lea ik heb gestemt Sam fijn dat alles goed was. Dus toch in het zh bevallen. Vindt je dat zelf ook prettiger? xx
Fijn dat alles goed was bij de vk Sam! Goed dat jullie het nu al gehad hebben over de bevalling. Het kan maar duidelijk zijn. Levert het later ook geen teleurstellingen op. Hoe was het vandaag Goldy? Gelukkig is alles goed met jou en de baby! Super van je vk dat ze langs is gekomen! Leuke pop CD! Gaan jullie uitgebreid Sinterklaas vieren? Zijn jullie al uit de jongensnaam Bubsie? Morgenmiddag met Luca naar cb voor de prikken. Ook even de huisarts bellen want de oordruppels zijn op en het mannetje heeft volgens mij nog steeds last van zijn oortje(s).
@ dithje, ja we hebben sinds vorige week de jongensnaam! alleen nog niet hoe we het gaan schrijven precies maar we zijn er eindelijk uit, een jongens en meidennaam waar we het samen mee eens zijn.
Jeuj wat goed Bubsie! Moet vast een opluchting zijn. Blij! Manlief heeft zijn tentamen gehaald!! Afgelopen weken erg druk mee geweest en het harde werken heeft zijn vruchten afgeworpen!
hey dames, heb niet bijgelezen... moest net ff goed zoeken want ik had in de emailnotificatie op de verkeerde knop geklikt en toen was ik jullie kwijt... Maar nu moet ik weer verder want ik moet de lunch al gaan klaarmaken en daarna Thessa uit school halen. Tot later!
CD Nou er was me toen door de vk gezegd dat ze iig met 2 vk's wilde zijn als ik moest bevallen en dit thuis zou gebeuren. Dus ik had nog een kans dat het thuis kon. Zelf had ik nog zoiets we zien straks wel hoe groot dit kind lijkt te zijn en als het weer zo rond de 8/8,5 pond zit, dan wil ik idd wel naar het zkh. Maar goed, de keus is nu gemaakt.. En nu moet m'n knop even om zeg maar .. Beetje definitief natuurlijk al.. Maar goed, ik kan me er nog even op voorbereiden. Het enige wat ik wel hoop is dat ik niet weer 2 uur na de bevalling alleen lig met mn kindje, kor naar huis etc.. Dat had ik met Jildou. Daar beviel ik s avonds om half 12 van en moest 6 uur blijven ivm meconium, dus mocht de volgende ochtend naar huis. Maar dat vond ik niet leuk, daar alleen met je kindje te zijn en niet eens fatsoenlijk naar de wc kunt gaan omdat er geen hulp kwam... Maar goed.. dat komt vast goed !
@ sam ahhahahaha kriebel de kriebel! heerlijk toch!! ik had gister echt zoiets van stop ff met trappen met deed echt heel erg pijn.haha
Haha ja ik las het net op hyves.. Ja daar kijk ik ook nog niet naar uit HAHA!! Maar goed, wel fijn dat je het voelt !!
ja das wel weer waar maar soms mag het wel wat minder or hihi. heb ook veel harde buiken en pijnlijke steken maar goed volgende week weer controle dus gaan we dat ff melden.
J2J, gefeliciteerd met de geboorte van Finn!!! Goldy, gecondoleerd en veel sterkte voor jullie! Knuffel voor iedereen, verwaarloos jullie de laatste tijd een beetje...
haai meiden! Ik leef nog hoor! haha! Sorry ik verwaarloos jullie maar de laatste tijd best druk! En zelf aan het tobben geweest en Naomi had even naar dipje een week ofzo.. maar nu is alles weer redelijk ''normaal'' Naomi loopt als een trein, buiten gaat het nog wat voorzichtiger en rustiger maar ze wil ook met geen mogelijkheid meer in de wagen zitten.. Want waarom zitten als je lopen kan?! Toch Naomi heeft nu in totaal 16 tanden en kiezen.. dus nog 4 dan is ze helemaal compleet! Zal ff spammen! Vandaag alweer 16 maanden!! Bekijk bijlage 195803
Es: Proficiat met Naomi!!! Wat een schatje... Hier: laatste tijd erg moe (alweer) en dus heel vroeg in bedje. Als Roger dan weg is met de laptop dan ben ik dus nog maar heel weinig online.... Sorry daarvoor maar hopelijk gaat de vermoeidheid snel over en kan ik weer wat vaker meekletsen!! knuffel voor iedereen!!
Hee meiden Lea knuffel, vervelend dat je zo moe bent( ik ook vaak, lag gisteren om 21.oo te slapen) Dithje wat goed dat je man het tentamen heeft gehaald. Heb je weer oordruppels gekregen? Sinterklaas vieren met mijn moeder, en mijn vader met zijn vriendin. Doen niet echt veel aan cadeautjes, alleen voor kim, en etentje Sam hopenlijk gaat het dit keer beter in het zh. Ik had wel een positieve ervaring iig. Sam en Bubsie leuk dat jullie de kleintjes voelen Es grote meid al, en wat veel tandjes en kiezen al. Hier 6 tandjes en 1 kies Vanavond avonddienst, en dan 2 dagies vrij. Kim is een beetje hangerig, wordt misschien verkouden, steeds niezen. Verder weinig meegemaakt eigenlijk, veel gewerkt xx
ik ben er ook weer.. hopelijk is alle ellende nu voorlopig achterwege en kunnen we eens gaan genieten. Schoonvader gaat wel ook weer minder dus hopen dat die ook weel snel vooruit gaat.. Maar voor nu even op de leuke dingen concentreren want word er zo moedeloos van.. Morgen hebben we geslachtsbepaling, ben zo benieuwd of mijn gevoel klopt.. Vanacht in mijn droom wel.. Morgen weer shoppen voor roze of blauww.. jeej
@ dithje, fijn dat je man het heeft gehaald, gefeliciteerd! @ es, wat een grote meid al weer zeg. En leuk dat ze steeds wil lopen! @ lae, hopelijk is de vermoeidheid snel over, dat is echt vervelend! @ cd, werkse vanavond, en geniet van je vrije dagjes!
hier trouwens ook met de slaapjes moeten rekken. Hij was sochtends om 6 uur steeds wakker.. vandaag half 8, dus het gaat elke dag met een half uurtje langer haha.
CD: hier lig ik de laatste paar avonden al om 7u in bed Sinterklaas: hier wordt het bij ons thuis gevier met mijn ouders en als ze kunnen ook mijn zusjes (ev met vriendjes). Mijn schoonouders (en schoonbroer) hadden we ook uitgenodigd (via mail) maar kregen van mijn schoonmoeder heel kort bericht terug "dan kan ik niet".... Dus is het alleen onder ons. Nu ff Thessa weer gaan klaarmaken voor school. Tot later!