Hey Es! Nee hier nog niet zelf optrekken, staan kan hij wel. Maar ik heb dat probleem tussen aanhalingstekens dus met het buikliggen van Fynn. Eigenlijk vindt ie dat niet leuk als hij wakker wordt maar hij gaat wel zelf steeds zo liggen. Dus ik heb weken hem omgedraait als hij erom ging huilen (terwijl hij dat zelf gewoon zou moeten kunnen). Maar nu wil hij dus alleen maar zo slapen maar wordt wel tig keer wakker van elke scheet haha. Andersom terugleggen mag niet want dan is het huis te klein, maar terug in slaap vallen lukt hem ook niet echt goed in die positie. Lijkt me lastig... Feli met je bovenbuurmeisje wat leuk!! xxx
Hier ook meiden waarvan de kleintjes maar moeizaam uit een tuitbeker drinken? Hij klokt het zo weg als er een speen od de avent magicbeker zit maar met die tuit is ie eerder geneigd met het ding te gaan spelen en zwaait ermee. (alles onder de diksap en rijstemelk druppels grrr ).
Sueske Die van mij drinkt ook niet graag uit een tuitbeker. Maar heb bij de oudste 2 geprobeerd om vanaf 12 maanden langzaam uit een beker te leren drinken (die van difrax met zo'n "gat" aan een kant) Die wilden ook nooit uit een tuitbeker drinken. hierNet terug van het ziekenhuis. Vanmiddag rond een uur of 3/kwart na 3 heb ik de mk gehad. vk gebeld en die zou nabellen voor onderzoek v/h vruchtje. Dus moesten zo snel mogelijk naar zh toe om het af te geven voor onderzoek. En daarna weer op tijd terug zijn voor kids op te halen van kdv. Maar gelukkig hebben we het gered. Begin nu trouwens behoorlijk last te hebben van mijn rug. De mk en bloedverlies valt op dit moment wel erg mee, maar dat zal in de loop van de avond wel meer worden. Denk dat ik de komende paar dagen wat minder (of misschien net meer, ligt aan mijn gestel) online zijn.
Sterkte ermee Laetitia! Dithje/Sam, nee anissa heeft nog steeds geen tanden.... Zie ook nog niets aankomen Es, ja hier ook een dametje die continu in bed gaat staan en dan heel hard op de rand gaat slaan, haha Volgens mij heeft ze al in de gaten dat er dan iemand komt Nog niets gehoord vanuit het ziekenhuis, ze zou vanavond wat te horen krijgen dus ben benieuwd. Knuff voor iedereen! Extra knuff voor suekes en marj omdat ik jullie lang niet meer "gezien" heb
Laetitia sterkte meis. MoederK ik duim voor je! En hierrr?? JAHOE Rinze luistert wel naar arts van CB, beter dan z'n moeder want hij heeft vanavond 2x laten zien dat hij heus wel van rug naar buik kan rollen hoor !!!
Leuk een nieuw boven buurmeisje Es! Ben je al geweest? Wel weer heel schattig dan he zo'n kleine baby? Hé Sue! Wat leuk om van je te horen en super dat het goed met jullie gaat. Leuke foto's hoor! Hoe gaat het met het werken? Is het een beetje te combineren? Whaaaa you go Rinze! Echt goed van je mannetje hoor Sam! Spannend hoor MoederK! Duim dat alles goed is... Sterkte Laetitia!
Haha ja ik weet niet waarom mijn banner zo blijft staan Ik neem me al een tijdje voor om het te veranderen, maar idd wel lekker dat ik haar verjaardag (wordt een behoorlijk emo-momentje denk ik zo ) op die manier nog even uit kan stellen eigenlijk LOL Hihi lichtelijk 'in denial' zijn is wel lekker soms
Dithje, gaaf een nieuwe fiets. Wat lief zeg van je mannetje... Hoop dat Luca snel van zijn tandjes-pijn af is... Hoe gaat het met je moeder? Suekes, bedankt voor je felicitaties, maar heb net besloten in de ontkenning te gaan, dus voordat ik er weer uit ben spreek ik je vast wel weer Knap van Fynn, ook al zo lekker actief en aan de klets! Marj, ik las 'wil wel weer zwanger zijn' en moest even 2 keer lezen voor ik begreep wat je bedoelde. Balen dat je zo'n last van die hooikoorts hebt... Sam, haha die Rinze zal je leren! Die rolt straks de hele huiskamer door Laetitia: *knuff* Liefs Elea
Haha dat zei ik net ook tegen Kor Nou jaaa zeg, nu is hij wel snel baby af hoor !! Ontken, ontken !! Wanneer blijft mijn banner hangen??
Ook weer eens een poging genomen om ze alle 3 er een beetje normaal op te krijgen. Maar er zit er altijd wel 1 een gekke bek te trekken
Sam, ik ben sinds een maand overgegaan op de fles. Ze had zoveel minder last met die speciale voeding dat ik er een beetje klaar mee was (en zij ook). Niet zo lang als ik had gedacht dus, maar het was niet anders.
Haha nog even meis !! Leuke foto's !! Ik vind die 2e wel leuk gelukt hoor !! Lekker spontaan als ze zijn !! En wat betreft de bv, ja dan had ik het ook wel geweten!
Elea, wat een verschil met mijn dame, die nog liggend door het leven gaat! En tja, 3 fatsoenlijk op 1 foto is hier ook lastig! Nr 2 is ook hier de clown.