laten checken? navragen... of gaan ze erna kijken dan? ja dommer vragen maar dit is me eerste zwangerschap dus snap nog niet echt alles daarom vraag ik maar goed in de gaten houden? kan het kwaat dan? die steken nee tog ?
Nova en vive, ik heb iets gemist en ik ben benieuwd, waar hebben jullie het over- kraaltjes; mp; armbandjes?? Toch niettoevallig over zo'n voedingsarmband met kraaltjes? Die kreeg ik ooit eens en heb ik nooit gebruikt, ligt hier maar te liggen. Mocht iemand interesse hebben, mag je hem zo hebben.
Bevallingslijst: 11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4 Borstvoeding via de voedingssonde en hopelijk over een paar weken aan de borst oefenen. Uitgerekende data: 3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv 7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis - hopelijk bv 7 juli 2011 - Flash (36) - 2e kindje - ziekenhuis - fv 8 juli 2011 - ientje (28) - 1e kindje - thuis - bv 9 juli 2011- meid (28)- 2e kindje- ziekenhuis 10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv 11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -ziekenhuis- bv 13 juli 2011 - Misty1984 (27) - 1e kindje - thuis - bv 14 juli 2011 - KellyAernoudt (22) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv 28 juli 2011 - MiRowsu - 1e kindje - ziekenhuis - fv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv afspraken: 16 mei- meid- controle vk 16 mei- julia6- controle vk 18 mei - BD81 - controle vk 19 mei - ientje - intake kraamzorg 19 mei - KellyAernoudt - controle gyn 27 mei - Vive la Fête - controle gyn. 6 juni - KellyAernoudt - controle gyn Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Inger1979 Blike1987 MMM Buddies: Julia-Ientje BD81 - Vive la Fête Sucre - Elionorah Anneliesje - SupernovA
Nou, dat heb je dan mooi verkeerd! Maar misschien moet jij er eens 1tje omdoen,zo één van de Etam bijv?
Zo lijstje even aangepast. Net terug van het werk, pffff. Ben er klaar mee voor vandaag. Lekker bedje in zo. Morgen moeten we naar een communie. Hopelijk houdt onze kleine man het vol in de kerk, anders gaan wij (zoon en ik) terug naar huis en blijft vriend (is zijn nichtje). S'middags staat er niets gepland, dus wil het maar rustig aan doen morgen. Mirowsu welkom, klets gezellig mee! En kom maar op met die vragen; iedereen kan er wat aan hebben hoor.
@ viv, een Basil ja jij bent er zo te zien behoorlijk in thuis, in de fietstasbusiness! Steken, geen last van hier. Wel wat spierpijn onderin mn buik, maar dat was bandenpijn zei vk vd week, en kleintje is ook al weg naar beneden aan het zoeken. @ meid: hihi, goeie smaak hebben wij dus met onze fietstassen! Ja ben er echt helemaal blij mee, word er trouwens gewoon helemaal vrolijk van als ik ernaar kijk! @ annelies, leuke foto! Het lijkt alleen net alsof dat schattige kittentje (is dat een woord?) tegen je aan zit geplakt en dat je allebei je handen op je rug hebt. Snap je wat ik bedoel? Als je dichtbij kijkt zie je je hand wel, maar van veraf lijkt het net bij de kat te horen hihi Supernova: ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die wbhivhlg-strikjes! Show je ze als je ze af hebt? Klinkt wel vrolijk! Pashokjesmevrouwen: afschaffen! En anders: afschieten! :x Niks van aantrekken hoor, dat soort mensen hebben last van ATK (Aandacht TeKort). Willen o zo graag aandacht. Tss. Nog steeds geen actifry hier overigens, zal vast volgende week ergens worden. Hub is zowat de hele week niet thuis, dus ik vrees dat ik hem zelf moet gaan halen. Zoo romantisch
Zo, mijn volgende afspraak er ook maar bijgezet, en even mn leeftijd aangepast...... Bevallingslijst: 11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4 Borstvoeding via de voedingssonde en hopelijk over een paar weken aan de borst oefenen. Uitgerekende data: 3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv 7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis - hopelijk bv 7 juli 2011 - Flash (36) - 2e kindje - ziekenhuis - fv 8 juli 2011 - ientje (29) - 1e kindje - thuis - bv 9 juli 2011- meid (28)- 2e kindje- ziekenhuis 10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv 11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -ziekenhuis- bv 13 juli 2011 - Misty1984 (27) - 1e kindje - thuis - bv 14 juli 2011 - KellyAernoudt (22) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv 28 juli 2011 - MiRowsu - 1e kindje - ziekenhuis - fv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv afspraken: 16 mei- meid- controle vk 16 mei- julia6- controle vk 18 mei - BD81 - controle vk 19 mei - ientje - intake kraamzorg 19 mei - KellyAernoudt - controle gyn 26 mei - ientje - controle vk 27 mei - Vive la Fête - controle gyn. 6 juni - KellyAernoudt - controle gyn Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Inger1979 Blike1987 MMM Buddies: Julia-Ientje BD81 - Vive la Fête Sucre - Elionorah Anneliesje - SupernovA
@Vive, wat een bikkel trouwens, die pleepoepende zoon van jou! Stuur hem eens deze kant op! Die van mij die steekt zijn hoofd zowat naast de billen van zijn broer als hij op de wc poept, maar zelf - ho maar! Meid, inderdaad erg ranzig onderbroekenpoep schoonmaken. Bij jullie ging het dus zo ongeveer vanzelf, net zoals bij de oudste hier, mijn jongste is het daar alleen niet mee eens, dus we blijven vast nog even ruimen..... @Ien, 'kittentje?' Nee, volgens mij is dat geen abn, ook geen aon, volgens mij gewoon fout nederlands! Het is ook moeilijk hoor, die nederlandse taal. *gaat nu even heel goed kijken of ik geen spelfouten in mijn tekst heb staan* Volgens mij is het gewoon 'klein kitten' Haha!
ientje, 29 dus.... ik ben as woensdag jarig en word dan ook 29....nog een jaartje en dan zijn we 30, pfffff, ben ik nog lang niet aan toe hoor...volwassen zijn enzo en je leven op orde hebben, hihi!!! pashokjes mevrouwen....en dan helemaal die van de lingerie zaken, sta je net je veelte grote borsten in die leuke kleine bh-tjes, [want die grote maten dingen zijn of niet mooi of vreselijk duur...] te proppen trekken ze zomaar je gordijntje open...whaaaaaa! vandaag een lekker dagje niks, heerlijk!
@ Mir, sommige beebs dalen eerder in, maar lees dat je over een paar dagen naar de VK moet. Gewoon even vragen, bandenpijn voelt volgens mij anders. @ supernova, trek je vriend maar aan zijn jasje. Je moet toch wel iets vastleggen en bovendien wil ik niet de enige zijn die hier op de foto staat pfff die pashokjesmevrouwen vind ik ook altijd heel erg. Nog erger is dat ze gaan zeggen dat het verschrikkelijk leuk staat, terwijl je eruit ziet als een vogelverschrikker @ Bd doe maar lekker rustig aan, als het niet gaat dan gaat het niet. @ Ientje/julia, kittentje, klein kitten ach maakt niet uit he Vastgeplakt ehm nee toch echt niet. Zijn ze wel iets te druk voor hoor haha. Heb de krassen in mijn benen en voeten staan. Ze hebben op dit moment een voeten/benentik (auw). Dus ben al druk bezig om het af te leren. @ meid, ahhh woensdag ookal jarig. Druk, druk, druk. Ben ook wel erg benieuwd hoe het met de mannen van ons kleintje gaat. Ik heb net de vriezer onder handen genomen. Alle lades eruit en een heleboel oude meuk weg gedaan. Daarna lekker gesopt en vervolgens ook nog even de koelkast. Ik zit nu heerlijk op de bank te relaxen.
ja dat gevoel had ik ook anneliesje dat het anders voelde,, ja ik ga het cker even overleggen met de verlos.. @bd81 tot nu toe geen vragen hihi ze kunnen nog komen