Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    zo meiden

ik ga er ook vandoor want ik moet zo naar trainen toe. van 20 uur tot 22 uur moet ik trainen maar gelukkig alleen met t largeteam

fijne avond alvast en tot morgen

2. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ meiden welke een echo hebben gehad: gefeliciteerd met het goede nieuws!!

Heb niet alles terug gelezen sorry.... vanmiddag ff bij een nicht van me geweest, is morgen uitgerekend van de eerste...... toen boodschappen doen, in bad en nu eten aan het koken en ben best wel moe........ ;)

Heb vanmorgen het ziekenhuis nog ff gebeld of de afspraak voor de echo ook eerder kon maar omdat de gyn op vakantie gaat zit deze al helemaal vol..... nou ja jammer..... :(

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Manny, gefeliciteerd! Wel jammer dat je ons gaat verlaten! Heb het zelfde gehad, was eerst juni uitgerekend dus ben pas 1,5 week bij jullie :p Maar kommie gewoon af en toe nog eens kijken :)

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    haha het was ook niet lullig bedoeld.. tuurlijk zou ik het leuk vinden als ze hier komt blijven kletsen.
    Alleen de bevallingslijst is van Juli en aangezien manny nu in Juni is uitgerekend zei ik dat van de lijst afhalen..
    Helemaal geen kwade bedoelingen hoor..

5. ik moest vandaag toch naar de unive dus gelijk ff gevraagt en het kost daar ook 137 euro pff en zit idd niet in de risico groep van 36+ dus word het alleen vergoed op dokters indicatie of hoe dat ook heet..

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Okidoki Es :D Mijn avond weer goed :D :D !!

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Mooi zo :)

Soms wil ik nog wel eens iets rotter zeggen als dat ik het eigenlijk bedoel.. zal er rekening mee houden ;)

Ik lig heerlijk op bed tv te kijken, straks om half 9 maar ff filmpje opzetten..

Ik las net op een site dat als je onder de 10 weken hartaktie gezien heb op de echo dat de kans op een miskraam dan kleiner is als 10 % en ik moet zeggen dat dat me wel even vrolijk maakt... haha

8. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hoi meiden,

Willen jullie mij van de juli lijst afhalen? Gisteravond begon ik ineens te bloeden, en vandaag een miskraam gehad. Na maanden eindelijk zwanger, en dan dit....

groetjes Lisette

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    setje wat jammer!
    Sterkte meid...

Mamasan, wat heb je nagevraagd? combinatietest toevallig?
    Ik zit bij unive, wel even goed om te weten als dat niet vergoed wordt.

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Setje heel veel sterkte!!

11. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Sterkte Setje, wat erg voor jullie

12. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Setje: heel veel sterkte!

Iedereen met een goede echo gefeliciteerd!! super, lekker genieten!

Sam ook de mex griepprik gehaald, ook super goed geregeld binnen 10 min weer buiten.
    Morgen echo ben echt super zenuwachtig! Morgen ook weer een bezichtiging om 11 uur om 12:00 uur komt een vriendin en dan om 16:00 uur echo.. drukdrukdruk en zoooo spannend, sorry hoor ik word al gek van mezelf laat staan jullie haha

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ setje: heel veel sterkte meid!! *KNUFF*

14. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Setje heel veel sterkte!!!!

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Setje, een hele dikke knuffel meid en ik weet hoe je je voelt...:( Rustig de tijd nemen om het te verwerken meid! Veel sterkte!

16. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Oke is goed hoor :)
    Ik kom gewoon af en toe nog mee kletsen en verder zie ik nog wel even.

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    tuurlijk kom je af en toe meekletsen, wil wel weten hoe het met je blijft gaan hoor :):)

18. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    ;) Komt goed !!!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Setje, heel veel sterkte meis :( !! Verschrikkelijk :( !! Weet hoe het voelt en kan dan ook niet anders zeggen, neem de tijd om dit te verwerken en zet hem op!! Knuffel!!

Bellamano: Succes morgen (mocht ik het vergeten :) ) Hier waren we echt in 2 minuten weer buiten.. ben langer bezig geweest met parkeren en in en uitladen dan daar binnen zijn :D !!

20. abeltje

abeltje Niet meer actief

Hoi allemaal

ff een echo berichtje
    Ik lees voornamelijk alleen mee omdat ik te weinig tijd heb om alles te lezen :), maar wil jullie graag vertellen dat ik morgenochtend een echo heb :D, om 10 voor 10. K vind het heel spannend (tel de uren af, hoe erg :))

Vraagje voor degenen die werken, hebben jullie het daar al verteld? Zelf heb ik het al wel gezegd, omdat ik veel overgeef ging dat opvallen en heb ik uitleg hierover gegeven. Er werd gelukkig heel goed op gereageerd, dat viel me reuze mee :)

Deel Deze Pagina