@ cd, wat stom dat ze zo reageren op het werk! Natuurlijk komt dit wel door de zwangerschap! Gewoon lekker thuis blijven en niks van aantrekken idd!
even jullie mening meiden, Ik wil Jayden zn naam in gedecoreerde piepschuim letters tegen de wand boven zijn bed. Nu vond ik het mooi om de letters om en om te doen met donkerblauw met sterren, en donkerblauw/wit geruit, even een voorbeeld(op de foto zijn wel 2 verschillende lettertypes maar dat word dus 1 lettertype een geen rood randje net als bij de s Bekijk bijlage 203343 Vinden jullie dat ook mooi om de letters om en om te doen, of mooier om gewoon alle letters hetzelfde te doen? En vinden jullie de kleuren ook mooi die ik als voorbeeld heb?
@CD: stom dat ze er zo op reageren, maar als ze echt moeilijk blijven doen en er ontstaat wrijving dan sta je wel in je recht, mits je je huisarts/verloskundige achter je hebt staan natuurlijk Beterschap iig en laat je niet gek maken! @Goldy: ik zou zelf dan alleen de 1e letter in een ander patroontje doen (als zijnde hoofdletter) en de volgende letters dan allemaal gelijk. Maar om en om zou ook wel leuk zijn (is alleen niks voor mij, ben best wel een rare daarin ) Hier wordt maandag pakjesavond gevierd. Hier hebben we een Video van de Sint besteld. Die wordt maandagavond tijdens het avondeten/toetje door de bus gegooid en dan wordt er aangebeld. Dan gaan we die dvd opzetten en worden de kids individueel aangesproken door Sinterklaas. Op het einde vertelt hij dan dat de kadootjes in de gang liggen en mogen de kids de zakken uit de gang halen. Dan gaan we alles uitpakken en als ze dan even ermee hebben gespeeld gaan ze lekker naar bed toe (en het bezoek naar huis).... mijn ouders, zusjes (1 met vriend), tante van mijn moeder, oma van Roger en tante van Roger komen op bezoek. S-ouders en -broer komen niet op bezoek want die hadden weer allemaal redenen om moeilijk te doen. Dus die bellen dinsdag of woensdag op met de melding dat Sinterklaas ook bij hen is geweest en dan gaan we de zondag erna naar hen toe. Vandaag verder geen tijd om online te komen want moet de kids nu gaan klaarmaken (Roger is de krant rondbrengen) omdat we naar Sinterklaas bij papa op het werk gaan (Die is dit jaar in Apeldoorn en daar komt hij om 9.30.... dus errug vroeg dagje voor de kids vandaag) Daarnaast is Joshua vannacht vanaf half 1 met grote regelmaat bij ons in bed gekropen (hij kruipt in bed zonder papa of mama in te lichten) En om half 5 viel hij eindelijk in slaap!!! (wel bij ons in bed maar dan toch)... Ben blij dat Sinterklaas hem maandagavond een leerwekker gaat geven (heeft Nijntje de oogjes dicht dan moet je netjes op je kamer blijven) Fijne dag allemaal!!!
Mooi hoor Goldy! Dat dekbed is ook erg gaaf en stoer! Ik vind die letters leuk om en om Ga je ze zelf maken?
@ sam, gefeliciteerd met je verjaardag! @ dithje, nee ik ga ze niet zelf maken haha, heb ze net besteld. Het word om en om, dat vind ik zelf idd ook het mooiste. En ik heb er ook nog 5 losse (effe donkerblauwe) sterren bij besteld. Hier; Vandaag bij schoonvader op bezoek geweest, helaas is hij nog niet overgeplaatst omdat er een aantal dingen nog niet helemaal goed waren. Ik heb vandaag zijn haren geknipt, was erg nodig! Verder alles rustig aan hier.. Morgen kadootjes voor Jayden!
Teken van leven!!! Vanmiddag nog de laatste kado's ingeslagen! oooow Naomi en Anouk gaan morgen verwend worden niet normaal!! haha Naomi krijgt van ons de manage van Abrick, de boerderij speelset van Abrick en nog een auto met poppetjes en blokken ook van Abrick! Naomi is helemaal gek van Abrick, ze heeft er al wat van en speelt er erg graag mee! Voor ons nichtje Anouk hebben we wat dingetjes van Hello Kitty gehaald! En verder worden de dames door me schoonouders nog flink verwend met kado's! Ben benieuwd, haha!! Nu ga ik lekker slapen, morgen weer een drukke dag!
hey,hier ook weer een teken van leven lig weer op de materniteit. Infuus en longrijping. Het gaat redelijk. Alleen wat nare bijwerkingen...Lage onderdruk en hoge hartslag. Ook hoofdpijn en erg benauwd Maar ja,ben in goede handen... @goldy mooi bed en leuk die letters! @sam nog een leuke verjaardag gehad? @cd bleh,die misselijkheid...nog een paar weken. Wel rare opmerking hoor van jou werk. Niets van aantrekken *knuf* @angel arme Sam,beterschap hoor! @dithje hoe is het nu met je moeder? @bubsie laatste loodjes he meid,trek je het nog?
Hè bah Pompeloesje weer opgenomen Beeb moet zich echt nog even vasthouden en lekker warm bij mama blijven. Sterkte! Leuk even sterren erbij. Wij hebben Luca zijn naam ook met piepschuimletters met 2 sterren. Balen dat je schoonvader nog niet overgeplaatst is. Ziet het er naar uit dat het binnenkort nog gaat gebeuren? Zo Es die Noami wordt goed verwend Luca krijgt ook die boerderij van Abrick. Heb je een leuke verjaardag gehad Sam? Hoe is het met jou Marsim? Heb je al vakantie? Met mams gaat het redelijk. Ze heeft nu weekend verlof en is lekker thuis. Vanavond om 20u moet ze terug zijn. Ze heeft inmiddels sondevoeding en de uitslag van de MRI is dat de Crohn zeer actief is en dat er hoogstwaarschijnlijk een fistel zit tussen de blaas en de pouch. Ze weten nog niet zeker of het een fistel is. Dat moet volgende week uit nader onderzoek door een uroloog en oncoloog blijken. Een oncoloog moet een gezwel uitsluiten. Best nog spannend dus. Hoe dan ook volgt er een operatie omdat die fistel (daar gaan we vooralsnog vanuit) verwijderd moet worden. Ze gaan dan meteen de pouch verwijderen omdat die toch geen functie meer heeft (is inwendige stoma) omdat ze uitwendige stoma heeft inmiddels.
Goedemorgen dames! Hier een zeer geslaagde verjaardag gehad! Vanmiddag nog even met schoonfam vieren en meteen met hun St.klaas en dan is het weer klaar!!ben wel aardig gebroken maar goed! Gisterochtend waren de kinderen vanaf 5.15 in de weer dus was lange dag! Vandaag half 7. Maar jil was er half 6 en 6 uur al!niu ja, het went! Pompeloesje sterkte meis! Hopelijk blijft hij nog lekker ff zitten!! Niet leuk zo zeg!! Dithje spannend! Hopelijk snel goed nieuws en is ze snel van de pijn af! En de rest, bedankt voor felicitaties en knuffel voor degenen die hem nodig hebben!!
Dithje: bale van je moeder (heb dat eerder trouwens niet meegekregen.. sorry!) Mijn moeder heeft ook Crohn dus weet hoe vervelend het is. (we hebben laatst uitgeteld dat ze al 92x in het ziekenhuis heeft gelegen mbt de Crohn)... Balen als er een fistel zit bij de pouch maar is wel beter dan dat het een gezwel zou zijn. Het is wel fijn dat ze de pouch gaan verwijderen, alleen jammer dat ze wel een uitwendige stoma heeft. Sam: fijn dat je een leuke verjaardag had! Pompeloesje: sterkte!!! En dat de kleine man nog maar ff een tijdje bij mama blijft zitten!!! Hier: vandaag grote opruimdag! Als iedereen morgen hier komt moeten we zorgen dat er wat ruimte is . Dus als mannetje terug is van krantenronde gaan we de kids aankleden en dan gaat mama met de kids de deur uit. Papa gaat dan woonkamer opruimen/verbouwen . En als papa dan klaar is gaat hij met de kids er tussenuit en dan gaat mama de keuken en badkamer opruimen Verder nu nog ff bezig met brood maken. Ons brood was op knuffel voor iedereen!!!
hey meiden, ik mocht vandaag lekker blijven liggen in mn bedje. en manlief heeft Djesslyn aangekleed enz. maar ik kan natuurlijk niet meer slapen zodra mn meisje wakker was en lekker bij ons in bed flesje kwam drinken. dus ik zit wel beneden nu. en manlief is naar zn moeder met Djesslyn, had er ff geen fut/zin in. heb veel pijn en loop niet zo lekker opt moment die rotbekken! maar goed nog ff volhouden maar. @ pompeloesje. ja hier gaat het niet helemaal lekker maar ik mag niet klagen als ik zie dat jij weer opgenomen bent meid. hoop dat je kleintje nog ff wil blijven zitten. sterkte meid!! @ verder allemaal knuffel. (sorry dat ik niet op iedeen reageer. lukt niet zo goed opt moment)
@ es, veel plezier vandaag! @ pompeloesje, sterkte meis, jullie mannetje moet idd nog echt even bij mama blijven.. Knuffel! Mooie buik! @ dithje, heb je foto want nu ben ik wel benieuwd haha! Ja hopelijk wel, er zijn een aantal dingetjes (zoals co2 in het bloed) die niet helemaal goed zijn.. Maar ze nemen elke dag een aantal keer bloed af om alles te controleren en als daar een goede regelmaat in zit denk ik dat hij wel over geplaats mag worden Pff ook weer spannend met je moeder! En weer een operatie, sterkte! @ sam, fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad. Ook veel plezier vandaag. @ lae, opruimse vandaag! @ bubsie, Lekker uitrusten vandaag meis.. knuff terug! Hier, vandaag rustig dagje. Man gaat naar het ziekenhuis met schoonmams.. Ik lekker een dagje thuis met Jayden. Ik ga denk ik iets lekkers koken voor ons saampjes haha. En vanavond als ze terug zijn gaan we bij mn schoonmoeder kadootjes uitpakken.
@ goldy, leuk bedje en leuke letters zeg. Jullie mannetje krijgt straks een prachtige kamer denk ik. Hoe is het verder met jou? @ sam, iets te laat maar alsnog van harte met je verjaardag. @ pompeloesje, he bah meid toch weer opgenomen. Laat jullie mannetje nog maar even wachten hoor! En prachtig buikje. @ es, jullie meisje gaat straks goed verwend worden zeg. Veel plezier! @ dithje, wat fijn dat je moeder met weekendverlof mocht. En wat ontzettend balen dat ze weer geopereerd moet worden. Blijft dus nog eventjes spannend. Hopelijk valt het allemaal mee. Hoe is het verder met jou en jullie kleine boefje? @ laetitia, alles inmiddels aan kant? @ bubsie, even het huis voor jezelf dus. Kalm aan meid! @ all, gister met schoonfamilie sinterklaas gevierd en vanmiddag met mijn familie. Verder hier gelukkig weer wat beter. Woensdagavond een schaal op mijn sleutelbeen gekregen. Zeer pijnlijk. Donderdag toch gaan werken. Hele dag pijnstilling genomen maar de dag overleefd. Toen we bijna thuis waren nadat ik isa op had gehaald heb ik een aanrijding gehad met onze nieuwe auto, grrrr. Toen het stoplicht groen was ging voorste rijden. Reed nog 1 man voor mij. Gaat de voorste in eens vol in de ankers. Man voor mij kon net stoppen en ik net niet meer. Voorkant wat beschadigd en gril in elkaar. Schade viel gelukkig mee. Ik was natuurlijk geschrokken en de gordel was weer op de pijnlijke plek geblokkeerd. Auto moet dus binnenkort naar de garage. Nog nooit iets gehad en nu nieuwe auto en het is raak. Met isa gelukkig niets aan de hand en met mij ook niet. Verder gaat het goed hier. Afwachten wat mijn cyclus is en of dat ik uberhaubt een cyclus heb. Ben met ovutesten bezig maar dat is een beetje lastig. Ik heb pco en ovutesten werken dan niet zoals bij normaal. Had zo gehoopt dat het nu beter zou zijn maar ben bang van niet. Ach nog maar even afwachten. Nu 3 weken vakantie ongeveer. Moet met kerst de nachtdienst weer in dus ik heb nog lekker even vrij. Wel een cursusdagje tussendoor maar verder niets. Zo jullie zijn ook weer op de hoogte,haha.