Juli 2010 Mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by mamadelief3, Oct 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @setje sterkte meid

2. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    Succes morgen!

Ik heb nog nix verteld, gelukkig heb ik (nog) geen last van misselijkheid dus dat scheelt ook een hele hoop.
    Ik ga het niet eerder vertellen, als het lukt, na de jaarwisseling.

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @setje, heel heel veel sterkte meis, wat verschrikkelijk zeg... :(

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Spannend!! :) Is niet erg, volgens mij hebben we dat allemaal (gehad) en zo heerlijk als je ff mag spieken naar je wurmpje :D

Ik heb het gelijk al tegen mijn baas verteld en zo langzamerhand weet iedereen het wel... Is alleen maar leuk :)

5. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja bij ons weet ook iedereen het sinds gisteren.. heb het bekend gemaakt via hyves haha.. kreeg die dag gelijk allemaal leuke telefoontjes :)

En op me werk hoeft niemand het te weten want ben eigen baas :D

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    oke ik ben een beetje heel erg pis link op de onderburen....ik word er niet goed van.

net stond mevrouwtje de onderbuurtr*t aan de deur (20 jaar) komt ze zeiken over dat ze voetstappen ofwel gebok hoort kijkt ze eerst naar mijn schoenen zegt ze is dat niet van jou?????:( dus ik zeg nee kan niet ik draag normaal alleen de sokken in huis....zegt ze ja dan is het van dylan ik zeg ja mss wel. ja zegt zei weer willen jullie erop letten ik heb er last van :$ dus ik zeg weer wat wil je dat ik doe mijn kind de voeten onder het lijf uit zagen :(.....ja nee ze wilde niet lastig zijn maar ja ze had er last van en haar vrienden ook (wat daar niet eens wonen) en toen begon ze te zeiken over de wasmachine ja of ik die maandag om 23uur had aanstaan ik zeg nee zegt ze ow dan was het zeker wat anders. de brutaliteit zeg en dan ook nog de schuld geven aan dat ze erg moe is....

wat moet ik dan zeggen ze zijn nu al 3 1/2 jaar bijna iedere dag aan t klussen vraag me niet waarom er nog muren in staan maar het is echt waar, de honden (2 stuks) blaffen iedere dag als de gekken, we horen hun douche ook iedere keer, en hun wc ook enz...enz....

en ja hiervoor heb ik ooit de politie ingeschakelt maar dat was ook omdat hun hond naar de onze beet dus heb ik dat blaffen toen ook aangekaart, dit heeft een tijdje goed gegaan en begint nu weer.

ik kan hier ook niet meer tegen dus leer mij kennen dit had ze niet moeten doen zeiken over mijn kind wat plezier maakt en gewoon (zoals ieder kind) geluid maakt. de volgende keer geef ik haar nog meer de wind van voren dat ze niet meer weet wat voor en achter is....en ga ik ook iedere keer bij ieder geluid zeiken aan de deur8)....

pfffff....dat moest er ff weer eens uit ;)

7. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    over de mex griep vaccinatie, ben er 2 uur en 15 minuten mee bezig geweest. Ik moest om 9:00 en in Zwolle bedacht iedereen er om 9:00 te zijn, ipv de tijd waarop ze uitgenodigd waren. Werd ook niet gecontroleerd helaas...

8. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Pff lekker dan kikkert!
    Zulke mensen moeten lekker vrijstaand gaan wonen!

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    mex-griep ik laat dylan niet enten....en reageer ook verder niet op dingen wat over die griep gaan (sorry meiden wil niemand voor het hoofd stoten) maar het komt mij mijn strot uit echt werkelijk iedereen heeft het erover.....en op mijn werk hoor ik het dagelijks meerdere malen (werk in de zorg) dus vandaar

10. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pff Guppie dat is balen..

Kikkert..GRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!

Abeltje: Succes!!!

Werk: Hier weten een aantal collega's het en de directrice. Maar volgende week vertel ik het de rest ook want zo is het wat vaag ;) Maar wil het ze graag wel zelf vertellen!!! Misschien dat ik ze ook wel een mailtje stuur.. ;) !!

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    leuke buren heb je dan! kan me voorstellen dat je hier pislink van wordt, zou ik ook worden.......

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    klopt helemaal en het erge is ook nog dat het broer en zus zijn....dus twee van die

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    jaaaaa en een zwangere moet je niet boos maken ;) :D

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    dit is ie dan!!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA neej, dan zijn het net duiveltjes :p :p :D

16. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland

wow!!! mooi! (ik wil ook..........)

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Kikkert, buren praat me er niet van! Wij zijn verhuisd uit pure ellende en wonen nu heerlijk naar ons zin. Kweet nog goed dat we de 1ste avond zeiden: hoor je dat?? Inderdaad helemaal niks...
    Pffff laat dat mens lekker... grrrrr :x Maar had denk ik wel gelijk het klus- en hondenverhaal voor d'r voeten gegooid. HIER biatch, kan je 'm krijgen! :x Kan me voorstellen dat je boos bent

@Bubsie, gaaaaaf! Supergoed te zien zeg, helemaal top! :)

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @bubsie mooi :D
    @nancy weet je wat het is ik heb me erg ingehouden ;) omdat dylan erbij stond want anders ;)

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    meiden ben er vandoor slaap lekker allemaal!

20. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    @Setje; Wat verdrietig zeg... Dikke virtuele knuffel

@buren; Pffff blij dat wij vrijstaand wonen ;). We woonden hiervoor in een apartementencomplex, wat een drama is dat zeg. En iedereen bemoeit zich met iedereen. Zucht... Nee niks voor ons. Straks gaan we 2 onder 1 kap, maar de garages zitten aan elkaar dus niet het huis zelf. Al hebben we wel heel goed contact met de buren/buurt hier trouwens, maarja als je elkaar nooit hoort dat scheelt wel he ;)

@Bubsie: Wat een mooie echo! Fijn hoor :)

Vanavond Célya toch maar laten inenten. Gaven ze eerst het verkeerde vaccin :$ Was maar goed dat mijn man het zag en zich goed had ingelezen... Lekker is dat :x

Ben zelf verder zoooo misselijk de hele dag. Ben echt geen klager, maar word er zo moe (lees: zielig ;)) van... Het trekt nu pas rond het avondeten of zelfs erna weg. Vandaag de medicijnen genomen maar dat hielp helaas nog niet. Hoop dat ik wel goed kan slapen, want word nu zelfs wakker van de misselijkheid... Heb vandaag maar allemaal anti-misselijkheids boodschappen gedaan ;) Cracottes, vla, augurken, cola... Moet wel goedkomen nou he :D

Liefs Elea

Share This Page