Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    whahaha Celeno praat idd ook zo tegen Jevani ;) haha

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    lieve hemel jullie kletsen wat af meiden! :$

Ik heb echt alles gelezen maar op alles reageren wordt erg lastig, moet nog even inkomen :D

@Anna en Ennas: respect voor jullie dat jullie dit helemaal alleen doen, ik denk niet dat ik het zou kunnen.

@Frummel: ooooooooh wat leuk dat hij al bijna af is, vandaag had ik een mannetje wat niets anders wilde als bij mama liggen. Dus die draagdoek komt helemaal van pas. ZOu je me ook de links naar de filmpjes willen mailen? die van het knopen, kruis op de rug en die met de beentje is de draagdoek.. alvast heel erg bedankt!

@bellie: wat doet je meisje dat al goed zeg!

Verder heb ik hele leuke foto's voorbij zien komen, ik hou er van van die foto spam :D

Hier had onze Jos niet zo'n beste dag, veel huilen en erg onrustig.. Hoeveel mag zo'n kleintje eigenlijk spugen? Jos geeft vaak eten terug en soms ook net voor de nieuwe voeding, dan is het alleen doorzichtig met witte vlokjes en ruikt heel zurig.. wat kan ik daar aan doen? Ik deed eerst 5 flesjes van 150CC met 1 schepje Nutriton maar daar krijgt hij volgens mij veel krampjes van dus ben nu weer terug naar 3 flesjes van 120 en 2 van 150CC zonder Nutriton maar dan geeft hij dus af en toe voeding terug.. Vind het echt lastig hoor, baal er een beetje van dat ik niet weet wat ik kan doen.. bah :(

Hij ligt nu op zijn bedje ingebakerd in een hydrofieldoek en elk half uurtje wordt meneer wakker en dan moet zijn speen weer in en zijn muziek/lichtdoosje weer aangezet worden dus Senso man en ik hebben wisseldiensten :D

Oh ja, iemand vroeg nog waar ik vandaan kwam. Wij wonen in het (nu niet) zo zonnige Zandvoort. Mijn hele leven in Den Helder gewoont en sinds 4 jaar woon ik in Zandvoort.

Meiden, hele fijne avond nog en ik hoop op goeie nachten voor ons allemaal!

3. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @mnm, ja ik probeer bijna elke dag wel een uur te lopen, wel in 2x (heen en terug), goed voor mijn conditie en kilo's ;)
    En die arme Celeno moet maar mee lopen hahaha, eigenlijk wel knap he dat hij zover kan lopen :)

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    MNM, oh haha geweldig en zo lief van Neia!
    Jaimy kan dat ook zo lekker, is ryan aan het huilen loopt ze naar hem toe, aait over zijn buikje en geeft hem een kusje en zegt dan vervolgens " stil maar schatje, mama komt eraan" :D

Zo jaimy ligt in bed ( al een klein uurtje ) en der tasje staat al klaar voor morgen. Ze was niet echt enthousiast maar morgen gaat ze zeker na KDV, even een dagje met de kindjes spelen. Ze heeft het wel weer nodig en dat merken we allebei aan haar ( energie teveel ;) ).
    Heb alles ook klaar gelegd, kleren voor haar, mij en ryan, dus is morgenvroeg aankleden eten tandjes poetsen en naar het KDV wandelen.

Nu lig ik lekker met hubbie ( die slaapt inmiddels ook ) en ryan op bed.

5. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ook hier veel respect voor de mama's die het alleen moeten doen!

Henrieke hier heeft V dat ook 1x gedaan. Een hele hand vol haren en keihard trekken. en dan natuurlijk keihard gillen. Gelukkig maar 1x voorgekomen. Ik ben benieuwd wat de ha ervan zegt.

Jeetje Anna 1.5 uur is niet veel. Misschien vanmiddag nog een dutje als dat mogelijk is?

Schildje, ik krijg het ook al spaans benauwd als ik eraan denk dat ze op haar eigen kamer gaat slapen. Ik ga maar eerst eens oefenen met overdag in haar eigen bed. En ik heb pas gelezen dat het wenselijk is om ze een halfjaar op je eigen kamer te houden ivm wiegedood. Dus ze blijft voorlopig nog naast mijn bed staat. Voor jullie wel lastig als je hubbie niet slaapt van haar geluidjes.

Nou ik was begonnen met reageren vanmorgen en heb de laptop dichgeklapt om mijn dochter te voeden. Nu is het avond en klap ik hem weer open en jullie zijn alweer 10 of meer blz verder.
    Hoe graag ik ook op iedereen wil reageren het gaat me niet lukken helaas.

Dus ik ga een poging doe de laatste blz te lezen.

6. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @miracle, oh fijn dat ze het kdv zo leuk vindt, Celeno heeft ook ontzettend veel energie, dus nu er geen psz is wandelen we lekker veel haha

@pink, ja het is hier idd bijna niet bij te houden!!

Oh ik stond net voor Jevani zijn kledingkast (had weer wat kleertjes van mijn ouders gehad) en het is echt wel heel erg!!
    Hij heeft een echt grote kast en hij zit echt ontzettend vol! En dat gewoon in de maat die hij nu draagt!

7. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ahhh wat schattig die oudere broertjes en zusjes :D

Senso; Grappig, ik woon ook in DH! :)

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Heel herkenbaar hoor! Jara heeft ook echt energie teveel, we worden soms echt gek van al die energie en het getetter wat er bij hoort.
    Over 2 weken kan ze weer naar de gastouder en pas in september weer naar de psz...
    Succes morgenochtend! Gelukkig hoef je er niet om half 8 te zijn ;) (neem ik aan...)

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Wat leuk een mede jutter! :D heb je er altijd al gewoond, en in welk gedeelte? ik heb in de Schooten gewoond en daarna in het centrum bij de Dekamarkt

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    jeeeej ons meissie is weer in leiden!!!:D

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Marleen, ja ze is er hier ook echt weer aan toe, ze hoeft van mij niet meteen weer 2x per week te gaan maar 1x zoiezo wel weer. Hier kan ze er ook flink op los tetteren, druk doen e.d. Vind het helemaal niet erg maar energie leveltje is nu aardig hoog haha ;)
    Oef nee, hoef er gelukkig niet om 8 uur te zijn ( dat wordt nog wat als ik weer meot gaan werken... Ugh, nog niet aan denken nu.. ).
    Bel morgenvroeg wel even om iig te laten weten dat we later zijn.

Patriesja, haha nu al een bomvolle kast en dan komen er nog grotere maten bij. Scheelt wel, de kleine maatjes gaan er dan weer uit ;)

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Mamachantal, jeeejj!! Dat is goed nieuws! Hoe gaat het verder met der?

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
  14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, ja die vind de camera altijd erg interessant, vooral als hij hem te pakken heeft (wat niet mag hihi:p)

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha aah geweldig! Een echte grote zus!:D

16. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Senso; Ik heb in de vogelbuurt gewoond en nu in Julianadorp :)

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Had het gelezen op hyves! Wat ontzettend fijn zeg, en meteen wat dichter bij huis!

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ga zo eens een klein meisje in bad doen. Even lekker tutten, heerlijk hihi:p.

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Ennas, Julianadorp lijkt me ook heel leuk om te wonen. Den Helder is zelf een beetje versomberd en dat wordt volgens mij alleen maar erger met al die bezuinigingen bij defensie. Ben wel blij om nu in Zandvoort te wonen, nu moet alleen de zon nog even gaan schijnen!

MamaChantal: wat een onwijs goed nieuws!

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    jaaaaaa goed zo Viënna!!!!

Deel Deze Pagina