Suzanne wat een buikje al zeg. Ik ben ook wel iets dikker geworden, zeker door die darmen. Es wat lekker zeg kroketjes, had ik van de week ook op brood. Ik heb net een potje zitten janken. Ik was zo moe. Ik vraag me af hoe ik het met mijn werk moet redden. Ik werk in de zorg, bij bejaarden. Moet nu 4 dagen werken, 1 vrij, dan weer 4 werken, 1 vrij, en weer 3 werken. Ze roosteren heel raar in hier, werk eigenlijk 36 uur in de week. Mijn vriend is nu aan het klussen in ons nieuwe huisje,ik kon het niet opbrengen. Voel me zo dom dan. Moest toch afgelopen week al een aantal keer janken. Hoe gaat dat bij jullie op je werk? xxx
Ik heb een kantoorbaan, maar krijg rond 14.30 uur echt serieus slaap. Dan duren de laatste uurtjes zo lang. En 's morgens als de wekker gaat is het te vroeg, eigenlijk zou werken van 10.00 tot 14.00 uur goed zijn, dat zijn de beste uurtjes. Maar....dat zit er helaas niet in, werk 40 uur, dus verheug me nu op maandag alweer op het weekend, uitslapen en beetje bijkomen.
j2j, ik las wel is dat je rond 6 weken nog wat innestelingsbloed kan verliezen? Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. makkelijker gezegt natuurlijk. Erg he die ochtenden uit je bed komen. Ik moet kwart voor 6 opstaan, echt drama. Ben blij dat ik vandaag even rustig aan kan doen. xxxx
Wat betreft werk: Kan maar 1 tip geven: Luister naar je lichaam en als je je niet goed voelt, ziekmelden of eerder naar huis!! Ik heb de afgelopen 2 weken thuis gezeten. Moest er ook niet aan denken om zo voor de klas te staan, misselijk en doodmoe. Hopelijk zet alles nu een beetje zo door, qua misselijkheid en betere nachten, dan kan ik donderdag tenminste weer aan het werk.
Wat betreft bloed kan je altijd verliezen, en hoeft niet altijd wat te zijn!! Maar fijn dat de vk je begrijpt en je een echo mag laten doen!!! Top!!
Ik zal ff naar boven, kan mijn mannetje ff een foto van mijn buik maken, dan zalk ff aan het photoshoppen om te kijken hoe het is met mijn buikje dus foto komt er aan!!
Eline, het is idd een drama, en ik kan me ook goed voorstellen dat het even teveel wordt, potje janken geeft helemaal niks, laat maar lopen, is hier in de afgelopen weken ook al een paar keer gebeurd. En wat er zojuist ook werd gezegd, als het niet gaat ziekmelden. Alles voor de kleine, die staat voorop! Ja, ik heb zelf ook gelezen over innestelingsbloed, nou was het slijm rozig (en dat associeer ik dan met bloed, misschien 1 druppel). Vrijdag 1 keer gehad en gisteren ook 1 keer, daarna gewoon wit slijm. Ik ga er zelf ook vanuit dat de kleine het nog steeds goed maakt en lekker groeit, maar zal wel blij zijn als ik morgen weet wanneer ik terecht kan voor een echo, dan heb ik echt zekerheid. Wij willen het vrijdag aan de families vertellen, spannend. Maar het begint nu ook steeds moeilijker te worden om voor ons te houden.
j2j, ik had een week terug ook 1 sliertje bloed op wc papier. Als ik afveeg zit er ook vaak slijm/afscheiding. Ik was toen ook helemaal in paniek, maar is niks meer gekomen daarna. Vorig weekend had ik me ook ziekgemeld, toen trok ik het niet meer. Zal het wel even aankijken deze week. Hebben jullie ook zon lekkere trek, en kan je van gewoon avondeten bijv wel kotsen? xxxx
Ja ik herken dat, een bord aardappels met groenten ruikt anders en is op dit moment echt niet in trek. Iets lekkers wel....erg he. Eet wel 2 stuks fruit per dag, dat moet ik van mezelf, zin of geen zin, vitamines erin Was vorige week afgevallen i.p.v. aangekomen, had dat niet verwacht, maar komt waarschijnlijk ook omdat ik minder snoep en gezonder probeer te eten. Niet dat ik voorheen zo slecht en ongezond at, maar ben me erg bewust van de kleine die moet groeien.
ja ik eet het ook wel hoor. Pers elke ochtend 2 sinaaasappels, en neem dan nog een stuk fruit. Maar dat avondeten. pfff. Macaroni bijv, vond ik altijd super lekker, word nu kotsmisselijk als ik eraan denk. Raar is dat toch he. je bent wel bewuster van wat je eet idd.
meiden ik heb nog een vraag. Ik ga eerst voor een intake gesprek, 9 dec, gaan ze dan soms ook al naar het hartje luisteren of is dit echt pas met de echo? Zeker het laatste
Ik heb 22 dec. de intake, maar begreep dat ik dan een formulier mee krijg voor een echo (10 weken)....ze noteert de 22e al mijn gegevens en ze wil weten of bepaalde dingen voorkomen in de families. Maar gaat bij iedere vk misschien anders. Komende week dus een inwendige echo voor de geruststelling en dan is mijn volgende afspraak de 22e, ik ga ervan uit dat ik dan ergens tussen kerst en oud en nieuw de 2e echo krijg.
@ eten: ik kan de hele dag wel eten, maakt niet uit wat, alles smaakt en tot nu toe nog nergens misselijk van (geworden) en hoop ook niet dat dat komt eigenlijk! Heb vooral 's avonds 2 a 3 uur na het avondeten echt zin in wat, moet dan ook wat eten anders wordt ik duizelig en raar in mijn buik......
Bekijk bijlage 32537 1 van onze 3 katten in schoenendoos geen kartonnen doos(je) is veilig hier in huis
Het enige wat ik niet meer weg krijg sinds ik zwanger ben is mijn vlees bij mijn avondeten! Nu vind mijn vriend dat helemaal niet erg, want dan schuif ik het op zijn bord Groente en aardappelen krijg ik wel weg en eet ik nu ook meer van heb ik het idee.
Mel, welkom en gefeli! Wanneer is jouw eerste kindje geboren? Je komt me bekend voor... Es, grappig ik heb al zeker 2 weken geen stuk vlees meer gegeten! Over werk; ik heb het ook rond 15:30 wel gehad. Ik heb niet echt zwaar werk en ik heb na schooltijd ook niet zo ontzettend veel meer te doen in de zin van opruimen of nakijken. Ik werk gewoon erg efficient denk ik. De laatste 2 weken ga ik wel eerder weg (4 uur ofzo), maar voel me daar wel schuldig over. Slijm; ja heb daar ook last van, meer dan normaal iig. Eline, zo vroeg kunnen ze het hartje vaak nog niet vinden. Bij mij was de eerste keer hartje luisteren bij 16 weken. En bij de echo natuurlijk ook!
pff ben moe! zit op de bank met laptopje,sebiet naar de schoonma om te eten. Heb net de ovenschoon gemaakt,de badkamer en toilet gepoetst en de woonkamer gestofzuigd. Merk wel dat mijn lichaam dan rust nodig heeft. @werk ik moet niet meer werken en ben daar niet kwaad om. Ben nu iets meer als een maand thuis en tot hiertoe gaat het goed. Hoop dat ik het nog 12 maanden kan volhouden @eten pff krijg heel moeilijk fruit binnen nu. Groenten gaat wel. Heb net mijn sapcentrifuge uitgepakt en dan kan ik wel deze week lekker sapjes maken. Voor de rest heel veel zin in vette hapjes! @Mel welkom en gefeliciteerd!!! @slijm merk dat ik wel wat meer witverlies heb.