jemig wat een stuk over me ex groter al verwacht SORRY @ iedereen die ik vergeten ben... Ik denk wel aan jullie hoor
Anna, Ferry staat alles Ik denk dat je nu vooral aan jezelf en je kinderen moet denken. Je ex moet zelf in zien dat hij moet veranderen/ wat hij moet veranderen. ziet hij dit zelf niet, en wil hij hier niet voor vechten, dan moet jij er ook geen energie in stoppen.
Vanmiddag lekker een uurtje geslapen. Daarna naar de verjaardag van mijn neefje, dat was ook gezellig. Op de terugweg langs de gele M. Allemaal leuke dingen zou je denken, dat was ook zo, maar nu voel ik me down, geweldig die hormonen.
Bellie, hahaha geweldig het luier hormonen verhaal. Frummel, hihi gisteravond toch nog het wiegje in elkaar gezet. Gaaf hoor dat de zijkant eruit kan. Heerlijk dat het kamertje nu echt bijna af is. Jac, ik denk dat hij nu nog niks kan zien of je overtijd gaat lopen of niet. Bij mij zei de gyn vanaf de 34 wkn elke week dat de kleine heel snel zou komen en uiteindelijk is ze met 40+3 geboren, dus ik denk dat ze er niet veel over kunnen zeggen. patriesja, hihi idd racen. Fijn dat je zo dicht bij het zh woont. Mmm jammie kibbeling. Mamatien, maakt toch niet uit als je niet vaak kunt komen hier, als je maar af en toe komt, anders missen we je hoor. Ik ben kruidvat luiers fan, neia heeft ze altijd gehad. Ik zou niet teveel pakken in huis halen, want als ze er niet tegen kunnen zit je met die luiers. Kaatje, fijn dat het gezellig was. Maar die hoofdpijn elke keer. :x Anna, wat moeilijk zeg van je ex. Volgens mij zit je er wel flink mee en weet je niet zo goed wat je met je gevoelens aan moet. Dat komt natuurlijk ook door die rothormonen. Kun je er niet een keer over praten met de ha of een psych om alles op een rijtje te zetten?
Anna, kan ik me voorstellen,maar ja als hij zelf niet wil veranderen .... hij moet het toch zelf inzien,willen en doen
au au au. Mijn buik staat strak !!! die gaat groeien. Even afkloppen. heb nog geen straie ( op het oude van Levi na ) en ook nog geen bruine verticale zwangerschapsstreep
@mama10, lekker geshopt dus! hmm.. die kruidvat luiers moeten wij ook nog maar eens gaan proberen @frummel, ik had precies dezelfde gedachte, misschien handig om thuis te gaan bevallen maar dat wordt hem dus waarschijnlijk niet. Geeft idd rust he, als alles een beetje staat, hier hebben we vandaag ook de wieg uit de berging gehaald en in elkaar gezet! @kaatje, leuk gehad dus vandaag! wel balen van je hoofdpijn. Arme Levi. hopelijk knapt hij snel op! @anna, ach meis, wat een nare situatie is het toch ik snap dat het erg moeilijk is. Denk wel dat het beter is om nu aan jezelf en de kleine in je buik te denken, want het zegt natuurlijk genoeg al die harde buiken. Dikke knuff voor jou!! @mnm, pff.. hormonen erg he! ook voor jou een knuff!! @straie, hier gelukkig ook niet, ook bij Celeno eigenlijk (op een paar hele kleine witte streepjes na op mijn heupen) niks.
Jeetje anna wat een situatie. Had eerlijk gezegd al het gevoel dat je hem miste. Eerlijk gezegd vind ik dat helemaal niet vreemd. Een zwangerschap is toch een vreselijk zwaar maar ook een heel emotioneel iets. Hoeveel steun je ook van anderen krijgt dat haalt het nooit bij de steun van je partner/vader van je kind. Iemand om alles mee te kunnen delen en inderdaad die arm om je heen. Zijn gedrag maakt het er niet makkelijker op natuurlijk. Je word van hot naar her gesleept met je gevoel. Heb je al eens geprobeerd om het voor het slapen gaan van je af te schrijven? Een soort dagboek achtig iets maar dan puur met je gedachtes en emoties. Lekker ongegeneerd.. Als ik iets voor je kan doen, let me know meid MNM: jij ook lang leve de hormonen Hier: Pfff komen we net een klein beetje verf te kort.. zucht. Maar het is bijna klaar. Morgen komen er vrienden. Hij gaat helpen met de vloer en wij gaan met de kids iets doen. Hun hebben een zoontje van 2. Best wel zin in eigenlijk. Heb me er net echt over verbaast wat ik nog allemaal kan en doe. Heb gister tot half 11 staan behangen. Daarna nog in bed liggen kletsen tot half 1. 7 uur weer wakker. kind in bad, hier opruimen. Heel de gangkast uitgemest vandaag, puin geruimd. Babykamer geverfd. Gister natuurlijk ook nog de wieg in elkaar gezet. Geschuurd en vandaag in me eentje de hele dakkapel aan de binnenkant geverfd(vriendlief mocht er niet aankomen van me hahaha). Volgens mij is dit trouwens gewoon een ernstig geval van nesteldrang hahaha. Normaal heb ik namelijk totaal geen energie.. Ja het is nesteldrang
Patriesja: haha ja dat is hier echt de reden waarom ik thuis wil. Plus ik vond de in en uitloop veels te groot in het ziekenhuis. Voelde me echt een kijkdoos haha. Waarom moet jij eigenlijk in het ziekenhuis bevallen? Kaatje: fijn he zo'n strakstaande buik Hier helpt een lekkere creme en warme kruik meestal wel Striae: hier niets. Van Declan niets en van deze zwangerschap ook nog niets.
Zo de laatste houten letters en sterren zijn ook besteld. Weer 100 euro armer haha. Op de donkergrijze muur komt groot zijn naam in het wit met sterren. De letters zijn 50 cm hoog en de sterren 5, 10, 20, 30 en 40 cm en op de lichtblauwe muur naast de kast komt LIEF STOER ONDEUGEND. Deze letters zijn beplakt met lichtblauw/wit geruit folie. Daar omheen komen witte sterren van 5 en 10 cm. Ben benieuwd
@frummel, ik heb een medische indicatie, omdat Celeno veel te vroeg geboren is, misschien als ik over de 37 weken ben en alles gaat goed, dat ik eventueel wel thuis zou mogen bevallen. Klinkt erg leuk! ben benieuwd!!
Goedenavond allemaal, ik kom weer even kort aanwaaien. Schildje; gefeliciteerd met je verjaardag! Nog even terugkomend op het gekneusde voetje van dochterlief; ze was met mijn sm van de glijbaan gegaan en haar beentje was 'achtergebleven' sm was dus bang dat haar heupje uit de kom zou liggen(had al hele ziekenhuisscenario's in haar hoofd, gelukkig ben ik dan de 'koele kikker') Heb vannacht voor het eerst met oordopjes in geslapen en heb in mijn 27 jaar nog nooit zo vast geslapen(ok, de tijd met slaappillen niet meegerekend) Ik word werkelijk overal last van en onze buren zijn TE lawaaierig; op deze manier kan ik nog wat weken slaap meepakken(advies van mijn therapeut) Ik dacht dat van die goedkope dopjes weinig effect zouden hebben maar Elin schijnt echt heel erg gehuild te hebben; niks gehoord--> Arme Man Goed, ik las wat mooie hormoonacties; die staan hier ook aan de voordeur te wachten, manlief is gewaarschuwd. Go Bellie, Frummel en mnm. Een beetje zwangerschapspower in de buitenwereld kan helemaal geen kwaad. Manlief kan hier weinig goed doen momenteel; ik mopper wat af. Niks gaat snel genoeg. Striae; hier nog niet, alleen de 'doorzichtige' lijnen van de vorige keer(die overigens ergens tijdens de bevalling tevoorschijn kwamen, grrrr!) thuis/ziekenhuis; wij wonen best heel erg gehorig en ik moet er niet aan denken dat het hele blok weet dat ik lig te bevallen. Hoogzomer woont iedereen hier letterlijk in de tuin en das nou net de kant waar wij slapen Goed, ik ga nog even wat aanklooien en dan mijn oordopjes opzoeken, manlief heeft nachtdienst dus wordt er vannacht nog wel een paar keer uitgebeld; ga ik niks van merken Slaap lekker to all!
Kikker: wat fijn dat je zo goed hebt geslapen zeg! Ja oordopjes kunnen wonderen doen Toen dex zijn'uberslecht slapen periode had sliepen we om en om met oordopjes Hoe gaat het nu met haar voetje? Patriesja: ja dat heb ik ook maar als ik de 37 weken haal mag ik gewoon thuis bevallen. Dus het advies van de gyn was om vanaf 30 weken ook weer op controle bij de verlos te gaan. Ik loop nu dus dubbel de controles af
pfff, Anna... Ik heb je verhaal toch nog even gelezen. Lastig hoor. Kan het me goed voorstellen; dat je er moeite mee hebt en houdt. Klinkt inderdaad alsof hij zichzelf ook een beetje bij elkaar moet rapen. Wel heel goed dat je jongste niet over zich heen laat lopen. Euhm...ik geloof dat mijn man ook wel met iemand samen op de bank wil zitten, je mag best even hier komen hangen hoor; ik heb liever geen handjes aan mijn lijf Virtuele knuffel!
Marloes ik kom weer op de lijst zodra ik bevallen ben. Er is een eventuele donor, we hebben in ieder geval dezelfde bloedgroep. Maar er moeten nog meer testen gedaan worden. Na de bevalling gaan we contact opnemen met de dokter die erover gaat. En het werkt op soort van puntensysteem. Ik sta wel redelijk boven maar hoever ik zou het niet weten. Als er een match is dan bellen ze wel na de bevalling Lindaatje mooi kaartje hoor! MNM schiet het al op met het inpakken? Zo te lezen hebben jullie al heel wat gedaan. Beterschap met Neia Rono fijn dat je op de natuurlijke manier mag bevallen. Kaatje wat een lief filmpje zeg! Grappig hoor die bevallingsfoto's. Hier zal vriendin foto's maken dus ik ben benieuwd Schildje gefeliciteerd met je verjaardag ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad! Jac wat fijn dat alles goed was ook met de cyste! Heerlijk thuis bevallen! Anna ik ga 3 x per week 4 uur dialyseren in die tijd past mijn moeder op en later hebben we als het goed is een gastgezin. Wat een rotsituatie zit je in. Denk alsjeblieft een beetje om jezelf! Zo vanmorgen naar de stad geweest. We hebben heerlijk geld uitgegeven Alles hebben we nu op luiers en flesvoeding na. Hoorde net hier een helikopter rondvliegen en allemaal sirenes. Blijkt dat er hier in Hoorn bij een kickboxgala een vechtpartij te zijn geweest en die is uitgemond in een schietpartij met meerdere gewonden. Gelukkig zijn de mensen die ik ken die daar waren niet gewond. Het hele gedoe staat al op internet en op teletekst. Tam Tam gaat snel zeg.....
Schildje nog gefeliciteerd!! Verder ben ik het allemaal weer kwijt.. Nog maar even een stukje lezen op de iphone. Hoop dat mn man de ipad snel zat is.. Vrees het ergste idd frummel; hoe groter hij is hoe duurder het speelgoed.
Goedemorgen, Hier weer een slechte nacht. Vannacht was ik gefrustreerd maar als het 's ochtends is lijk ik er wel aan te wennen. Neia is nog steeds verkouden en hoest maar is er niet ziek van en heeft geen koorts. Dus we hebben toch maar besloten dat ze mag gaan zwemmen met mijn vriendin. Ik ga naar een andere vriendin die een high tea heeft georganiseerd. En daarna weer vlug naar huis om mijn mannetje te helpen. Hij gaat vandaag alle cd's uitzoeken en inpakken en zijn bureau afbreken. Hopelijk hebben we vanmiddag nog tijd om neia's commode of kast af te breken.
Kaatje, hier ook alleen nog striae van neia's zwangerschap, maarja we moeten nog even. au au een strakke buik. Ik kan merken dat ik nu bijna niet meer kan bukken, echt irritant. Patriesja, bedankt meid, hormoontjes zijn weer even verdwenen. Frummel, ja dat is een typisch gevalletje van nesteldrang. Maar wel knap dat je lichaam het toelaat. Gezellig samen met dat andere stel vandaag. Veel plezier! Gaaaaf die sterren en letters, ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat straks. Kikker, of moet ik zeggen koele kikker. Heerlijk dat je zo goed hebt geslapen met de oordopjes. Zou voor mij ook wel een goeie zijn, maar mannetje wordt helaas niet wakker van neia, dus dat doe ik maar niet. Danitjuh, fijn dat er na de bevalling wel een donor op je zit te wachten, dat zou toch super zijn. Ja het schiet aardig op met inpakken. Nu gaan we aan het afbreken beginnen. Ah heerlijk dat je zo lekker geshopt hebt. Ai wat eng zeg die schietpartij, gelukkig geen bekende.