Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Hier nog altijd niks gehoord van tl. Heb wel ff stiekem gekeken op mail van het werk maar ook daar nog niks gezien of gehoord.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Cd fijne vakantie meid!!!

Laetitia, je kunt dan ook alsnog nog even bellen? Sterkte meis.

Hier naar cb geweest. 9455 gram en 70 cm. Korte, brede kerel :p !! Verder alles prima, behalve dat hij wel moet gaan rollen. Als hij dat met 11 mnd nog niet doet, dan moet hij fysiotherapie. Nou ja, als dat alles is ;) !! Hij kan het wel, maar heeft die interesse totaal niet! Kan tijden liggen/ zitten spelen :p !!

3. Laetitia

Ja, heb ik onderhand ook gedaan. Maar krijg steeds de voicemail... Heb ook verder nog van niemand niks gehoord. Je zou denken dat ze vanzelf wel gaan bellen als een werknemer niet komt opdagen... naja... Zal morgen nog maar proberen te bellen.

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    raar or leatitia.

@ cd fijne vakantie!!!

@ sam. ojee, krijg ik dat morgen ook te horen haha. omrollen doet djesslyn dus ook helemaal niet he.

morgen ochtend komt mn vriendin hierheen met der kleine meisje van 6 weken.
    en morgen middag moeten we naar het cb.

Ik heb weer bijna iets af van mn knutselkoorts hihi.
    heb een vlinder gemaakt van stof die ga ik opvullen en op die vlinder bevestig ik allemaal linten enz.maar ik zakjes. voor Djesslyn haar klipjes en elastiekjes aan te hangen. zodat ik ze niet steeds kwijt ben.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat leuk Bubsie :D Daar heb ik ook altijd last van, die dingen zijn gauw foetsie.... :S Ze hadden trouwens bij de action ook leuke speldjes zeg, echt babyspeldjes!!! Maar ja, Rinze heeft te kort haar :p ;) !! Ik moest nu ook weer veel oefenen... Geloof daar niet zo in, hij doet het of hij doet het niet ;) !! En ja duuuh tuurlijk doet Djesslyn dat niet, Rinze doet dat toch ook niet ;) !! HAHA... Succes morgen op cb en veel plezier morgenochtend :D !!

Laetitia, je zou idd denken dat ze dan wel hadden gebeld.

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sam hahahahaha oja das waar Djesslyn en Rinze zijn soort van tweeling haha.
    ow echt bij de action. wij hebben die hier niet dus kom daar bijna nooit. hoor wel vaker dat ze er leuke dingen hebben.

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja en kosten geen drol dus kan je ze nog eens kwijtraken :p !!

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    en ja hoor mevrouw is weer wakker...................
    ligt net een half uur.

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmmmz... Hier heeft meneer ook nieuwe hobby.. Ff poepen voordat hij gaat slapen :D !!

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sam hahaha ook een leuke

nou tis weer ff stil ze wordt iedere keer wakker en dan ff huilen heel kort en dan weer stil. volgens mij heeft ze gewoon ergens last van or.

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Haaaaaaaaaaai meiden!

Heb wel terug gelezen, maar was zo veel dat ik niet op iedereen ga reageren.. :) Sorry maar voor iedereen een knuff!!

Elea; Sterkte meid, is niet niks!

Vandaag naar het CB geweest! Naomi is nu 9370 gram en 71 cm! :) Alles prima, alles ff besproken en doorgenomen en we zijn weer goedgekeurd. De volgende keer weer met 11 mnd en dan weer prikken.

Ik heb nog een leuke foto..

Bekijk bijlage 143483

12. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Fijne vakantie CD!

Wat vreemd zeg Laetitia, dat je nog helemaal niets van je werk hebt gehoord :( (Of inmiddels wel?) Je hebt wel wat anders aan je hoofd om je zorgen om te maken...

Bubsie, suc6 op het cb. Wat leuk dat je uiets gemaakt hebt voor de speldjes, lekker crea :)

Heerlijke foto weer Es!

Wij zijn gisteren naar het strand geweest, heerlijk!
    Vandaag gaan we even langs bij 'grote' opa & oma (de opa & oma van mijn vriend ;)) het mooie weer is ver te zoeken vandaag :(

13. Laetitia

Nog steeds niks van het werk gehoord. Heb onderhand wel al via werkmail kunnen lezen dat ik per afgelopen woensdag een nieuwe teamleader heb. Dus is wel raar dat ik van niemand (niet van oude Tl die ik gebeld heb en ook niet van nieuwe Tl) iets heb gehoord. Oude Tl is trouwens wel nog bij ons team maar heeft nu andere collega's onder zich.
    Nadeel is dat ik alleen telnr van oude Tl heb en ziekmeldingen moeten altijd via de telefoon (omdat dat vanuit het werk te traceren is). Heb vanochtend maar weer eens oude Tl gebeld en ingesproken op Voicemail. Ben benieuwd of ik reactie krijg.

14. Tamaraliza

Heb je geen telefoonnummer van iemand anders van je werk. Bel je die toch met de vraag of je nieuwe teamleider je wil bellen?

15. Laetitia

Wat zijn jullie kids trouwens al groot. Die van mij kwam bij 9mnd controle op cb niet verder dan 7745gr en 68cm ;)

16. Laetitia

Nee, heb geen nrs van directe collega's helaas. Maar vind het sowieso stom dat ik via allerlei omwegen moet gaan zorgen dat mijn tl hoort dat ik ziek ben. Er zijn procedures voor die ik (met de kennis die ik heb van voor de vakantie) heb uitgevoerd en dan is het in mijn ogen best asociaal dat er geen reactie komt. Heb in de voicemailberichten alle 3 de keren gevraagd of hij even wilt terugbellen. Als ik geen link had naar mijn werkmail (manlief heeft laptop van werk waarbij ik ook op mijn werkonderdeel kan komen) dan had ik ook niet geweten dat ik een andere tl had, dus doe nu net alsof ik verder van niks weet, want officieel weet ik ook nog niks.

17. Tamaraliza

Ja als jij het precies volgens de procedure gedaan hebt, dan zou ik nu maar afwachten. Ik neem toch wel aan dat ze op een gegeven moment gaan afvragen waar jij blijft ;)
    Nou strekte en suc6 ermee meid!

En...mijn dochtertje is ook niet zo groot hoor... :) De laatste keer (7,5 maand) was ze 7715 gr. en 71 cm. Wel iets langer dan gemiddeld, maar met haar gewicht op het gemiddelde.

18. Laetitia

Niet zo groot... Pfff
    Die van mij waren respectievelijk 67cm/7940gr, 65cm/7100gr & 66cm/7220gr. (Thessa was 7m3w, Joshua 7m1w en Collin 8m)

19. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Beetje vreemd ja Laetitia... Maar ja, je hebt nu al aardig wat pogingen ondernomen toch?
    Jullie hebben ook geen gewoon telefoonnummer waar je heen kan bellen? Dus daar waar je collega's werken staat geen algemene telefoon? Maar ja, aan de andere kant heb je al vanalles geprobeerd en mag je ook wel even aan jezelf denken nu..

Leuke foto Tamaraliza! Wat een verschil inderdaad met het weer van gisteren en vandaag. Al begint hier nu de zon gelukkig weer door te komen

Aah, ook een mooie foto Es!

Leuk bubsie wat je gaat maken. Als het af is wel een foto showen hè!

Hier: dametje vannacht maar 1x de speen moeten geven!! :)

Anissa is 70cm en weegt 8800gr

Anissa is trouwens bang voor het gras. ;) Ze durft er echt niet op, durft het niet eens aan te raken. Als ik haar op een dekentje leg in het gras zit ze dus echt gevangen. Ik ging er pas heel dicht bij zitten aangezien ze graag naar mij wilde kruipen maar ze durfde echt niet en ging heel zielig huilen. Aaah..:)

Straks weer naar het ziekenhuis. Onze oude ex-buurvrouw (80 jaar) heeft een lichte hartinfarct gehad. Wij zijn haar mantelzorgers. Ze krijgt een deze dagen een hartcatheterisatie. Zitten best veel risico's aan voor haar dus erg spannend... Nu dus iedere dag daar heen.

Hihi, zo heerlijk om met anissa door het huis te kruipen. Ik ga dan ook mee kruipen. Ze moet dan schaterlachen en kruipt me heel snel achterna en zo kruipen we dan rondjes door het huis :D

20. Laetitia

Ik zag net mooie foto's voorbij komen (sorry, die zie ik niet altijd op de iPhone) wat een schatjes. Zal straks een kijken of ik de vakantiefoto's kan uploaden. We hebben wel een nummer waar de klant ons op kan bereiken maar dan kom ik in de telcentrale en kan ik iemand van Amsterdam, Sittard of Beek aan de lijn krijgen dus heb ik niet veel aan helaas. En ik heb al meer gedaan dan ik verplicht ben dus vind het goed zo.

Lig trouwens al de hele ochtend op bed met rugpijn. Denk dat het allemaal langzaam gaat gebeuren. En weet op dit moment eerlijk gezegd niet of ik er droevig of opgelucht over moet zijn....

Deel Deze Pagina