Het kan ook komen en gaan he die misselijkheid. Hier is het helaas meer een kwestie van komen dan van gaan, maar we houden hoop Vandaag is mijn oudste ook thuis. Die heeft de hele nacht liggen spoken, ze klaagde over hoofdpijn en had verhoging. Dus die heb ik maar thuisgehouden vandaag. Ben zelf ook behoorlijk brak, mijn man is er vaker uitgeweest dan ik, maar je bent toch allebei wakker he. En als ik wakker word ben ik gelijk misselijk wat inslapen wel erg lastig maakt... Nou genoeg geklaagd Liefs Elea
morgend dames! Vanavond nog maar eens naar ons frummeltje gaan kijken! hoop dat alles in orde is Er moet vandaag nog wel wat gedaan worden dus ga men mannetje eens wakker maken (pfff ben er stiekem wel een beetje boos op.Mij heel de nacht wakker houden en dan zelf zo lang slapen :x) Ik kom straks nog eens spieken! @Es en Einneh mooie buikjes al hoor. View attachment 32670 mijn buikje afgelopen vrijdag (9 weken 1 dag) @rest iedereen die een knuf nodig heeft *knuffel*
Mooi buikkie hoor Petatje! Haha je arme mannetje... mag hij nou niet lekker uitslapen joh Leuk vanavond lekker beebje kijken. (Ik wil oooooook ) Veel plezier! Liefs Elea
Goedemorgen Mijn mannetje houd mij 's nachts ook wakker :x met zijn gesnurk argg!! Soms trap ik hem op de bank, alleen vannacht maar niet gedaan.. Ik hoop dat het een beetje droog blijft vandaag, want ik wil ff met mijn hond naar het park, het weekend is er ook niks van gekomen want wat een pokke weer was het zeg! En ik voel me ook per dag verschillend, de ene dag heb ik bijna geen kwaaltjes en kan ik de hele wereld aan, en de andere dag ben ik een dweil..
ooh 7 december! op de verjaardag van men ventje! moet wel een schitterend beebje zijn dan hoor! een ander vraagje,vanaf wanneer doen ze uitwendige echo?
Dames succes met de echo's vandaag!! Ik zit te twijfelen om te bellen.. Aan de ene kant denk ik t is wel goed, wil ik gewoon ff bevestiging dat het normaal is.. Aan de andere kant, maak ik me dus gewoon zorgen
hey Sam als je je ongerust maakt moet je gewoon even bellen. Ik denk wel dat het normaal is dat je symptomen afnemen hoor. Je lichaam graakt gewend aan al de hormonen he! Maar als je je daardoor beter zal voelen,bel dan naar de vk. En speciaal voor jou een dikke knuffel! View attachment 32686
goedemorgen dames. hoe is t hier??ik heb wel bijgelezen maar ik ben t gewoon alweer kwijt joh langzamerhand dement aan t worden lijkt wel... wel zag ik een paar mooie buiken langs komen. begint echt wat te worden nu he, nog 3 nachtjes slapen en dan heb ik mijn echo alleen duurt t nog zo lang voordat t donderdag is hier ook een rotnacht gehad zoals de meeste hier. vannacht om 2 uur werd nikita voor de 3de keer wakker. en toen mijn man uit t raam keek om 1 of andere reden zag hij dat er aan de overkant op een hoekhuis een electriciteitskastje met een aanmaak blokje van de bbq in de fik was gestoken hij naar beneden gerend(wonen 3 hoog) met een deken en heeft dat kastje geblust en politie gebeld... die zijn nog wezen kijken een half uur later maar die sukkel zaten helemaal verkeerd. we hadden duidelijk adres en huisnummer genoemd maar ze leken t gewoon niet te snappen. maar goed wij zijn allang blij dat die mensen hun huis niet kwijt zijn zeg... vandaag huishouden doen en trainen want zondag is t zover. de vorrondes waarvoor we ons helemaal uit de naad getraind hebben.
Woow susanne, ahah dat was t nachtje zker weer wel Hier echt niet geslapen, zoontje strontverkouden, zere keel heel zielig, elke 2,5 uur wakker.. Ben helemaal kapot.. Succes met de echo's vandaag ik mag woensdag
Aaah dank je wel Petatje !! Zo heb ff gebeld. Had natuurlijk as usual mn huisarts.. hmmm..Daar kan ik net wat minder mee.. Maar goed.. Hij snapte het aan de ene kant wel, maar hij zei dat het op zich geen probleem hoeft te zijn, zolang ik geen buikpijn of bloedverlies heb kan ik er beter maar van genieten !! Maar als ik ongerust blijf mag ik gerust deze week even bellen om even langs te komen. Ach verder voel ik me ook nog wel zwanger hoor.. Maar die fucking onzekerheid !!
omzekerheid. dat blijft denk de hele zwangerschap wel. eerst om de vraag of t goed in je bm zit en of t hartje wel klopt. dan met de 20 weken echo of t geen enge afwijkingen heeft waardoor t nog losgelaten moet worden. en dan natuurlijk de stress van haal ik de 28 weken grens wel, en dan natuurlijk de 37 weken grens om vervolgens je zelf af te vragen of t niet langer als 40 weken blijft zitten. ik denk dat we allemaal blij mogen zijn met t feit dat we zwanger zijn en er inderdaad gewoon van moeten genieten, ik was al blij dat ik net eindelijk na dagen van mijn ontlasting af kon komen en ik was echt ff bang dat ik die kleine eruit zou persen op de wc haha. en we zijn er hier voor he. om alles met elkaar te delen. onzekerheid verdriet, geluk en noem maar op komt vast goed met ons allemaal
Goedemorgen! Vandaag echo gehad en hartje klopt! We zijn zo blij! Hopelijk mag deze zwangerschap goed blijven gaan! Volgende week zaterdag terug naar gyn!
Ja ik voelde me zo alleen in de situatie dus ben blij dat ik er even over kon kletsen. Ik denk dat ik het ook niet ga redden om tot kerst te wachten met vertellen.