon snel in de ontwikkeling van zijn motoriek net als Nikita. Die was met alles een maand sneller maar als ik max ook zou corrigeren door zijn vroeggeboorte zouden ze gelijk lopen qua ontwikkeling. maar bijvoorbeeld met brabbelen en "kletsen" is hij weer trager. gilt alleen gigantisch en meer niet
Ik ben zo BOOS! Madelief wilde vanmiddag niet slapen op kdv. Dus toen we om half 6 thuis waren meteen groente gegeven. Ze huilde alleen maar, dus niet gegeten en op bed gelegd. Na 5 min stil. Pak ik rond half 8 haar tas uit, blijkt dat ze maar 1 fles ipv 2 heeft gehad. Dus meteen haar wakker gemaakt en fles gegeven. Normaal krijgt ze rond 11.30 fles, nu sliep ze en heeft ze m om 13.20 gehad (na fles om 6.45 en fruit om 9 uur). Normaal fles om 15.30, nu dus NIFTS! Belachelijk! Ben woest! Op de vrijdag wisselt het aldoor al qua leiding, vanwege ziekte, maar ben er nu klaar mee. Ga dinsdag gesprek aan met mentor (die erg leuk is) en heb woensdag ouderraad, waar het hoofd is. Sorry voor ego bericht, maar moet even gal spuwen! Ben benieuwd wat voor nacht we krijgen...
@ goldy ja ze heeft nog wat geslapen een klein uurtje denk ik. had dr muziekje nog maar een x aangedaan op de babyfoon kan ik vanaf beneden ook aanzetten en toen was het stil. @ suzanne leuk weer eens wat te horen van jullie. wat een lekkerding is het he. leuke foto! en knap or! @ marj. jeetje snap dat je kwaad bent zeg! hopelijk slaapt ze goed vannacht! knuffel. @ sam. rustig aan meis! knuffel!
Sam, is het gelukt met website? Ik ben ook bezig met die van school, maar heb de scholing gemist ivm zwverlof. Heb jij nog tips and tricks?