Niels gaat zo als hij thuis is nog even naar de supermarkt om kerstkransjes te halen voor in de boom met de kids (m.u.v. Karsten).
Hij was na een uur al weer wakker, maar gelukkig heel iets beter te pas. Sven wil de graag op de Wii en Karsten vindt dat zo geweldig dat ik zoiets heb van ga maar dan is Karsten ook even zoet.
nou idd. kan bijna niet wachten tot het zover is. ga maar ff kijken hoever hij nu is...arme kerel van mij...
Dan moest ik maar even op zoek gaan naar zijn sleutels. JA DAGGGGGGGGG ga dat maar zelf lekker doen. Ze kunnen overal liggen.
eh....nee....maar ja het moet toch af.....nee hoj houdt het goed in de gaten. hij is nu vooral moe...maar das niet zo gek...
pffff meis wat een rotdagen zeg. Balen dat Hugh toch weg is gegaan. En dan nog ruzie ook zeg. Wel te verwachten maar niet leuk zeg en al helemaal niet als het weinig geholpen heeft. Hoe doe je dat trouwens met slee en kinderwagen? Mij lukt het niet.
Nou hij heeft zijn sleutels gevonden hoor. Lagen gewoon in de la waar ze horen te liggen alleen had hij er vanmorgen vroeg overheen gekeken.