wat eten jullie vanavond?? Wij bami met champignons, prei en cashewnoten + pikante kip in zout zure saus ik zoek nog inspiratie voor volgende week
Zo, ben weer uitgewerkt voor vandaag, nu lekker naar huis waar mannetje dalijk gaat koken . Nouja, waarschijnlijk neem ik het over zogauw ik thuis kom, ik vind altijd dat hij teveel troep maakt tijdens het koken. Zo kan hij het ook niet goed doen he haha! Kaatje, hoop dat de ruzie met Ferry bijgelegd is... of was het een erge? MNM wat een ei van een baas zeg! laat hem toch lekker in de str*nt zakken, jij moet nu aan jezelf en die kleine gup denken, de rest is allemaal bijzaak! Makkelijk gezegd natuurlijk, maar laat je niet gek maken hoor! Frummel, wat een gezellige speelhoek heb je gemaakt! Ideale plek ervoor! Zonnebeer, ik heb maat 40 van positiekleding. Het uitdijen in de breedte is nu niet zo erg als bij Julie, dus pas er nog in. Wat heb je liggen? Ook stom dat je baas helemaal niet naar je informeert? Geen kaartje, bloemetje, telefoontje, noppes?? Nou, ik smeer 'm! Tot vanavond!
Aan inspiratie kan ik je niet helpen ik eet vanavond een frietje met satesaus en een bokworst. Maar roep eens wat je lekker vindt dan gil ik wel wat receptjes.
ook nog beterschap voor dex!! Ik eet ook best veel hoor! ongeveer 5/6 broodjes op een dag en een paar snoepjes of koekjes.
miffy hier vind vriendlief juist altijd dat ik troep maak haha ik moet hem echt niet in de keuken hebben als ik kook dan loopt hij alles achter me op te ruimen hihi word ik gekkkkk van dan haha
ehmm morgen eet ik pasta met kipstukjes, blokjes ham, champignons, creme fresh en boursin (150gr verpakking) Vrijdag eet ik gebakken tilapia filet (zout erop en een beetje bloem), gebakken aardappeltjes en boontjes. En dan zet ik vrijdag stukjes kip in een marinade van ketjap manis, citroensap en veeeeel knoflook. Die laat ik een nacht staan en de volgende dag haal ik de stukjes uit de marinade en draai ik daar bacon of ontbijtspek omheen en dan in de oven. Frietjes erbij en een salade, smullen maar! Nog meer?
Die van mij roept altijd als hij in de keuken komt als ik gekookt heb, "schat je hebt weer met passie gekookt", hahaha met andere woorden wat een puinhoop!
Wij eten vanavondeen spinaziepotje ofzo? Mannetje kookt lekker vanavond. Jolien heeft op het KDV al warm gegeten als lunch dus die kan een broodje dat scheelt weer! Morgen ben ik thuis dus dan kook ik voor ons 3 en dan wordt het andijvie stamppot. Niet jouw favoriet begrijp ik! haha hmm BB10 dat laatste klinkt erg lekker!!!! Keukn heb ik gister spik en span gemaakt maar als mannetje kookt is het altijd heel vies daarna helaas!
Pasta eten we hier sowieso 2x per week en als ik iets aan dat recept verander heb ik denk ik ruzie Hij is echt verslaafd aan mijn pasta hahaha waarom? geen idee Verder eten we soms chili con carne, bami, nasi, gado gado, taco's, mie met paksoi enzo,soms witlofschotel af en toe een xtje pizza of patat. inprincipe is het goed zo hoor maar je maakt het steeds op dezelfde manieren klaar.. wil toch ook weleens iets anders haha maar met boodschappen doen is het zo makkelijk hihi Die kip klinkt trouwens erg lekker! ga ik is maken
miffy: nee helemaal niks, zelf geen email... Ik zal je vanavond wel even een linkje pb'en met wat ik allemaal heb!
zonnebeertje, wat ik nog helemaal niet heb gezegd(kan mezelf wel voor me kop schieten! sorry meid!) Wat fijn dat je operatie goed is gegaan! Hoe voel je je nu??
Hallo Gelukkig was de ruzie voor de lunch al weer uit de lucht Ruzie was niets ernstigs hoor. Waar het altijd over gaat Hij heeft hier niet echt vrienden dus gaat vaak alleen naar zijn ouders,maar ik vind dat hij daar te vaak zit, en dan gooit hij het op mijn hormonen en daar wordt ik weer boos over haha Frummel, je vriend heeft zich dus netjes aan zijn wordt gehouden. Fijn dat jij lekker geslapen hebt. En heel niet erg dat hij vanochtend moe oogte, dan weet hij gelijk hoe jij je dagelijks voelt, en daar ook nog een zwangerschap bij hebt Leuk zo die speelruimte ! Lieve foto Jac, jeetje dat steeds stil liggen lijkt me echt zwaar frustrerend Marlous, vervelend he als je steeds minder kan Bij Levi liet ik vaak de boodschappen thuis bezorgen, ga dat binnenkort ook weer doen. laat een ander maar met zware tassen sjouwen Schildje, denk dat de dokter je doorstuurd naar de fysio, dus daar zou je zelf eventueel ook al voor kunnen bellen Mooi buikje Rono, toch een andere kinderwagen. Groot gelijk als die ook leuk is en stukken goedkoper Miss X, leuk een meid erbij ! BB10, gelukkig weer goedgekeurd Miracle, jee je bent op de helft Belliebel. Gadverdamme. Je moet er idd niet aan denken dat er een kind mee aan de haal gaat Wat zei de woningstichting ? MNM, nou ja zeg wat een opmerkingen van je werkgever. Weer zo'n werkgever die alleen maar naar de centen kijkt ipv naar het personeel. idd vervelend om nu al helemaal thuis te komen zitten maar idd voor jou en de baby het beste Sneeuw Was er hier ook. Ik wil ook lente ! Bapsie, ow jee hormonen. Maar ook stom van de kruidvat hoor. Voor zover je er daar door kunt met zo'n kar aangezien ze de paden altijd volbouwen Zonnebeertje. Ik ! Wat wil je er eventueel voor hebben ? Eten vandaag O: 2 br. brood met pindakaas, glas water T: 1 knijpfruit + pakje met 3 liga continue L: 4 volkoren ontbijtcrackers. 2 met pindakaas, 2 met smeerkaas T: 1 knijpfruit A: Aardappelen, groente, 1.5 hamburger, bakje vla
Ik ben hier even om me te melden Morgen de 20 wkn echo (spannend!) En hoe K*T mijn dag gisteren begon zo geweldig dat hij kon eindigen! Moest 's ochtends bloed prikken.. Ging helemaal fout! Geprikt, alles gefatsoeneerd om weer weg te gaan.. Begon mijn arm te tintelen. Dus ik vroeg of het normaal was.. Moest gaan zitten en floep, weg was ik! Heb bijna 45 min. daar gezeten. Huisarts nog langs geweest om bloeddruk te meten etc. Dus na een veel te lange tijd mocht ik weer weg.. Heel de dag koppijn gehad en ontzettend moe! Op mijn werk aangekomen (werk in de ochtenden voor mijn ouders) had ik door mijn bloed prik avontuur wat moeite om op gang te komen.. Nog geen 30 min. later kwam mijn vriend. Een mega bos met rode en witte rozen! Dus ik kwam verbaasd naar hem toe gelopen en pakte de bos met rozen aan. Toen zakte hij door zijn knie en toen kwam er een doosje te voorschijn met een ring . Nou de tranen bleven maar over mijn wangen lopen!!! Daarna zei hij: je moet je werk afronden en dan gaan we even weg! () We zijn met een hele omweg en via een flinke toeristen route naar de efteling gereden! Daar moesten we in checken en kregen we kaartjes voor 2 dagen, dus wij de efteling in! Toen we terug in het hotel kwamen kregen we de sleutel van de bruidssuite Hier stonden een bos bloemen, een pardoes knuffel en een zak met lolly's en spekjes voor me! Morgen meer over de echo We moeten jammer genoeg bijna de hele dag wachten! We mogen pas om 16.00u!
@ sherry: wat ontzettend leuk zeg!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!! @ kaatje: gelukkig alles weer goed! wat jammer dat hij zo vaak bij zijn ouders zit! misschien wat meer vrienden zoeken? vanavond Jolien opgehaald bij KDV was ze gevallen. hele bult op haar lipje en bloedneusje! en ze was aan het huilen maar niemand mocht haar troosten ( ze was al schoongemaakt door de leidsters) tot ze mij zag toen nog harder huilen en naar mij toe kruipen. Ja gevolg was dus dat ik ook moest huilen. hmmm hoezo emo!!!