Danitjuh; Je vriendin heeft zeker wat doorgemaakt, wel een lastige situatie gezien die vriend ook een vriend van jou is...
Martje, ik stop soms ook zijn speentje in zijn mondje als hij na een uurtje weer wakker word. Als hij echt honger heeft stilt een speentje de lust ook niet Ik laat ryan ook gewoon zelf komen voor een voeding en als hij na een uur weer honger heeft weet ik dat ie dus van te voren niet genoeg heeft gehad of misschien te weinig, door het eerder/vaker aanleggen stimuleer je weer een beetje om extra aan te maken. Meestal gaat het hier zo 7.00u-10.00u-13.00u-16.00u-19.00u-22.00u. ( Verandert nog weleens als hij sochtends eerder komt of tussendoor besluit eerder te komen ) Hij drinkt hier overigens ook maar 10min ongeveer, heel soms wat langer. Danitjuh, dat is geen prettige situatie.. Lijkt me ook voor jou toch ook best moeilijk. Zo, ryan ligt alweer te slapen ( aan de borst terug in slaap gevallen ). Had hem getempt maar zetpilletje is niet nodig, temp was 37,2. Dacht dat ie verhoging had omdat ie toch wel warmpjes voelde maar dat is toch niet zo
Heey meiden Lees wel trouw mee, maar heb wat andere dingen aan me hoofd, om steeds te reageren... Komt voor ons weer een rot maand aan, vorig jaar oktober (1 oktober) is mijn nichtje van 8 omgekomen bij een auto ongeluk hoewel ik elke dag wel aan haar denk, komt het de laatste tijd weer erg terug allemaal. 3 weken daarna is mijn opa ook overleden en om de ellende nu compleet te maken, ligt mijn andere opa nu op sterven
Miracle; Bedankt voor je antwoord. Mocht hij toch besluiten 's nachts door te slapen is de kans groot dat hij overdag een extra voeding pakt en dan ook gewoon weer op 6 zit. Soms kan hij niet slapen en wordt dan wat jengelig, leg hem dan even aan en die paar slokken zijn dan toch nodig om lekker te gaan slapen. Mika is ook meestal binnen 10 minuten klaar met drinken!! Ik ga gewoon lekker genieten van m'n kleine slaapkop en me er verder dus niet zo druk om maken. Fijn trouwens dat Ryan geen verhoging heeft!!
Jeetje wat verschrikkelijk van je nichtje...een nare periode dus, dan komt alles ook tegelijk hé!! Sterkte met alles!!
Sorry meiden, hier helemaal niks bijgelezen, heb een rare dag achter de rug. Maar hoop dat alles goed met jullie gaat! Vanmorgen ben ik met Nila naar de ha geweest ivm het vele spugen en het harde huilen/krijsen. Toevallig tijdens het onderzoek kreeg ze zo'n "aanval". De ha schrok ervan en dacht aan zware reflux. Maar ze praatte er heel anders over als dat ik hier allemaal lees, eerlijk gezegd ben ik er verward door geraakt omdat ik altijd 100% vertrouwen heb in mijn ha. We moeten nu dus naar de ka en ze had het over slikonderzoeken en in het ergste geval een operatie . Hier lees ik alleen maar over voeding en medicijnen en that's it. Ik snap er dus niks van en voel me ook schuldig en raar. Heb vanaf het begin gedacht dat ze veel huilde, maarja ik dacht aan krampjes, longontsteking, luchtweginfectie........ Sorry ben even in de war. Herkent iemand het verhaal van mijn ha?
MNM; Jeetje wat een toestand...arme Nila. Senna had ook reflux en die had genoeg aan enkel medicijnen, volgens mij ligt het ook aan de ernst van de reflux. Weet je al wanneer je terecht kan bij de ka?? Sterkte meid!
Bedankt Martje, ja ik heb even gegoogled, heb de hele dag getwijfeld of ik dat zou doen, want dan lees je wel de ergste verhalen, maar ik snap er nu meer van. Ze zei ook dat ze dit nog nooit zo erg had gezien terwijl ze veel kindjes heeft behandeld voor reflux zei ze. Misschien dat ze ons daarom wil voorbereiden, hoewel ik dat toch raar vind....... Gelukkig kunnen we donderdag al terecht bij de ka. Vandaag dus ook begonnen met Nutriton, maar nila was tijdens die fles alleen maar aan het huilen. We kregen het er met geen mogelijkheid in, verschillende flessen en spenen geprobeerd. Jeetje wat word ik daar onzeker van zeg (en dat bij een 2e).
thx meiden! ja het blijft moeilijk... en dan nu bij mijn opa is het eigenlijk ook maar afwachten tot hij dood gaat Alleen bij oude mensen is het iets makkelijker te accepteren. mnm, spuugde Nila altijd al zoveel dan? ik dacht dat dat de laatste tijd pas was? En waarom vond de ha het dan zo extreem? Als ik bij Jevani geen nutriton gebruik, spuugt hij namelijk ook enorm! Ze wil het dus niet drinken met nutriton? Misschien als je eerst met een heel klein beetje begint en dan steeds wat meer? Misschien dat het haar frustreert, dat er niet zoveel door de speen heen komt? dan misschien een groter gat? Sterkte! jij ook een dikke knuff!!
Jeetje patriesja dat is ook niet niks zeg.. Sterkte de aankomende tijd! Mnm wat vervelend! Hoop dat het geen operatie wordt! Chantal hoe is het nou met vienna? Manlief heeft vandaag Sophia wat geleerd.. Ze steekt nou constant dr tong uit en dan is ze me aan het lachen ook kan ik dr iedere keer een schoon shirt aan doen! Ze kwijlt zoooo ontzettend veel! Het zit dan zelfs tot aan dr oren.. Dus de wasmachine draait overuren! Ben jaloers op de bv mamas! Had het zelf graag ook langer gedaan! Af en toe baal ik van mezelf dat ik het kolven opgegeven heb. Maar het was echt geen doen iedere 1,5 uur kolven in de nachten en interesse voor de borst heeft ze nooit gehad! Happen deed ze wel maar het zuigen niet. Maar ja niks aan te doen. Het gaat niet altijd zoals je zou willen.
Goedemorgen, Het was hier vroeg vanmorgen, Mika had om 04.00 wat gehad, maar kwam om 06.00 uur alweer! Straks Senna naar de psz en dan ga ik de bovenverdieping maar eens schoonmaken, denk ik MNM; Idd wel raar en erg voorbarig dat ze het direct over een operatie heeft..., zou gewoon het bezoek aan de ka afwachten!! Misschien is het bij Nila ook gewoon met medicijnen te behandelen. Sherry; Heerlijk dat ze zo lacht, misschien een slab aan doen tegen het kwijlen. Kan me heel goed voorstellen dat je bent gestopt met kolven, iedere 1,5 uur is ook niet vol te houden! Maar dat je het moeilijk vindt kan ik me ook heel goed indenken!!
Patriesja, ach meid dat is inderdaad wel veel in 1x. Heel veel sterkte en dikke knuf! MNM, misschien inderdaad wat voorbarig van de ha om meteen over een operatie te beginnen, maar aangezien ze van de ernst schrok, kan ik me ook voorstellen dat ze niet wil dat jullie schrikken als het bij de ka ter sprake komt. Er zijn inderdaad kindjes met hele erge reflux die geopereerd worden maar lijkt mij dat dat niet heel vaak voorkomt. Fijn dat je zo snel bij de ka terecht kunt. Sherry, voel je niet schuldig over het wel of niet geven van borstvoeding hoor meid. Je doet wat het beste is voor je kind. En als dat betekent dat je flesvoeding geeft en je kindje een vrolijke mama heeft: hartstikke goed toch! Ik heb ook erg snel de borstvoeding 'opgegeven' maar heb er absoluut geen spijt van. Al kan ik me jou gevoel ook best wel voorstellen hoor. Ik vind het best jammer dat ik niet thuis bevallen ben. Al heeft het bevallen in het ziekenhuis ook voordelen. Maar toch....
Goedemorgen Elin kwam 02.30 en 07.15. Goed te doen dus Martje, ik vindt het wel lekker hoor Afgelopen dagen komt ze dus weer eerder. hoop dat we snel weer op de 05.00 zitten Patriesja, jeetje is dat alweer een jaar geleden En nu ook je andere opa op sterven.Sterkte meis MNM, misschien dat het gedeelte van de slokdarm naar de maag vernauwd is ? Weet dat een zoontje van een sept. mama dat had. Die spuugde volgens mij ook heel veel. Die is er later aan geopereerd maar kan nu geloof ik pas normaal eten.Daarvoor bleef hij vaak in vast voedsel hangen.Maar hopelijk is er gewoon iets heel anders aan de hand. iig goed dat je doorgestuurd wordt zodat ze alles goed na kunnen kijken Sherry, idd. Bij Levi ging de bv ook totaal niet. Had mezelf deze keer voorgenomen een Lactatiekundige in te schakelen als het nodig was maar Elin doet het gelukkig uit haar zelf goed Vannacht een tijd wakker gelegen. Voel me schuldig naar mijn zusje toe. Ze doet een opleiding voor nagelstyliste en heeft over twee weken een proefexamen>Ze had een vriendin mee gevraagd maar die kon geen vrij krijgen, dus vroeg ze vorige week of ik mee wou.Heb toen ja gezegt maar eergister ging ik goed nadenken en zat me toch niet lekker. Ben dan van 15.30 tot min. 22.30 weg dus moet Elin gelijk voor de eerste keer naar een oppas brengen, als ze dan nog niet constant uit een fles drinkt zit Ferry 's avonds met een probleem en nog zieliger een huilende Elin van de honger. Daarbij kan ik daar ook niet kolven. Al bij al zie ik het dus niet zitten en heb haar eergister gelijk gemaild. Kreeg gister een mail terug dat ze het erg jammer vond als ik niet mee zou gaan want ze had op me gerekend en weet niet waar ze een ander model vandaan moet halen want ze wil alleen goede bekenden mee omdat ze al zo zenuwachtig is etc. Nu dus een behoorlijk schuldgevoel maar wil niet met haar mee gaan uit schuldgevoel en dan vervolgens daar zitten met een schuldgevoel naar Elin toe
Patriesja, verschrikkelijk van je opa. Ook al is hij wat ouder, het blijft moeilijk en verdrietig. Toen jevani zo erg spuugde was hij dan ook ontroostbaar? Dat vind ik het ergste. Ja nu maar een klein beetje nutriton erin, ze doet dan eeuwen over de fles en drinkt lang niet zo veel. Manlief gaat vandaag een andere speen halen.
Sherry, haha de tong uitsteken. Kan me voorstellen dat het moeilijk is dat de bv niet lukte. Martje, mika 2x vroeg achter elkaar dus. Succes met poetsen! Marleen, ik hoop idd dat het wat voorbereiding is. Kaatje, nu dat je dat schrijft, had ze het idd over een vernauwing, maar dat is allemaal langs me heen gegaan. Mannetje gaat natuurlijk ook mee naar de ka, 2 hoten dan meer dan 1. Jeetje lastig zeg met je zusje. Mega knap van elin dat ze al 2x een flesje heeft gedronken. Maar ik snap je gevoel, nu moet je kiezen tussen 2 slechte mogelijkheden.
Kaatje; Lastige situatie met je zusje, maar kan me ook wel voorstellen dat je dat niet ziet zitten. MNM; Hoe laat moeten jullie vandaag naar de ka?
:x:x:x lijkt wel of ik over niks anders meer kan schrijven, maar vanochtend al weer gebeld door meneer hans van het klachtenmanagement. Waren zij het er dus over eens, dat ze de code aan gingen passen en ik mijn geld terug zouden storten, zijn ze weer terug gefloten. Ziekenhuis heeft een code gebruikt, die de verzekeraars nooit mogen wijzigen. Ze mogen zelfs geen contact opnemen met het ziekenhuis... Nu moet ik dus weer schriftelijk bezwaar aanmaken bij het ziekenhuis... ben bijna in staat om te zeggen...laat maar zitten, Meesje is me meer waard dan die 170 euro, maar gaat nu om het principe :x:x:x
*zwaai* Ik kom snel alles (njah veel) bijlezen. Het is toch wel erg druk en een ritme is heel erg ver te zoeken! Céan drinken afgelopen avond/nacht 23:00/02:30/05:30/07:30/09:15 (de nacht ging goed hopen dat het zo blijft )